De Berg is van Jan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
En daar gaat Jan, de kattenbrokjes vergeten, even snel op en neer naar de winkel.
image.jpeg

Roel zijn eerste camouflage poging.....
image.jpeg

Uhh Roel dat zijn hele dure plantjes, bijverdienste??

Ja leuk, stelletje scheldende, slome duikelaars die elkaars rollator afplassen, kan niet wachten op de reclame onderbreking.

We zullen eens bij die gasten van OCC vragen of ze interesse hebben om de naam te veranderen in OCC&R...

5746a8fd8e01a9295d40ba218c530752.jpg

Waarom niet gelijk OCR? Gezien de vergrijzing, verkopen ze toch binnenkort geen choppers meer (of hooguit met zijwieltjes...)...

Hoeveel rollator klanten hebben we eigenlijk op de Berg, inclusief die in de ontkenningsfase?
Kom toch al snel op vier waarvan één duidelijk al in de scootmobiel sector zit. Zo jammer van de teloorgang in de zorg, vroeger zat het hele zooitje al lang op een gesloten aanleunBerg.
Ohh naast hekjes, nieuw in het assortiment, set paaltjes net iets kraper als de breedte van rollators, daarnaast extra hoge stoepranden, ook in rotsblok uitvoering en tot slot verplaatsbare verkeersdrempels, in hoog en extra hoog, beide in rustiek grijs, je ziet ze echt pas te laat. Zinloze stoplichten zijn in bestelling. Bij elke bestelling gratis doosje kopspijkers.

Whow, ja 270 litertje weggestookt en de dekslavinnen waren erbij :)

Was een leuke tocht mannen, mede omdat ik niet aan jullie heb gedacht. Wel aan Roel en Puffelmans omdat die ook enige interesse toonden. Ik verdenk ze er echter alleen van dat ze achter mijn slavinnen aan zaten.

Waar zouden we anders in geïnteresseerd moeten zijn, de conversaties?? Het Tupperware gebakje?? Maar was dit het 1x per kwartaal wuif momentje??

En ja hoor de aanleunBerg is weer in gebruik, jemig wat duurde dat lang. Jan geniet van je rustige vakantie, wellicht helpt het.

Dat houd in dat de Man-cave ook binnenkort weer open kan en er permanent happy hour is bij de slijterij. Ohh Burpmans, kun je de hekjes en dergelijke weer opbergen, NIET opruimen.

En ja hoor de aanleunBerg is weer in gebruik, jemig wat duurde dat lang. Jan geniet van je rustige vakantie, wellicht helpt het.
Ha ha, het rode potlood is er achter aan geglipt.
Kan iemand ff een hekje zetten zo dat het rode potlood niet meer op deze berg kan komen?

Verdenken is niet hetzelfde als nadenken hé.... Laat maar ik weet alweer genoeg.

Maar goed nu het beheer na een zwaar jaar zonder BBQ op retraite, naar de aanleunBerg is vertrokken begint het hier gelijk gezellig druk te worden, straks komt microdinges of PHnogwat ook nog opdagen.

Bagger verleent nu wat mantelzorg, maar of dat goed gaat.....

Tijd voor een borrel!

Okay de collecte voor de fruitmand is er weer, graag iets meer dan de vorige keer en zeker de helft gaat naar het goede doel. Graag ook even intekenen wie wanneer even op aanleunBerg de dagelijkse portie PD voor zijn rekening neemt, ik blijf niet bezig. Is jouw schuld Roel, de foto van de dekmeiden rakelt dat notitieboekje euvel weer naar boven. Erwin zeg je vakantie af, je buitenbergse seizoens bijbaantje is weer aktueel. En kan ook iemand dit jaar duidelijk maken aan HH wat de functie is van de mancave en dat het geen theetuin is. Ohh voor ik vergeet, Burpmans is langs geweest, kan iemand even checken of er nergens is opgeruimd. Bagger lees dit tenminste drie keer, ga het niet nog een keer uitleggen, Brutus jij twee keer. Waar is de rest eigenlijk, de mancave moet ingericht worden en ingedronken worden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back