De Berg is van Jan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
...Wie er uiteindelijk uitgenodigd worden en ook nog ter plaatse durven te komen gaan we wel zien, of niet natuurlijk.

Ohw..
Dus jij hebt ook nog geen uitnodiging ontvangen?
Nou dan weten we wel hoe de vlag er bij hangt he?
Steek jij de BBQ vast aan? Dan kom ik volgende week zaterdag wel gezellig bij jou knagen.

Het was deze week nogal hecties met van alles en nog wat, heb nog geen tijd gehad wat te doen. Dit weekend staat een kampeer weekend met de kids op het programma en dat gaat voor.

Wellicht bekend, wellicht niet bekend heb ik een ruwe periode achter me. Ik ga vanavond laat denk ik via het euvel conversatie wat versturen. De BBQ gaat door en ik nodig een beperkt aantal mensen uit. Ik wil het kleinschalig en voor mij behapbaar houden. Tenslotte de voortekenen alhier maken het al complex genoeg. Dus zit je er niet bij, even goede vrienden (voor zover mogelijk hier dan).
Dus Bergstatus, wat al absurd is, zegt niets, puur een klein groepje. Wellicht volgend jaar iets groter, we zien wel. Het is als geinig idee ontstaan en dat moet voor de eerste keer zo blijven. Een grootschalig RC evenement met BBQ zit er voorlopig niet in.

Heb je de beschikking over een groep jonge dames die de MBFBMCPBBQ kunnen versterken dan valt er altijd een uitzondering te maken.

Zijn we soms volledig over gegaan naar het privé-draadje in de "conversaties"????

Groet, Bert

Dat zou best eens kunnen.

Het is hier wel opvallend stil, dus wie weet wat er allemaal in privé-draadjes wordt bekokstooft voor komende zaterdag.
En dan hebben we het nu nog niet eens over wat, en wie, er zaterdag allemaal over de tong gaa(t/n).
Sorry Puf, als je nu gelijk visueel geïrriteerd of geïnspireerd wordt.

Is er nog zo iets als een code?
Zoals; What happens in (and arround) the Ger, stays in the Ger.
"Ons" kennende; weinig kans, maar dan weten we het maar weer eens.

Aan gespreksstof zal het zaterdag in Eck en Wiel in ieder geval niet ontbreken, dus daarover hoeft niemand zich zorgen te maken.

De code is natuurlijk:

aapjes.jpg

...of iets heel anders. Wat zal het ons bommen.

Oh, nog keuze genoeg hoor!
Zoals; "hij die de keizer vermoorde", of "hij die een onmogelijk streepje in zijn forumnaam voert".
Dan zijn/is er ook nog Hezikiaanse lieden/lui als "Stieren vlieger" of "hij slaapt".
Als we het helemaal niet meer weten kunnen we nog eens terugblikken naar, hoe het allemaal begon;

We moeten niets, en mogen weinig, maar we kunnen het natuurlijk wel over van alles hebben.
En; we zijn volledig vrij om onze mening te uiten tijdens deze unieke gebeurtenis.

Oh, nog keuze genoeg hoor!
Zoals; "hij die de keizer vermoorde", of "hij die een onmogelijk streepje in zijn forumnaam voert".
Dan zijn/is er ook nog Hezikiaanse lieden/lui als "Stieren vlieger" of "hij slaapt".
Als we het helemaal niet meer weten kunnen we nog eens terugblikken naar, hoe het allemaal begon;

Hij die de keizer vermoordde, is zich van de prins geen kwaad bewust (of toch.... toen hij nog een prinsje was heeft wim lex wel eens een auto in de gracht geparkeerd....)

Maar ik ben toch bang dat die code uiteindelijk uit gaat draaien op "we hebben alles gezien, alle geruchten opgevangen, en zorgen er absoluut voor dat iedereen (op zijn minst diegenen die aanwezig zijn) dat te weten komt"....

Groet, Bert

Ach, ik denk dat Julius niet eens de kwaadste keizer was, net als onze W.A. van Buren niet de kwaadste monarch.
Waarbij ik graag wil aangeven geen voorstander te zijn van het erfelijk principe van onze monarchie.

Maar ik ben toch bang dat die code uiteindelijk uit gaat draaien op "we hebben alles gezien, alle geruchten opgevangen, en zorgen er absoluut voor dat iedereen (op zijn minst diegenen die aanwezig zijn) dat te weten komt"....
Wis ende waarachtig. Een ieder zal zich dus met alle mogelijke middelen moeten wapenen tegen elke mogelijke insinuatie.
Of er minstens voor moeten zorgen, voldoende "wisselgeld" te verzamelen.

Het wordt natuurlijk uitermate gezellig, maar wel een voortdurend oppassen wie er voor- of achter- of je terzijde zal staan.

Laatst bewerkt:
Ach, ik denk dat Julius niet eens de kwaadste keizer was, net als onze W.A. van Buren niet de kwaadste monarch.
Waarbij ik graag wil aangeven geen voorstander te zijn van het erfelijk principe van onze monarchie.

Tsja... die erfelijkheid..... aangezien vroeger koningshuizen altijd met koningshuizen trouwden en er nu eenmaal niet zo heel veel koningshuizen zijn was inteelt natuurlijk schering en inslag....
Een dochter van een stamoudste uit kwazulu-land is ook al geen optie, maar goed, wim lex heft in elk geval dát dilemma doorbroken door er wat frisse genen in te pompen (of heeft hij nu in frisse genen legge pompen, dat wil ik effe kwijt wezen), maar ja... dat je daarvoor dan een dictatorsdochter uit een land met minstens de verdenking van vriendschappelijke banden met het Nazi-regime moet kiezen is natuurlijk ook weer zo wat....

Wis ende waarachtig. Een ieder zal zich dus met alle mogelijke middelen moeten wapenen tegen elke mogelijke insinuatie.
Of er minstens voor moeten zorgen, voldoende "wisselgeld" te verzamelen.

Het wordt natuurlijk uitermate gezellig, maar wel een voortdurend oppassen wie er voor- of achter- of je terzijde zal staan.

Dat is dan weer een spektakel wat ik moet gaan missen helaas, want het lijkt mij uitermate vermakelijk om gade te slaan hoe allerlei mannetjes in verschillende staten van ontbinding angstvallig over hun schouders staan te kijken, ondertussen in de ene hand krampachtig een biertje o.i.d. vasthoudend, in de andere hand een plastic bordje met daarop een halfverkoolde/halfrauwe karbonade of andere carnivore versnapering, en geen hand meer vrij om voornoemde versnapering in het maalwerk te douwen....

Hééél jammer....

Groet, Bert

De wereld hangt toch ook van toevalligheden aan elkaar. Precies op het ogenblik, dat die Amerikaan achter de drone aan gaat is er toevallig een kereltje in de buurt met een camera op z'n nek, die achter 'm aan gaat rennen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back