De Berg is van Jan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Waar is hier de scherpte gebleven? Vroegah kon je zonder quote een ouwe koe van 10 bladzijden terug nog uit een absoluut willekeurige sloot halen en iedereen wist nog exact waar het over ging. Als je tegenwoordig refereert aan een actie in een ander topic begint iedereen glazig te kijken en het meewerkend voorwerp van het betreffende topic moet drie keer overnieuw kijken... Drinken jullie teveel thee of hoe zit dat?

Rijp voor de aanleunBerg.....

Hullie hebben het er nu dus over een manlijk-enkelvoud, welke niet zo diep gaat maar wel harder.
Ieder zijn meug hoor. Kopje thee er bij?

Pfff fantasie nog halve kracht hoor, instant Roel , water erbij schudden en dan ergens laten oxideren.

Zojuist reserve-ribs van de BBQ geplukt.

Pfff fantasie nog halve kracht hoor, instant Roel , water erbij schudden en dan ergens laten oxideren.
Je moet het maar willen.

Zojuist reserve-ribs van de BBQ geplukt.
thecenser.jpg

Geen idee wat je van de BBQ wilt plukken, maar ribjes zie ik hier niet liggen.
Ben je nu je eigen thee aan het drogen? Of wat ander onkruid?

Ooit van vuurkruiden gehoord? Zou in de Hell toch bekend moeten zijn. Conifeer en den doen het vooral goed, thee verbranden nooit gedaan maar klinkt niet onaardig.

In Hell hebben we geen kruiden nodig voor een vuurtje hoor.
Hier brand alles.

Met die Conifeer zou ik maar voorzichtig zijn.
Behoort tot de taxus-familie.
Taxus is uitermate geschikt om iemand te hemelen.
Dat kan door directe inname (opvreten) of indirect, door van de Taxus een boog te maken etc,,..
Taxus-thee zal ook wel werken.

... dat aanlengen met.....
Waar hebben we het over? :eek:

Als het misbaksel/distillaat niet voldoet, waarom zou je daar een betere kwaliteit aan verspillen?
Neem b.v. het geval van Jupiler; ik kan mij daar nog wel iets bij voorstellen, maar laat dan de Jupiler weg en drink enkel het water.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back