De ladder?....op een Berg???
Ja, toevallig wel ja. Elk schuurtje, waarvan je de luiken open kunt doen om heerlijk in de zon te zitten, heeft er wel één. Mij zie je daar niet, want ik zit liever buiten op een terrasje,
zonder biertje,
met Apfelstrudel (of Ei mit Speck) en één voorzichtig Obstlertje, maar dat terzijde. Die schuurtjes hebben namelijk ook goten en die moeten schoon, want anders zit je én in de zon én in de drup. Nu kun je natuurlijk gaan wachten op een lawine, maar dat kan wel eens vreselijk lang op zich laten wachten, vooral als het schuurtje bovenop de top van de berg staat.
je acteer prestaties evenaren je creatieve kanarie stijl van beeldhouwen
Klopt. Ik kan ook absoluut niet acteren, dus net-doen-alsof. Nee, ik ben altijd mijzelf, dus weet een ieder ook wat-ie aan mij heeft. Dat kan ik van andere lieden niet zeggen.
zo ook het tactisch, bescheiden en sympathiek overkomen
Ik schreef, dat dit eigenschappen zijn, die we graag zien van een buitenbergse moderator. Ik was er trouwens nog eentje vergeten: begrijpend kunnen lezen.
Hier op de MBF-Berg worden trouwens andere kwaliteiten op prijs gesteld. Bijv. iets gedestilleerds kunnen produceren met een percentage van wat meer dan die lullige 45%. Wanneer kunnen we dat nu eens verwachten? Nounounou nou? Hoe lang geleden is het, dat ons dat is beloofd? Nounou? En hebben we al eens iets in die richting gezien?
No way José (spreek uit: Gosé).
Denk je, dat wij er nog in geloven, dat dit ooit gaat gebeuren?
IKKE NIE(T)
Dus:
Need I say more?