De Berg is van Jan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Verschil goeden/kwaden:

je maakt met je uitspraak een verschil tussen alle MBFB-bewoners en Duke Puff en als reactie laat ik daarop als commentaar een m.i. toepasselijk gezegde los. Een ieder van de aanwezigen is per slot van rekening benieuwd waar al dat denken toe heeft geleid en dat stilzwijgen om His Puffness te pesten treft dus ons allen. Wie hierbij tot welke categorie gerekend moet worden laat ik terzijde, dus dat laat ik graag over aan de eigen waarneming.

Mijn waarneming is dus correct, jij hebt het gezegde ter tafel gebracht waarbij jij jezelf rekent tot de andere catogorie, weliswaar terzijde gelaten maar toch. Het beste is dat je wat mindert met de inname en voorzichtig de ivoren toren afdaald, en stil in je schuurtje gaat zitten, of beter een vistripje op de aanleunBerg, vergeet je rollator niet.....

Jaja, ik begrijp nu in welke context ik het volgende moet plaatsen:

Ja maar je kunt natuurlijk het selectie uitnodigings systeem gebruiken....

Je solliciteert er dus openlijk naar om in je eentje door Roel te worden uitgenodigd.

Dat is in ieder geval mijn waarneming.

Correct en tevens juist!

Overigens is dat een goed gebruik onder de botenbouwers en niks mis mee.

13422274_918588478250729_7864301926126032951_o.jpg
En dat gebeurde toch al...
Boten op het water, drankje bij de hand, sigaar/shag in het hoofd, hondjes erbij ...
Een en al harmonie.

Laatst bewerkt:
Nee jij niet want je bakt er niks van!

Bovendien, als het uit de verpakking niet binnen een uurtje kan varen ben je botenbouwer.

Bovendien, als het uit de verpakking niet binnen een uurtje kan varen ben je botenbouwer.
Is voor jou niet zo moeilijk om jezelf te benoemen tot botenbouwer.
  1. Je haalt een brood bij de bakker.
  2. Haalt het brood uit de verpakking, neemt een neut en nog een neut.
  3. Weet niet meer in welke richting het water is.
  4. Gaat uren rond dolen opzoek naar een watertje om het brood in te laten varen.
  5. Komt er na uren achter dat er helemaal geen watertje in de buurt is,
  6. Gaat een teiltje halen
  7. Gaat opzoek naar een emmertje om het teiltje emmertje voor emmertje te vullen met water.
  8. En ja dan na uren of eerder dagen kan het ondertussen hard geworden brood varen in het teiltje met water.

Mijn kleine neefje had laatst een speelgoedbootje wat éérst 4 uurtjes moest opladen... (zo'n NiMH pakketje en een stopcontact lader: 20 minuten varen, 4 uur laden, je kent dat wel).

Nooit geweten dat ie nu opeens ook boten kan bouwen....

Maak je maar niet ongerust hoor. De MBFB-slijterij is hermetisch gesloten, alle hekjes zijn dicht en de paaltjes, hoge verkeersdrempels en nodeloze stoplichten zijn onaangetast. Op de BuurBerg (let op correcte spelling met twee grote buh's) is ook alles rustig.

Nu blijkbaar iedereen er uit is wanneer iemand zich botenbouwer mag noemen (boeiuh!) volgt er vermoedelijk nog een discussie wanneer men zich vliegtuig- en/of auto-bouwer mag noemen. Dus laat het geleuter maar losbarsten..........

In de tussentijd ben ik er druk mee om uitdrogingsverschijnselen te voorkomen. Zo te merken hebben ze daar in het oosten van het land geen moeite mee. Met name Salland werd genoemd, dus.....hoe zit het met jouw bouwruimte Roel? Kun je nu indoor varen of valt het mee?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back