De Berg is van Jan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ondertussen......
Denker.jpg

Waar zit je over te piekeren, joh?

De oorzaak van de teloorgang van het Romeinse Rijk?
Dat kwam omdat de rijkelui hun wijn uit loden bekers dronken en er geen been in zagen om hun kroost te verwekken bij hun eigen familie. Een beter recept voor je eigen ondergang is nauwelijks te krijgen.

Het verschil tussen een blonde lab en een zwarte?
2 chromosomen in de DNA-keten.

Voor meer "vragen des levens" verwijs ik je graag door naar Wiki.

Het is wel zijn steen.
Wat hij daar op of onder uitspookt moet "ie" gewoon zelf weten.
Waarschijnlijk zit "ie" zichzelf dat ook af te vragen, maar dat ter zijde.

Wie zegt, dat "Ie" niet lekker aan het steengrillen is, i.p.v. BBQen?
Niemand natuurlijk.
Maar in dat geval zou hij wel zelf zijn billen branden en op de blaren zitten.

Nu hebben we (hier in Hell) niets tegen branden. Maar als het over billen gaat geven we de voorkeur aan zelfredzaamheid.

Laatst bewerkt:
Ok Ok.

De Berg is reeds geruime tijd op zijn retour.
De (zelf interim-benoemd) leider heeft de geest gegeven en de beveiliging is gevlucht (nog voordat het ergens te heet heeft kunnen worden).

Niets nieuws,dat heb je nu eenmaal met Bergen, ...
Ze komen op en ze vlakken weer af.

Iemand die nog een Last Post wil blazen?

Laatst bewerkt:
Ach gutte gutte gut. Je laat even een weekje niets van je horen omdat de heren het over 'water' hebben en je bij je zelf denkt: 'even wachten tot ze uitgewaterd zijn' en ja hoor, daar komt de eerste optimist zich al weer melden.

Mijnheer Lokhorst heeft zeker nog geen bezoek gebracht aan:

helgas-massage-headerv2.gif

Laatst bewerkt:
Wat zou er nog leven in de brouwerij kunnen brengen?

Een knuppeltje in het hoenderhok bleek succesvol, maar het effect leek meer op het gebruik van round up.

Hebben we nog een "tafeltje dekje" variant geprobeerd in een vorm van xxxBBQ.
Was leuk. Was...

Next: Bingo?
'T is maar een idee. (ik houd niet van bino)

Ik kan je van harte 'Pearl' aanbevelen. Je ziet dan opeens weer van alles, misschien zelfs weer wat licht.

Je krijgt er gratis een zonnebrilletje op sterkte bij. Ook zo'n brilletje voor als je het allemaal donker inziet is een optie.

Bavaria, Palm... Bier?

Bavaria;
Leuke streek.
Herkomst van degelijke auto's, maar ook van een onguur mannetje met een karakteristieke snor.
Dat er leder hosen worden gedragen, is voor geen van de seksen een pre.

Palm:
Leuk boompje om onder te liggen, tot het moment dat de noot op je noot valt.
Je kunt er olie van maken wat de dames aantrekkelijker kan doen voorkomen.
Werkt niet (of enkel bij zeldzame figuren) bij H.H.
Verder tast de productie van palmolie de habitat aan van de prille familieleden van Duke Puff.

Bier:
Niet alles wat een geel kleurtje heeft is Bier hoor.
Sterker nog, de betere Biertjes zijn in het geheel niet geel. In dit geval niet ter zijde.
Bij twijfel: Niet zelf innemen. Enkel uitdelen of in het haar smeren (bij voorkeur niet het eigen haar).

De ongure snor die ik bedoel heeft toch echt wel wat wortels in Beieren.

Over die andere snor (die jij kennelijk ook onguur noemt) zul je mij geen on-getogen woord horen zeggen.
Ik kijk wel uit.
Sommige zeggen; ... Dat zijn armen langer zijn dan die van Erdogan (nog een snor)

Een beetje porren kan natuurlijk geen kwaad.
SMpoke.gif

Laatst bewerkt:
Nu ken ik twee ongure mannetjes met een karakteristieke snor, en die moet je sowiso niet door elkaar halen.
Geen van beide komt uit Beieren....
Als jouw smoelwerk op Facebook nog steeds zo is, begint de collectie ongure snorren wel rap te groeien, bij Roel is het camouflage, zonder wil je echt niet.

De ongure snor die ik bedoel heeft toch echt wel wat wortels in Beieren.

Over die andere snor (die jij kennelijk ook onguur noemt) zul je mij geen on-getogen woord horen zeggen.
Ik kijk wel uit.
Sommige zeggen; ... Dat zijn armen langer zijn dan die van Erdogan (nog een snor)

Een beetje porren kan natuurlijk geen kwaad.
SMpoke.gif

Wat heb je nu weer van Roel nodig? Het druipt er weer vanaf, wil je ook met uierzalf soms?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back