De Berg is van Jan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Oh.... ben benieuwd.... over een dag of 5 a 6 kan ik hem ook IRL aanschouwen....

Nee.
Het is nu PPW en er ligt een voorstel om de rest van de week er in ieder geval geen CPD van te maken.
Het is dus nog gewoon PPW en als je moeilijk gaat doen wordt het PPM.
Dus ga jij je nu maar lekker verdiepen in die ideale bootjes-zender "met meervoudige dames-genotsknop" en laat je vooral niet afleiden. Neem anders een borrel.

Correct.
Maar je wordt hier afgerekend op de details.
Geheel terecht overigens.

De eerste omschrijving biedt wat meer creativiteit m.b.t. de uitvoering.

Vliegers zien wel vaker details over het hoofd, maar dat terzijde
Je bent gewoon jaloers, dat de postbezorger bij jullie in het zogenaamde buitengebied, zich aanpast aan de snelheid van de trage bewoners, zo dat je de mooie gegraveerde pen met echtheidscertificaat, nog niet ontvangen hebt.

Je bent gewoon jaloers, dat de postbezorger bij jullie in het zogenaamde buitengebied, zich aanpast aan de snelheid van de trage bewoners, zo dat je de mooie gegraveerde pen met echtheidscertificaat, nog niet ontvangen hebt.

Nou, nee eigenlijk.

Ook hier werd hij vandaag bezorgd door onze lieftallige postbode. Waarvoor dank!
Certificaat van echtheid zit in de map met waardepapieren, pen hangt bij de kalender waar wij onze veelheid van activiteiten bijhouden. Wordt dus intensief gebruikt.

Ik heb het pronkstukje maar even verstopt.
Balpennen verdwijnen hier doorgaans om de dag en niemand weet waar ze blijven.

Ja! Hier ook net binnen.

Schrijft mooi zwart met een heerlijk zacht dopje om de pen in te drukken.

Ik stel voor; de rest van de week, geen CPD.

Dank je wel.

De postbode heeft blijkbaar in de avond de camping gevonden. Jan, helemaal top!

Over details missen gesproken, het zo zachte dopje waarmee men de pen bedient is een softtip om op een touchscreen te gebruiken ipv de dikke vette vingers. Dat is een mooie extra functie die iedereen natuurlijk is ontgaan. Dat Jan zo vooruitstrevend is geweest, al dan niet per ongeluk, kan ik zeer waarderen, geeft wel aan hoe hopeloos de rest is.

Ook hier werd hij vandaag bezorgd door onze lieftallige postbode. Waarvoor dank!
Certificaat van echtheid zit in de map met waardepapieren, pen hangt bij de kalender waar wij onze veelheid van activiteiten bijhouden. Wordt dus intensief gebruikt.
Mooi, wat is de datum van de BBQ?

Nee.
Het is nu PPW en er ligt een voorstel om de rest van de week er in ieder geval geen CPD van te maken.
Het is dus nog gewoon PPW en als je moeilijk gaat doen wordt het PPM.
Dus ga jij je nu maar lekker verdiepen in die ideale bootjes-zender "met meervoudige dames-genotsknop" en laat je vooral niet afleiden. Neem anders een borrel.

Proest!..... Lamenielachu, die vliegzoem dinges maken van de meest simpele functies een enorme berg ellende om te verhullen dat ze zelf de boel in puin hebben gevlogen en dat, dat komt door een programmeer fout, in zekere zin briljant gevonden. Wel benieuwd of je ego's ook net zo makkelijk plakt als dat piep spul.

Over details missen gesproken, het zo zachte dopje waarmee men de pen bedient is een softtip om op een touchscreen te gebruiken ipv de dikke vette vingers.
Dat van die vettige vingers ligt toch geheel aan jezelf.

Onze of mijn strijk schermen zitten in apparaten die een beetje waterbestendig zijn.
Bij al te veel vervuiling gaan ze hup onder de warme kraan en worden met water en zeep schoon gemaakt.
Dat is een mooie extra functie die iedereen natuurlijk is ontgaan..
Je bedoelt overbodige functie, maar wel mooi dat ie daar voor jou aan gedacht heeft.
Maak je wel na het gebruik van het zacht dopje het steeltje waar dat dopje in zet schoon.
Het schrijft erg rottig als het steeltje wat pen heet vettig is, het glijd dan zo uit de vingers tijdens het schrijven.
En het is natuurlijk dood zonde om zo'n mooi collectors item met vettige klauwtjes vast te houden.

Dat van die vettige vingers ligt toch geheel aan jezelf.

Onze of mijn strijk schermen zitten in apparaten die een beetje waterbestendig zijn.
Bij al te veel vervuiling gaan ze hup onder de warme kraan en worden met water en zeep schoon gemaakt.
Je bedoelt overbodige functie, maar wel mooi dat ie daar voor jou aan gedacht heeft.
Maak je wel na het gebruik van het zacht dopje het steeltje waar dat dopje in zet schoon.
Het schrijft erg rottig als het steeltje wat pen heet vettig is, het glijd dan zo uit de vingers tijdens het schrijven.
En het is natuurlijk dood zonde om zo'n mooi collectors item met vettige klauwtjes vast te houden.

Besmeurde knuisjes heb ik alleen bij een BBQ en dan heb ik geen behoefte om iets te noteren, er valt ook niks te noteren meestal. Daarom is er ook niks van het voorval bewaard gebleven, gelukkig, behalve een visuele herinnering, maar de whisky therapie helpt.
En ik acht de kans klein, A dat er een BBQ komt, B dat er wat te noteren valt. Uiteraard heb ik zelf al de eerst BBQ van 2016 achter de rug, en nee niets genoteerd.

Nu heb ik een paar keer van een zeker iemand, met meestal vettige vingers, gelezen dat hij wat laatdunkend doet over vliegers. Ik zeg, lees dit topic maar eens door en roep dat nog eens een keer. De Jan Walpot van de vliegers :)

http://www.modelbouwforum.nl/threads/those-magnificent-man-in-their-flying-machines.227565/
Pardon! Laatdunkend over vliegers die geheel uit een zekere hoogte, volledig tevreden met de hun beschikbare techniek, voorbij gaan aan groepen die het graag anders willen, zou niet durven. Dat ik bedenkingen heb bij de geleverde prestaties van al die geweldige techniek is iets heel anders. Dat er zelfs vliegende primaten bekend zijn hier op de Berg maakt het niet beter.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back