De Berg is van Jan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tussen 14.00 en 15.00 wordt het droog, windkracht daalt tot 4, kans op neerslag 10% en hooguit 0,1 mm dus geen zorgen.

Ik maak me zelden zorgen, al helemaal niet over het weer. Daar kunnen we toch niets aan veranderen. Morgen ziet alles er weer heel anders uit, let maar op.

Sorry verkeerde ingekocht.... Is alleen voor echte mannen....
image.jpg

Nee hoor, Tipan saus hoort bij de wok. Bij de bbq is paté royal lekker, maar knoflooksaus voldoet ook. Black Jack smokey BBQ hoort weliswaar bij de Amerikaanse sauzen, maar de samenstelling klinkt veelbelovend:

Ingrediënten
tomatenpuree, azijn, glucose-fructosestroop, water, suiker, melasse, gemodificeerd zetmeel, honing 4%, zout, mosterd (water, mosterdzaden, azijn, specerijen), citroensap, ui-extract, specerijen, rookaroma, knoflook, kleurstof: karamel.

Voor de amateurs:

paté royal koop je in een zakkie bij Albert. Dit schud je uit in een schaaltje of soepkom. Eén eetlepel water er bij en twee of drie eetlepels mayonaise. Omroeren met een theelepeltje. Bij gebrek aan zo'n lepeltje gebruik je een koffielepeltje.

paté royal koop je in een zakkie bij Albert. Dit schud je uit in een schaaltje of soepkom. Eén eetlepel water er bij en twee of drie eetlepels mayonaise. Omroeren met een theelepeltje. Bij gebrek aan zo'n lepeltje gebruik je een koffielepeltje.

Afgestreken eetlepels of "met een kop erop"? maakt nogal verschil.... Met afgestreken eetlepels is het zo op, en met een kop er op, hoe hoog moet die kop dan zijn?

Mag je het ook omroeren met die zojuist gebruikte eetlepel? Of gaat het dan fout?

Inderdaad.... die gebruiksaanwijzing is inderdaad voor (en door) amateurs....

Groet, Bert

Kijk als jij nou de uit het aanstaandeschoondochterinformatienotitieblokje wat keuken personeel meeneemt kunnen we ons wagen aan iets anders dan enkel openen van een verpakking.

Met water niet, maar met mayonnaise gaat dat hééél goed hoor....

Ik ben nu eenmaal een rechtlijnige machinist en heb uitgebreide en exacte instructies nodig.... Ik zet mijn koffie ook op de ml...

Groet, Bert

Veel plezier vanmiddag mannen!

En vergeten jullie de paracetamolletjes voor morgenochtend niet?

Groet, Bert

Een paar slokken Rijnwater (geen reinwater) helpen ook. De Firma BASF heeft daar in de loop der tijd zoveel chemicalien in geloosd... Zal ook wel helpen.
En de Rijn is dichtbij, dus...

Sssst de camping eigenaar loopt rond hier de hele dag. De camping heet offidinges de Ooievaar en ze hebben voor hun 40 jarig huwelijk een ooievaars nest gekregen, die gaan ze plaatsen vandaag.... met veel beton en een groot gat, ernstig dichterbij dan de Rijn.

Ik reken altijd met een acceptabel verlies van 10% tijdens evenementen aan deelnemers.....

Nee risico is de hele dag aanwezig hihihi, wij zijn in theorie met meer, afhankelijk van het slachtoffer zou dat kunnen helpen....

Heb ineens het liedje van Dr. P in mijn hoofd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back