De Berg is van Jan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kunnen we het jaar niet iets vrolijker beginnen? Welke ?PD is het eigenlijk?

Nee hoor.... namen en afkortingen, heb ik altijd een slecht geheugen voor gehad.... (wat verdomd lastig is in een beroep waar afkortingen een soort van volkssport voor regelgevende instanties schijnen te zijn....)

BPD is altijd een veilige keuze, of keuze genoeg eigenlijk, zou wel leuk zijn als de bewuste B op de hoogte is, dat dat dan weer niet lukt is zo jammer. Als Alzheimer echt toeslaat hier dan moeten we rap iets anders bedenken.

Om Bert maar even te helpen, pd=pestdag. De rest mag je zelf bedenken (en de B staat niet voor Burp deze keer)

Zeg Hobbyist, ik weet niet hoe jij oud en nieuw hebt gevierd, maar zou je niet je eigen flessenzooi opruimen?

landfill_site_waste_glass_heaps_bottles_close_up_wdf00382.jpg

Om Bert maar even te helpen, pd=pestdag. De rest mag je zelf bedenken (en de B staat niet voor Burp deze keer)
Waarom niet? Bepaal jij dat? Volgende keer dus wel? Geef toe, iemand die voor/op/achter palen ligt en nog steeds achterom kijkt is makkelijker, maar je voorspellende gave, voor zo ver je kan spreken van een gave ipv gebrek, laat al tijden te wensen over. Glazen bolletje per ongeluk opgeruimd, dusdanig dat je in de gebruikelijke chaos het niet meer kan vinden?
Doe maar een voorspelling waarneer we de beloofde vaar tocht in het nog af te maken bootje krijgen incl. een slow BBQ! Oordoppen regelen we zelf wel.

Met die instelling gaat er natuurlijk nooooooiiiitttt wat gebeuren mijn waarde puf. Minimaal in drievoud aanvragen, een beetje omkopen ben ik ook niet vies vanen dan is de ballotagecommissie er ook nog (bestaande uit ik, mezelf, me-Eigen) wie er al dan niet op mijn schip wordt toegelaten. En met jouw instelling denk ik het nu al te weten.

Met die instelling gaat er natuurlijk nooooooiiiitttt wat gebeuren mijn waarde puf. Minimaal in drievoud aanvragen, een beetje omkopen ben ik ook niet vies vanen dan is de ballotagecommissie er ook nog (bestaande uit ik, mezelf, me-Eigen) wie er al dan niet op mijn schip wordt toegelaten. En met jouw instelling denk ik het nu al te weten.
Denkfout....!

Mogen we daaruit opmaken, dat het opknapbootje van al die jaren opknap werkzaamheden er niet van is opgeknapt? Als er niemand op het gebakje wordt toegelaten is er dus blijkbaar levensgevaar óf het geval is zelfs gezonken.

Of ben je misschien aan het opruimen geweest? Niet, dat dat wat uitmaakt, het resultaat is ongeveer hetzelfde.

Je hebt gelijk, ik weet het al zeker.
Dat kan natuurlijk niet hé, je gaat er van uit dat het bootje een keer in min of meer vaarklare toestand komt, een kerstbal is geen vervanger van een glazen bol, kijk toch uit.

Het ene bootje is zeker niet gezonken, dat kan ook moeilijk als hij op de kant ligt. Hij is in betere staat als dat ik hem kreeg maar ik vraag me af of ik deze ook af ga maken, de glazen bol blijft daar wat troebel over. Inmiddels een boot waar je met een stuk meer mensen in kunt varen. Aangezien varen leuker is dan, niet noodzakelijk, afbouwen voorspel ik dat hij voorlopig nog wel even blijft liggen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back