De Berg is van Jan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
.. Hooguit wil ik weten of de BBQ lekker is, meer niet....

Persoonlijk zou ik mij er niet aan vergrijpen.
Dat ding staat 365 dagen per jaar, dag en nacht, buiten en is (volgens lokale traditie) na de laatste BBQ nog niet schoongemaakt.
Probeer het zou ik zeggen.

Ik snap het niet, hoe moeilijk kan iemand nu doen om zo'n simpel iets.
Nou kijk, als je met een bootje vaart en je komt een hoog-laag en een rol-functie tegen, wat moet je daar dan van denken? Nog belangrijker: wat moet je er mee :confused:?

En dan heb ik het nog niet eens gehad over een landingsgestel...

Ga het hier niet uitleggen maar ik wil de functie van zenders weten, hoe werkt iets. Als je de filmpjes op internet bekijkt omdat handleidingen ontbreken, moet je veel vlieg jargon aanhoren waarvan ik nog niet weet wat het is, laat staan de logische functie in een menu dat voor vliegen is gemaakt wat ik niet wil.

Nou kijk, als je met een bootje vaart en je komt een hoog-laag en een rol-functie tegen, wat moet je daar dan van denken? Nog belangrijker: wat moet je er mee :confused:?

Om maar eens wat te noemen, kan nog erger "flaps" of Flight modus" Blijkt dat vliegers niet kunnen onthouden in welke volgorde ze iets moeten doen??????

Persoonlijk zou ik mij er niet aan vergrijpen.
Dat ding staat 365 dagen per jaar, dag en nacht, buiten en is (volgens lokale traditie) na de laatste BBQ nog niet schoongemaakt.
Probeer het zou ik zeggen.

Jij je zin, organiseer maar een dag/avond

Gevonden!

maxresdefault.jpg

Exact wat ik wil, nu nog een paar mixen en curve plus de schakel functies en dan kunnen al die zoem zenders ergens naar toe waar het warm en donker is, of ergens oxideren etc.

Enig idee wat de basis is in dit systeem? Futaba ontvanger en waarschijnlijk TX module maar de rest?

Bouwbeschrijving, specs graag, precies wat ik zoek!
Het gaat bij jou gewoon om de verpakking.

Exact wat ik wil, nu nog een paar mixen en curve plus de schakel functies
Oh dus toch nog iets meer dan alleen de verpakking en dat in begrijpbare boten taal.
En het mag natuurlijk niks kosten of zo min mogelijk.

Als je dan toch zelf gaat zoeken en freubelen. stap dan even goed door de digitale wereld in en maak van je bootje een Internet of Things (IoT) bootje.
Kunnen wij via het internet zien wanneer je het boot je uit laat.
En kun je zelf via het internet het bootje besturen.
Of via een lokaal netwerkje, zit je met een tabletje waar een digitaal houten stuurtje op staat afgebeeld, langs de waterkant.

Het gaat bij jou gewoon om de verpakking.

Oh dus toch nog iets meer dan alleen de verpakking en dat in begrijpbare boten taal.
En het mag natuurlijk niks kosten of zo min mogelijk.

Als je dan toch zelf gaat zoeken en freubelen. stap dan even goed door de digitale wereld in en maak van je bootje een Internet of Things (IoT) bootje.
Kunnen wij via het internet zien wanneer je het boot je uit laat.
En kun je zelf via het internet het bootje besturen.
Of via een lokaal netwerkje, zit je met een tabletje waar een digitaal houten stuurtje op staat afgebeeld, langs de waterkant.

Over wartaal gesproken, jij het niet helemaal begrijpen hé, vliegt zeker....

De eerste functies kun je op een onderzeeër gewoon tegen komen hoor. Het landingsgestel dan weer niet of het moet een revolutionair ontwerp zijn.

Antwoord: blijkbaar niet! en dat irriteert mij enorm ja! Nee daar wil ik niet over praten!..... jij vliegt.....zucht....!

Irriteert je enorm? Ik hoop dat je bedoelt dat het je enorm ergert. Anders wil ik niet weten waar je die zender gestopt hebt. (zie opmerking hieronder)

Exact wat ik wil, nu nog een paar mixen en curve plus de schakel functies en dan kunnen al die zoem zenders ergens naar toe waar het warm en donker is, of ergens oxideren etc.

Enig idee wat de basis is in dit systeem? Futaba ontvanger en waarschijnlijk TX module maar de rest?

Nog zo een. "Exact wat ik wil" maar er vervolgens nog opties aan toe willen voegen. Dus niet Exact wat je wilt. Vandaar dat het niet te vinden is. Blijkbaar niet goed genoeg voor de heer Puffelmans.

Exact het type zender! Dat zegt niks over uitbreidingen en modificaties, jij vliegt ook hé..

Okay je vaart ook 1:1 en dat heb ik gezien.....!

Tssssss..... heren toch...
Das een Auto zender!!!
Staat zelfs in het display voor het woord "Timer"

... en zeg nou niet dat het type stuurwiel dan niet klopt...

8205d8147b7df872b23cd5be452ba496.jpg

Dat is waarschijnlijk geheel schaal
.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back