De Berg is van Jan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als je vraagt om 25.648 blikken extra gevuld, dan zijn ze dus niet leeg hé. Waarschijnlijk produceer je nog jaren teveel CO2 maar dat terzijde, en vooral niet achter.

Voorlopig hebben we naast mekkerkonten nu ook shoarma mormels rondlopen, kunnen we dat probleem niet feestelijk uit de weg ruimen incl. liters knoflooksaus zodat enkel terzijde nog veilig is?

Op zich toch wel een hele prestatie M.Puller met welgeteld 3 blikopeners, waarvan er ééntje nog ongebruikt teruggegeven is ook. Je had trouwens ook elektrische kunnen vragen.....

Goed punt, bij smaakvol vlees! Die beesten komen bij jouw vandaan, iets moet dan de smaak redden. Bovendien moet de knoflook de CO2 van MP overtreffen, weet niet of liters dan wel genoeg is.

Een mens leert toch elke dag weer wat bij. Nooit geweten, dat knoflooksaus tot de groenten behoort.

Ach ja, ligt denk ik aan de hoeveelheid die je gebruikt en verder ga ik niet eenzelfde discussie aan als daar waar ik het volgende vond.

Groente of kruid is volgens mij een onderscheid in gebruik, en geen 'biologie' onderscheid zeg maar. Knoflook hoort bij de look-familie. Daarmee is het familie van prei (en sjalotjes, en bieslook... en nog meer). Prei gebruik je niet als kruid, maar als groente in een gerecht (hoofdbestanddeel). Knoflook en bieslook gebruik je om het op smaak te brengen en zijn daarmee kruiden. Zoiets? Wel moeilijk

Tja, tegen zulke oh-verhalen is natuurlijk geen kruid gewassen. Blij toe, dat we daarvan verstoken blijven hier op de Berg
whisper.gif
.

Klopt, jij was degene, die begon over het onderhouden van zekere relaties met schapen, waarna er iemand begon over shoarma, het vanzelfsprekend uitkwam op knoflooksaus en het daarna over groenten ging. Nu kennen we hier op de Berg dit soort kettingreacties als het over de voedselketen gaat, dus het eindresultaat zal wel weer zijn, dat MBFB-beveiliging in actie zal moeten komen tegen pingu*ns, *rca's, m*deratoren, *lifanten of ander ongedierte.

Klopt, jij was degene, die begon over het onderhouden van zekere relaties met schapen, waarna er iemand begon over shoarma, het vanzelfsprekend uitkwam op knoflooksaus en het daarna over groenten ging. Nu kennen we hier op de Berg dit soort kettingreacties als het over de voedselketen gaat, dus het eindresultaat zal wel weer zijn, dat MBFB-beveiliging in actie zal moeten komen tegen pingu*ns, *rca's, m*deratoren, *lifanten of ander ongedierte.

Dus je beweert dat de beveiliging ook ongedierte is geweest? Eens ongedierte altijd ongedierte!

Misschien, dat jij dat niet hebt meegemaakt, maar toen het 'm te heet onder de voeten werd heeft-ie z'n hondenbaantje opgegeven en heeft er zich een nieuwe m*derator gemeld. Sindsdien kan 't ie (af en toe) weer lachen heb ik uit (on)betrouwbare bron vernomen.

main.php

Laatst bewerkt:
Uhhh dat baasjes op hun hond beginnen te lijken geloof ik wel, bij Roel gaat een en ander anatomisch gezien niet helemaal jofel nog, bovendien hij moet ze wel hebben.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back