Dit is gewoon wetenswaardige informatie.
In analogie hierop, een iemand die voor zijn werk i.p.v. met echte oefenmunitie (hardware) het woord pinda mee krijgt (dus niks ga je het veld in).
Die missen wat training om de motoriek, oog hand coördinatie verder te ontwikkelen.
Het is dan ook niet te verbazen dat het door de lucht verplaatsen van o.a. groenten resulteert in een mislukking.
Wat wel choquerend is, Pythagoras er bij halen, die beste man heeft met het hele gebeuren van met niks het veld in gaan van doen!
Maar wat blijkt nu.
Het luchtruim indringende voorwerp, blijkt zich 5 meter boven de grond te verkeren.
Een bovenhands geworpen tomaat verkort de totaal af te leggen afstand met een behoorlijke factor.
Waar ik nogal creatief en snel tot de volgende conclusie kom.
Hoogte tussen los laatpunt geworpen tomaat, 2 meter boven de grond
Vliegend object 5 meter boven de grond.
Resulteert in de volgende verhouding 3,4,5 en daar hebben we Pythagoras.
M.a.w. de maximaal te overbruggen afstand om het doel te raken, was hooguit 5 meter.
2 stappen vooruit, sprong in de lucht en je had hem zo uit de lucht kunnen plukken.
Nu las ik onlangs ook ergens dat een zanger of zo, dit ook had gedaan.
Ff zo'n vlieg ding uit de lucht plukken.
Die moest het wel bekopen met wat pleisters.
Het is nog gevaarlijk speelgoed ook, op menig keukenmachien met zo'n ronddraaiden hakselaar mes, zit een beschermkap.
Niet persé bedoeld om de te hakken groente in de buurt van het mes te krijgen/houden, maar meer bedoeld om niet te verworden tot vleeshakselaar, vingers en zo.
Het lijkt me beter om Lilly te trainen op wat lager hangende ballonnetjes.