in een vlaag van "wishful thinking".
JUIST dát, is in connectie met die persoon, uitermate zinloos... en dus ongepast...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
in een vlaag van "wishful thinking".
Hoort, de psychiater in wording.iets vrolijker
Kunnen we het jaar niet iets vrolijker beginnen? Welke ?PD is het eigenlijk?
Meen je dat echt?HPD it is!
Waarom niet? Bepaal jij dat? Volgende keer dus wel? Geef toe, iemand die voor/op/achter palen ligt en nog steeds achterom kijkt is makkelijker, maar je voorspellende gave, voor zo ver je kan spreken van een gave ipv gebrek, laat al tijden te wensen over. Glazen bolletje per ongeluk opgeruimd, dusdanig dat je in de gebruikelijke chaos het niet meer kan vinden?Om Bert maar even te helpen, pd=pestdag. De rest mag je zelf bedenken (en de B staat niet voor Burp deze keer)
Glazen bol ligt in die chaos van Hobbyist; linksboven, onder een groene fles.Glazen bolletje per ongeluk opgeruimd, dusdanig dat je in de gebruikelijke chaos het niet meer kan vinden?
Denkfout....!Met die instelling gaat er natuurlijk nooooooiiiitttt wat gebeuren mijn waarde puf. Minimaal in drievoud aanvragen, een beetje omkopen ben ik ook niet vies vanen dan is de ballotagecommissie er ook nog (bestaande uit ik, mezelf, me-Eigen) wie er al dan niet op mijn schip wordt toegelaten. En met jouw instelling denk ik het nu al te weten.
Dat kan natuurlijk niet hé, je gaat er van uit dat het bootje een keer in min of meer vaarklare toestand komt, een kerstbal is geen vervanger van een glazen bol, kijk toch uit.Je hebt gelijk, ik weet het al zeker.