De Berg is van Jan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Fijn, zo visueel weer, je hoeft niet iedere keer te bewijzen dat je een barbaar bent....

image.jpeg

Das weer een ander verschijnsel Puff, dat heet avond/nacht.
Dan verdwijnt de zon even (voor ons oog), maar morgenochtend is hij weer terug hoor!

Nou, in plaats van in de wolken te zijn bekijk ik het allemaal liever door een roze bril. Soms kijk ik ook wel eens met plezier náár zo'n ding:

20006_klein.jpg.jpg

Vandaag trouwens weer genoeg brillen gezien. Een leesbril en een werkbril heb ik inmiddels, nu nog verder.

Nou, in plaats van in de wolken te zijn bekijk ik het allemaal liever door een roze bril. Soms kijk ik ook wel eens met plezier náár zo'n ding:

20006_klein.jpg.jpg

Vandaag trouwens weer genoeg brillen gezien. Een leesbril en een werkbril heb ik inmiddels, nu nog verder.

Werkbril? Is dat niet iets te, voor in een schuurtje?

U impliceert wel de strekking (grappig bedoeld) te begrijpen maar niet de context (Berg epos).
Lees u eens in en kom dan uiteindelijk weer hier terecht.
U zult zeer waarschijnlijk op een andere manier naar hetzelfde bericht kijken.

Fijne paasdagen allen!
Groeten, de reserve Belg Ramses

Is het nou nodig een bepaalde groep mensen te kwetsen met dit soort grappig bedoelde plaatjes?

Ik weet niet wat jij er in ziet, maar het slaat gewoon op het overlijden van Johan Cruijff (die ándere JC....)

U impliceert wel de strekking (grappig bedoeld) te begrijpen maar niet de context (Berg epos).
Lees u eens in en kom dan uiteindelijk weer hier terecht.
U zult zeer waarschijnlijk op een andere manier naar hetzelfde bericht kijken.

Fijne paasdagen allen!
Groeten, de reserve Belg Ramses

Ik lees me al in sinds de start van dit draadje, te weten april 2007, nog voor u lid was van dit forum, en ik vind het bij tijd en wijle zeer grappig, maar laten we politieke, religieuze of anderszins maatschappelijk gevoelige zaken hier aub niet aan de orde komen. Daar zijn ander fora voor. Modelbouw en andere onschuldige onderwerpen geven al genoeg stof voor eindeloze humoristische conversaties.

Ook fijne Paasdagen!

Dirk

Dirk,
Hier nemen we alles op de korrel, zeker nieuwkomers.
In jouw berichtje stel je dat politiek, maatschappelijk gevoelige zaken en religie niet onschuldig zijn.
Reden te meer om dat ook, zo nu en dan, op de korrel te nemen.

Hoe vaak moet ik nou zeggen dat men het hek moet sluiten... nou... nou?? Nu loopt ene D hier rond om als een soort Balkellende normen en waarden te preken, straks zet die ook de voet tussen de deur, gaat Roel orgel spelen en gaat Jan zingen... Kijk dan heb je pas maatschappelijke zeer gevoelige (voor de oren) zaken op de Berg. En wij zijn gelukkig nog niet zo ver heen dat we de batterijen er uit kunnen halen......

Straks gaan ze nog roepen dat de Berg moet worden opgedoekt wegens "te hoog " Prima dat er meegelezen wordt, maar gaarne achter de hekken blijven tenzij anders vermeld.

Fijne Paasdagen !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back