De Berg is van Jan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Welke "rest" ?

Het is toch de bedoeling dat iedereen die hier z'n neus of waffel (doorhalen wat niet van toepassing is) voor de eerste keer laat zien op een dusdanige manier afgepl*st wordt dat hij of zij het betreffende lichaamsdeel (en wat daar aan vast zit) hier niet meer laat zien?
Dat is al jaren een perfect lopende tactiek.

Hebben we zelfs de meest notoire discussie-addict van dit forum mee weg gekregen, wat een prestatie van formaat mag heten. Hoewel ik betrokkene ervan verdenk dat hij hier stiekem toch meeleest. Nou, dat mag hoor, wellicht leert hij nog iets.

Dus "rest"... Die is in de loop der tijd met de staart tussen de benen afgedropen of (en daar kan ik nog wel wat waardering voor opbrengen) heeft ontslag genomen. Zoals ene PH irritant streepje AJH.
Heeft bij zijn weggaan alleen niet getrakteerd, maar dat terzijde.

Oops, verkeerde Berg................

Maar nu ik toch even hier ben: vanaf hoe laat wordt de mancave ingedronken?

Het is geen aanleunBerg, maar een buurBerg (let op de correcte spelling!). Zoals het spreekwoord al luidt is een goede Buur beter dan een verre vriend. Zoals je ziet laten al die verre vrienden het weer eens afweten, behalve dan onze onvolprezen MBFB-Beveiliging *.

* Op de Buurberg zijn teiltjes gratis beschikbaar. Wel er eerst even aan ruiken, want deze worden ook wel gebruikt voor incontinentie problemen.

Laatst bewerkt:
Ja juist.... Hoe is het met het vissen eigenlijk, neem aan dat je de bingo-middag skipt.

thumb.jpg

Ahhh siësta, sorry maar je zit daarvoor op de verkeerde Berg, kreeg je het hekje niet open?
Overigens de workshop geraniums houden start om 16.00 uur.

Dacht je soms, dat ik heen en weer ga lopen? Dan ben ik nooit om 21.30 uur hier terug.

Trouwens, om 16.00 uur ga ik altijd sjoelen. In de competitie sta ik tamelijk goed (geloof ik). Vanmiddag gaat dat niet door vanwege die geranium-cursus en die heb ik al drie keer zonder succes gevolgd, dus die sla ik over. Blijkbaar moet je daar toch enige aanleg voor hebben. Het mislukt altijd bij het onderdeel water-geven-zonder-te-morsen.

Net als die cursus BBQ-en, die al mis liep op het primaire-onderdeel: "uitnodigen van gasten".

Nog even speciaal voor Puff: Nee jan sjoelt vast niet met komkommerschijfjes.

Nou, het is inmiddels 22.00 uur geweest, maar ik kan nu niet echt beweren, dat het stervensdruk is bij de mancave. Op de deur hangt een briefje "ben zo terug", maar dat hing er om 21.15 uur ook al.
Ik denk, dat ik maar eens richting BuurBerg (let op de spelling!) ga kuieren. Daar zal de samenzang wel afgelopen zijn als ik er aankom, dus dan zullen er wel een paar tijd hebben om een potje te klaverjassen.

Berggenoten: onze Jan onderneemt een poging tot "kuieren".
Kan iemand Hobbyist oproepen om deze actie enigszins te begeleiden?

Nou, het is inmiddels 22.00 uur geweest, maar ik kan nu niet echt beweren, dat het stervensdruk is bij de mancave. Op de deur hangt een briefje "ben zo terug", maar dat hing er om 21.15 uur ook al.
Met alleen een klok ben je er nog niet, ik heb de tijd.

deze actie enigszins te begeleiden?
Dat is preventie.

Als je de algemene voorwaarden nog een keer door leest, dan staat er dat er geen preventieve handelingen worden verricht.

Als je weinig vertrouwen hebt in zijn coördinatie vermogen om naar de BuurBerg te komen.
Huppel dan mooi zelf mee.

Geen idee, maar lijkt me het beste wat je er mee kan doen op ritueel verbranden na, vooral niet blussen, dat geeft een troep.

Je bent er maar druk mee. De thee bedoel ik (nu)
Als iets mij niet aanspreekt houd ik gewoon mijn handen er van af.
Enkel in een hoogst uitzonderlijk geval heb ik mijn handen wel eens vuil gemaakt, werd uiteindelijk niemand gelukkiger van.

Heb je überhaupt wel eens iets gedaan of beter gelaten waar iemand gelukkiger van zou kunnen zijn geworden, al is het maar eventjes?

Dus Jan kuiert onbeheert rond in het donker, lekker handig, staan morgen alle hekjes weer open, ik doe mijn hekje vast op slot.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back