De Berg is van Jan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dus toen probeerden jullie al pietje-populair uit te hangen?

Enne ja, M. Puller: pietje mag in dit geval van mij met een kleine pee worden geschreven, dus dat heb ik dan ook maar gedaan...

Laatst bewerkt:
Als je wat beter had opgelet had je gezien, dat ik het gehele rechter deel van de posting heb gewijzigd. Dit omdat anders M. Puller weer commentaar zou kunnen hebben. Daarbij had ik er niet bij stilgestaan, dat we tegenwoordig nog een tweede corrector hebben, die bijdehand komt doen. Nu ben ik eigenlijk niet zo gediend van zulk soort geëmmer, ook niet van een emmergieter, dus kun je daar gelijk weer mee ophouden? Dankuwelalstublieft. Enne, waarom nu opeens die zwarte Piet er bijgehaald moet worden wil ik niet eens weten. Straks raken we nog in een discussie verzeild, waarin alle levensvraagstukken opgelost moeten worden.

Overigens vind ik, dat 'zwarte Piet' geschreven moet worden met een grote 'Pee', maar dat terzijde.

geen-geemmer_design.png

Het stellen van domme vragen laat ik graag aan anderen over, dus nee, daar ben ik niet mee bezig. Nu niet, morgen niet, nooit never nie(t)!

en nu maar wachten tot één van onze correctoren zich geroepen voelt om commentaar te leveren......of zouden ze niet meer durven?

Ik denk het ook niet. En anders sabelen we ze gewoon weer hard neer zoals gewoonlijk op de Berg.

Heb je niet wat te verbeteren aan het forum, kleurtjes of zo, was best rustig hier de laatste tijd.

Heb je niet wat te verbeteren aan het forum, kleurtjes of zo, was best rustig hier de laatste tijd.

Ja, dat begint gelijk maar over neersabelen alsof dat niks is. Nogal rigoureus lijkt mij zo en ook behoorlijk bloederig. We kunnen toch eerst gewoon beginnen met afbranden?

Tja, en wat die slaapkamerkleurtjes betreft heb ik nog wel wat voorstellen, te beginnen met de quote kleur.

Ja Puf. Luister voor een keer nou eens!

Ssst mijn nieuwe drankje "onrust" traditioneel gestookt, binnenkort in de slijterij, speciaal voor de feestdagen, al is het hier altijd feest, min of meer, maar dat terzijde....

Als het er om gaat om naar Baggeraar te luisteren: geef jij dan eens het goede voorbeeld!

Lastig, als je selectief, oostindisch doof bent.

Afbranden, neersabelen, het komt op hetzelfde neer. De persoon in kwestie het niet makkelijk te maken en als hij/zij daar niet tegen kan dan is hij/zij ook weer snel weg. Niet te verwarren met snelweg want dan klopt de zin niet meer.

Lastig, als je selectief, oostindisch doof bent.

Kijk nu weer wat je aanricht met zo'n opmerking die alleen ik maar kan verklaren.
Heel de Bergheer is weer van de leg.
Probeer me dan ook niet te bellen als ik keihard aan het werk ben met geëmmer in de schuur terwijl mijn telefoon netjes in huis op tafel ligt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back