De Berg is van Jan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja goed he? Heb ik hem nog niet zo lang geleden geleerd.
Nu houden de dames van de beveiliging meer tijd over om de ramen van het Leutelpaleis spotless te houden. Win-win!

Laatst bewerkt door een moderator:
Mods knijpen er even van tussen, hommeles in andere draa...euh bergen (een stuk of 258-O)

Stevo;)

Ehhh... @Stevo:
als je jezelf afmeldt, doet dat dan wel even correct hé?
Een mod "knijpt er niet van tussen", nee:
"Een mod wordt elders verwacht."

@MP: Wat zie ik? Heb je nu eindelijk beveiliging voor het Leutelpaleis aangenomen? 't zal tied word'n, mien jong.
Alleen de uitstraling, daar ontbreekt het nog aan. Leuk dat ze spons en sopvod kunnen hanteren, maar die ramen van jou worden er niet schoner op.
Volgens mij zijn ze aangenomen op andere kwaliteiten.
Ik bespeur een paar hoogtepunten in hun performance, maar het heeft weinig om het lijf.

Als ze met een Glock net zo omgaan als met spons en zeem, heb je binnenkort geen ramen meer over.

Sterker nog, ze zijn aangenomen op zowel kwaliteit als kwantiteit :D
En dat er her-en-der nog een streepje op de ramen te zien is staat in schril contrast tot de extra klandizie die ze met hun uitstraling genereren.

Enne, "'t zal tied word'n mien jong"? I-j bunt mien va nich!

Ach, jullie zijn jarenlang bij dezelfde werkgever in dienst geweest (jij nog steeds, hij na ruim 40 jaar niet meer) Wie weet hebben jullie wel eens samen een bakkie gedaan ;)

Jan, sorry hoor, maarre... wordt het niet eens tijd dat jij wat aan de lijn gaat doen?
Gisteren kreeg ik het verzoek van de beheerder van de Wok-Inn om de deur wat breder te maken.

Nou kan ik die deur vrij simpel wel wat breder maken door er even met een willekeurig voertuig tegenaan te tikken, maar dan zijn de kippen weer van de leg.

Neem eens een voorbeeld aan Bertus en lees dit: rauwkost-ipv-frikandellen
draadje nu eens aandachtig door.
minder Tipansaus, slecht een keer (met mate!!) opscheppen en vooral geen toetje met Jan de Wandelaar.
Komt ook je stroomlijn ten goede. En mocht je moeite hebben om met je (tegen die tijd uiterst gestroomlijnde) lichaam koers te houden, kan je altijd nog een zwarte bril opzetten en jezelf naar het gewenste eindpunt sturen. Met gebruikmaking van je juiste frequentieband, dat dan weer wel natuurlijk...

Even een stukje tekst er achter plakken is voldoende Jan. Linkje hierboven werkt nu wel :yes:

Mods knijpen er even van tussen, hommeles in andere draa...euh bergen (een stuk of 258-O)

Stevo;)

Zwaaiende mods enzo, je ziet het wel vaker maar nu ga ik even iemand anders uitzwaaien en wel voorgoed.

Laatst bewerkt door een moderator:
Even een stukje tekst er achter plakken is voldoende Jan. Linkje hierboven werkt nu wel :yes:
Waar bemoei jij je nu weer mee? Dacht je soms, dat wij dat frikandellen-draadje van Bertus hier niet scherp in de gaten hielden? Roel maakt niet voor niets een verwijzing, die 't niet doet! Straks komt-ie namelijk ook hier leuren met z'n rauwkost en dat willen we natuurlijk voorkomen. Daar zitten vitaminen in!

Zwaaiende mods enzo, je ziet het wel vaker maar nu ga ik even iemand anders uitzwaaien en wel voorgoed.

203.gif
Vertel, vertel, vertel!
dribble.gif
....of laat ik me nu te veel kennen?

Zeg....is er stiekum een beeldhouwer op onze Berg komen wonen?

009.jpg

Nou Arjan ik weet niet er op JOUW berg aan de hand is, maar op ONZE Berg zien wij dit soort "kunst" (proest!) niet...
Dit valt niet eens onder het hoofdstuk "linkse hobbies". Dat valt gewoon nergens onder.
Het is te hopen dat het sowieso nergens valt, want dan ligt er weer ergens een rotsblok op een pad en iemand zal het moeten opruimen. Ik niet, want het is niet op "onze" Berg. Dus in feite zal het me jeuken...

Het zou best onze Berg kunnen zijn, laat in ieder geval de beste kant van sommige bewoners zien, Roel 2e van rechts en ja Corrien duidelijk 2e van links, kleed wel af dat grijs.....:D

Niet helemaal, een is de langste de andere iet wat "breder" kan niet missen.

@Burp, zwaaien we niet meer tegenwoordig?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back