Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dat betekent dus: stukkies hout bewerken en duigen er omheen doen.
Hebben ze vroegha een liedje over gemaakt.dat zijn ego in duigen valt was te voorspellen...
Bij ons heet dat: liggen snurken. Nu heb ik wel iemand ladderzat bij tafel 1 zien hangen, maar dat-ie ook lag te pitten is me ontgaan. Maar ja, dat door Ramses gebrouwen spul was ook eigenlijk best wel lekker. Goed, dat we dat in beslag hebben genomen, anders had-ie het allemaal opgemaakt voor eigen gebruik.@jan: het feit dat ik niet bij het tafel4-overleg was: Even wat rondhout vertimmeren.
Vreemd dat zelfs de kuiper het niet zag....
Volgens mij ZIJN de stukkies hout na bewerking de "duigen" en doe je daar een hoepel omheen...
Vreemd dat zelfs de kuiper het niet zag....
Goed, dat we dat in beslag hebben genomen, anders had-ie het allemaal opgemaakt voor eigen gebruik.
Roel, morgenmiddag ga ik meteen van Schoonenberg-Hoorcomfort naar Swemmer-Optiek. De eerste moet er voor zorgen, dat ik ook mijn zoon en Hobbyist kan verstaan, de tweede zorgt er hopelijk voor, dat ik voor de BBQ van 1 april geen smoes hoef te verzinnen.
Tja dat jij "iemand" ladderzat aan tafel 1 hebt gezien, zal best. Maar dat je dan niet eens kunt zien of die iemand ligt te pitten... Tijd voor Hans Anders of een van zijn kompanen?
En dat van de testcase...Wat een uitermate zwak excuus!
De zoon spreekt Westlands. Nu is het dialect slechts een deel van het probleem, het andere is het in een hoog tempo binnensmonds mompelen.Wist niet dat die dingen ook automatisch vertalen en met namen dat brabo, maar welk dialect spreekt zoonlief dan?
Roel, morgenmiddag ga ik meteen van Schoonenberg-Hoorcomfort naar Swemmer-Optiek. De eerste moet er voor zorgen, dat ik ook mijn zoon en Hobbyist kan verstaan, de tweede zorgt er hopelijk voor, dat ik voor de BBQ van 1 april geen smoes hoef te verzinnen.