Roel van Essen
Forum veteraan
Dank je! Ziet er een stuk beter uit zo.
En Deesel is ook al afgeslankt zie ik.
Goed bezig!
En Deesel is ook al afgeslankt zie ik.
Goed bezig!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Jan, sorry hoor, maarre... wordt het niet eens tijd dat jij wat aan de lijn gaat doen?
Gisteren kreeg ik het verzoek van de beheerder van de Wok-Inn om de deur wat breder te maken.
Nou kan ik die deur vrij simpel wel wat breder maken door er even met een willekeurig voertuig tegenaan te tikken, maar dan zijn de kippen weer van de leg.
Neem eens een voorbeeld aan Bertus en lees dit: rauwkost-ipv-frikandellen
draadje nu eens aandachtig door.
minder Tipansaus, slecht een keer (met mate!!) opscheppen en vooral geen toetje met Jan de Wandelaar.
Komt ook je stroomlijn ten goede. En mocht je moeite hebben om met je (tegen die tijd uiterst gestroomlijnde) lichaam koers te houden, kan je altijd nog een zwarte bril opzetten en jezelf naar het gewenste eindpunt sturen. Met gebruikmaking van je juiste frequentieband, dat dan weer wel natuurlijk...
Mods knijpen er even van tussen, hommeles in andere draa...euh bergen (een stuk of 258-O)
Stevo![]()
Waar bemoei jij je nu weer mee? Dacht je soms, dat wij dat frikandellen-draadje van Bertus hier niet scherp in de gaten hielden? Roel maakt niet voor niets een verwijzing, die 't niet doet! Straks komt-ie namelijk ook hier leuren met z'n rauwkost en dat willen we natuurlijk voorkomen. Daar zitten vitaminen in!Even een stukje tekst er achter plakken is voldoende Jan. Linkje hierboven werkt nu wel![]()
Zwaaiende mods enzo, je ziet het wel vaker maar nu ga ik even iemand anders uitzwaaien en wel voorgoed.
Vertel, vertel, vertel!....of laat ik me nu te veel kennen?![]()
.... ........ dag, dag![]()
Had ik niet achter je gezocht Jan....als het niet kan, zoals het moet dan moet het maar, zoals het kan.
Zeg....is er stiekum een beeldhouwer op onze Berg komen wonen?
![]()