Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Volg het pijltje wat hobbyist zei
Gaan er harde woorden vallen?oops tekst komt er aan
Nee dit @%##@$#@ forum of mijn laptop zal het wel geweest zijn, verstuurde zomaar ineens het bericht wat nog in de aanmaak was.Gaan er harde woorden vallen?
Als jij zorgt dat de BBQ goed op temperatuur is, het bier gekoeld staat en onder handbereik is.Mmmm is op een vrijdag, kan voor de gein, niemand durft natuurlijk, of krijgt geen toestemming.
Tuurlijk, je dikke vingers en het verkeerde knopje kan het niet zijn geweest, laptop en forum doen dat uit hun zelf, zelfde met vliegzenders, heel begrijpelijk.
.............................bladiebla bluf verhaal, niet voor herhaling vatbaar............................
Maar nee, als je je zo blijft af reageren op vliegzenders.
Vergeet die BBQ en zoek het zelf uit!
Ja traag hè.Was dit nou de beste rotsmoes, die je kon verzinnen en heb je daar nu een half uur over moeten doen om?
Probleem is dat geen enkele zender zonder verbouw of ombouw kan wat ik wil, wat ze wel kunnen is niet nuttig, maar je betaald er wel voor.
Een FC-16 heb je voor rond de 40 a 50 euro omgebouwd naar 2.4 gieg met behoud van alle functies d.m.v. een FrSky moduul, en dat is inclusief de eerste ontvanger. Die FC-16 heeft geen klik-moduul, anders was het volledig plug&play, maar het zit er zeer dicht bij.De FC16 heb ik liggen, maar jeti vraagt 90,- voor een ontvanger en over een tijdje geen kans meer dat multiswitches blijven werken met de nieuwe generatie. Een orange ontvanger is 7 dollar, nogal een verschil.
Gaan WE serieus doen?een temperatuursensor op de stoomleiding, mits goed aangebracht, even waardevol als een druksensor....
..
Van Frsky heb ik nog niks gevonden over multiswitches, is een optie voor mijn fc16. Iemand ervaring? Ga toch een eigen multiswitch maken die universeel is.
- Met FrSky werken de Robbe multiswitchen niet meer.