De Berg is van Jan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hé, je weet waar ie vandaan komt en wat ie drinkt, dat zijn ego in duigen valt was te voorspellen....

Nu we het toch over Burpmans hebben, volgens mij is er wat opruim werk op de Berg.

@jan: het feit dat ik niet bij het tafel4-overleg was: Even wat rondhout vertimmeren.
Bij ons heet dat: liggen snurken. Nu heb ik wel iemand ladderzat bij tafel 1 zien hangen, maar dat-ie ook lag te pitten is me ontgaan. Maar ja, dat door Ramses gebrouwen spul was ook eigenlijk best wel lekker. Goed, dat we dat in beslag hebben genomen, anders had-ie het allemaal opgemaakt voor eigen gebruik.

Vreemd dat zelfs de kuiper het niet zag....

Volgens mij ZIJN de stukkies hout na bewerking de "duigen" en doe je daar een hoepel omheen...

Eeeeuh, dat was een testcase.....even controleren of er wel werd opgelet
whisper.gif
.

Tja dat jij "iemand" ladderzat aan tafel 1 hebt gezien, zal best. Maar dat je dan niet eens kunt zien of die iemand ligt te pitten... Tijd voor Hans Anders of een van zijn kompanen?

En dat van de testcase...Wat een uitermate zwak excuus!

Roel, morgenmiddag ga ik meteen van Schoonenberg-Hoorcomfort naar Swemmer-Optiek. De eerste moet er voor zorgen, dat ik ook mijn zoon en Hobbyist kan verstaan, de tweede zorgt er hopelijk voor, dat ik voor de BBQ van 1 april geen smoes hoef te verzinnen.

Tja, en dat van die testcase heb ik afgekeken van een ex-forumer, die hier nogal wat accounts heeft versleten.

Vreemd dat zelfs de kuiper het niet zag....

Het was me inderdaad opgevallen, maar door drukte op m`n werk, ruim nadat jij reeds had gereageerd.
Dus overbodig voor mij om nogmaals te reageren.
(alhoewel ik dat nu toch doe :weetnie:)

Goed, dat we dat in beslag hebben genomen, anders had-ie het allemaal opgemaakt voor eigen gebruik.

Het `nat` mag me dan ontnomen zijn, het recept zit nog altijd in mijn hoofd...
En het is eigenlijk wel eens goed dat die kuipen geleegd zijn, ik zie dat ik nog wat achterstallige administratie heb weg te werken.
Dat had ik eerder dus ook `weggewerkt`, maar nu dan maar verwerken zoals het verwacht wordt... zonder dubbele bodem...

533302bea8934.image.jpg

Laatst bewerkt:
Als je dan ook even de factuur betaalt voor de huur van de kuiperij zijn wij van het MBFB-Beheer ook weer helemaal tevreden.

Enne, als je in het vervolg weer zulke plannen hebt: wel even melden/vragen.

pssst, tegen een kleine tegenprestatie is er veel mogelijk, wat niet iedereen hoeft te weten.

Roel, morgenmiddag ga ik meteen van Schoonenberg-Hoorcomfort naar Swemmer-Optiek. De eerste moet er voor zorgen, dat ik ook mijn zoon en Hobbyist kan verstaan, de tweede zorgt er hopelijk voor, dat ik voor de BBQ van 1 april geen smoes hoef te verzinnen.

Wist niet dat die dingen ook automatisch vertalen en met namen dat brabo, maar welk dialect spreekt zoonlief dan?

Tja dat jij "iemand" ladderzat aan tafel 1 hebt gezien, zal best. Maar dat je dan niet eens kunt zien of die iemand ligt te pitten... Tijd voor Hans Anders of een van zijn kompanen?

En dat van de testcase...Wat een uitermate zwak excuus!

Doen jullie een wedstrijdje "zwak excuus", blijven oefenen, je kan het....

Wist niet dat die dingen ook automatisch vertalen en met namen dat brabo, maar welk dialect spreekt zoonlief dan?
De zoon spreekt Westlands. Nu is het dialect slechts een deel van het probleem, het andere is het in een hoog tempo binnensmonds mompelen.

Hier een kleine impressie van het Westlands:

Mag ik u aanbevelen?
'T is om de linkerzijde in uw oor te steken.
Maar het plaatje moge duidelijk zijn.
A-young-lady-stands-next--008.jpg

Mocht het voorval wederom plaatsvinden, dan zou het mij niet verbazen als Roel bereid zou zijn; het bovenvermeld stuk rondhout in het (linker- of rechter oor (naar keuze)) te (ver)timmeren.

't Is natuurlijk een optie, maar hoe denk je, dat ik hiermee op 1 april met de auto naar Eck en Wiel zal rijden?

De jongedame op de afbeelding lijkt me van een prima schoondochterleeftijd, dus dat zou mooi meegenomen zijn. Alleen heb ik gehoord, dat dames, die in plaatjes voorkomen of in films optreden waar het over een alpenhoorn gaat, niet als zodanig worden aanbevolen. Uiteraard heb ik dat alleen van horen zeggen, want naar zulke plaatjes en films kijk ik vanzelfsprekend niet.

Laatst bewerkt:
Nee natuurlijk niet....

Maar goed, op 1 april moeten we dus een paar decibel omhoog, geen dialect en langzaam spreken... Je legt de lat wel hoog.

Nou, wat het gehoor betreft is alles afgerond. Ik kan weer een speld horen vallen. Wat het zicht betreft ligt het anders: diezelfde speld terugvinden (zeker in een hooiberg) lukt niet erg. 1 April is voor mij dus nog niet zeker, maar er is nog hoop.

Hier idem
Ik kom net van het toilet af en ik kan bevestigen... er is nog hoop (een hele hoop zelfs!)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back