verhinderd door diverse PRUTS-omstandigheden....

Haiiiii

,
Daar ben ik weer, heb jullie niet kunnen melden dat ik het niet meer haalde vanmorgen, zo goed als niets werkt daar als je in de buurt van de berg bent, gsm ,twitter, navigatie, internet, outernet, arpanet, vergeet het maar! We waren er bijna maar moesten in caravan-karavaan stoppen door de vele aan flarden gereden banden, ze hadden natuurlijk geen deugdelijke HARAKIRI- banden(zoals die van DAIHATSU) maar van die

nweer

RUTSBANDEN

nweer:, gekocht bij

nweer

RUTSbandenbedrijf "
Forever
Deflating" , van eigenaar ene
FD!!!. Je weet natuurlijk dat de de echte gras-expert altijd met de caravan op klus gaat. Het heeft 8 uur geduurd voordat de anwb ons kon vinden, ze klaagden natuurlijk over de haperende tomtoms daar.... En ik heb ze erop attent gemaakt dat ze
492 (392 + 100 bonus)klachten tegen de wegbeheerder aldaar kunnen indienen, hetgeen ze zeker zouden doen.
Ik ben zo vrij geweest julie namen alvast door te geven
. Maar goed we staan daar nog steeds terwijl de anwb een vrachtwagen met nieuwe banden laat komen, ben benieuwd wanneer die aankomt! Met een paar maten zijn we terug gereden en hebben onderweg een tegemoetkomende vrachtwagen kunnen beroven van behoorlijk wat ingredienten voor uitgebreide wok-maaltijden en o.a. enkele kratten met flessen saké, noodgedwongen natuurlijk zodat we niet zullen verhongeren. Voor de rekening heb ik ze doorgestuurd naar de berg waar ze zich bij
FD zullen melden zodat hij de door ene "
HELMAX" (bestaat niet :rolling
, bij de toeleverancier gemaakte onkosten kan voldoen. Had je toch gezegd he Davy?
Wij weer omgedraaid, 5 min. later blijkt er een (bijna) aanrijding voor onze neus plaats te vinden. Een advocaten-type stapt uit zijn cabrio die bijna bovenop een forse trekker was geknald. Tegelijkertijd
stappen uit de trekker 2 "figuren" waarvan de bestuurder nog net hoorbaar tegen zijn compaan zegt: "Waffel houden hulp, ik doe het woord wel!" De hulp mompelt nog iets van
"....weer te laat om die belachelijke (een op PRUTS
nweer: gelijkende klank)maaier op te halen, potver..." en verstomt. Zouden goed Davy en zijn hulp kunnen zijn geweest. Toen ze bij de cabrio stonden herkenden ze de cabrio-bestuurder en grepen naar hun nek alsof ze een whiplash hadden gekregen. Toen klonk er een luide krachterm, de op de achterbank van de cabrio slapende vader van het advocatentype had zich opgericht
om te voorkomen dat een vanuit het niets op de achterbank gesprongen wit met zwart gevlekte hond er met zijn aktentas en blauwe oliedoek(het was een engelse cabrio vandaar) vandoor ging , het lukte hem niet want
de hond was "flitsend snel". Vader en zoon bepleitten direct al vurig dat ze de eigenaar van de hond EN de instantie waartoe de trekker en zijn
"vaardige
" bestuurder behoort net zo lang voor het gerecht zouden dagen
dat ze geen geld meer hebben om schoenen, om de rechtsgang mee te bewandelen, te betalen en
tevens voor vergoeding van de door de zoon op marktplaats op de kop getikte BERG-schoenen die ze net hadden opgehaald. Tenslotte ging ieder zijn's weegs. Al met al een vermakelijk tafereel wat door een voorbijganger nog gedeeltelijk gefilmd is, geloof ik. De filmer bleef nog even staan, ik stapte uit en vroeg hoe hij daar eigenlijk terecht kwam. Hij vertelde dat hij voor zijn zender(niet publiek natuurlijk)
op een wel heel vreemde melding was uitgestuurd: "Een stel malloten , geholpen door een bende karate-kids, was bezig met het hinderen van een groep oudere BERG-wandelaars die dit jaar deze BERG hadden uitgekozen om nog eens lekker van de frisse lucht te genieten!" Ik dacht direct HHHmmmmm

en terug naar de caravans.
DUS: ik denk dat ene FD en hulp , Roel, Jan, DEESEL en nog een paar binnenkort FLINK IN DE PROBLEMEN ZULLEN ZITTEN!
Het ziet er naar uit dat we hier nog even , noodgedwongen door die

nweer

RUTSWEGEN

nweer: van die

nweer

RUTSBEHEERDER

nweer:, zullen moeten blijven. Ik zal regelmatig veslag doen ,teminste als die

nweer

RUTSZENDER

nweer: hier in de buurt de boel niet teveel stoort.
We zitten nu aan de voet van de BERG lekker te wokken boven het kampvuur en saké te drinken,
Kampaiiii!
Was weer een verhaal, maar het is tenslotte een EPOS nietwaar?
FYI:
1. Ik slaap nooit in mijn heli, die dingen zijn zo onstabiel als de pest, dat weet iedereen...
2. Ik draag uitsluitend spijkerbroeken als ik werk,nagenoeg
nooit dus....
3. Ik bewaar mijn BERG-schoenen in de hut, alleen daar kan een "de buitenwereld beschermende atmosfeer" in stand worden gehouden...
Sayonara, Max