De Berg is van Jan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Overigens moet je bier nooit met mate drinken, maar met je maten.
Da's namelijk veel gezelliger.
Uiteraard, wat zou jij doen als goed heerschap. De BBQ is op temperatuur aan het komen. Er staat voldoende gekoeld bier klaar. En het duurt nog wel een tijdje tot de maten er zijn.
Je gaat me toch niet vertellen dat je gaat wachten tot de maten er zijn om dan pas van aan het bier te beginnen.

Nu heeft bier wel als bijkomend gunstige eigenschap dat het niet zo gauw over de bewaar datum gaat in vergelijking met pils.

Uiteraard, wat zou jij doen als goed heerschap.
Ik neem aan dat je "gastheer" bedoeld?

hobbist zei:
Er staat voldoende gekoeld bier klaar.
Definieer "voldoende". Bij sommige lieden blijkt elke hoeveelheid nog steeds chronisch te weinig te zijn.Zie postings hierboven.

hobbyist zei:
En het duurt nog wel een tijdje tot de maten er zijn.
Dan zijn ze te laat!

hobbyist zei:
Je gaat me toch niet vertellen dat je gaat wachten tot de maten er zijn om dan pas van aan het bier te beginnen.
Wat wil je nou? "pas aan het bier te beginnen" of "van het bier te proeven"?
Graag duidelijkheid.
En in antwoord op je vraag:
ja, ik wacht. Waarschijnlijk denk ik daar ook iets bij. Ik ben een sociaal ingesteld wezen.

Leuk maar wanneer is nu die bierparty en waar?
Niet dat ik mij er echt tegen aan wil/ga bemoeien.
De grootste kans dat er nog bier in het krat/vat zit,
is daar waar de theezakjes naar toe zijn getransporteerd. Tenminste als je onder het selecte gezelschap van zijn maten valt.

En natuurlijk, al enkel dagen is in Noord-Korea (Jan let op het koppelstreepje) een bierfeest aan de gang.
Bijna 3 weken nonstop aan het bier.

Fijn, op de eerste locatie, denkt of fantaseert men er enkel over, de tweede is te ver weg en valt zeker niet onder maten, en nu?

Tja, je kunt wel voorstellen om een bierparty te houden, maar wat als de flesjes niet open willen?....

13901553_671561372993947_2938228450841410941_n.jpg

...Tenminste als je onder het selecte gezelschap van zijn maten valt.....

Er staat nog altijd een invitatie open voor een workshop "Gerschrobben met BBQ" voor 17 september.

Laatst bewerkt:
Eeeuh Bagger, waar is de dame, die de biertjes aanprijst? Een plaatje van vier flesjes met een beugeldop is nogal saai.

Er staat nog altijd een invitatie open voor een workshop "Gerschrobben met BBQ" voor 17 september.
Tja, dat 'met BBQ' klinkt erg uitnodigend, maar bij het 'Gerschrobben' denk ik, dat His Puffness weinig aan me zal hebben, tenzij er ook iemand nodig is om het moreel hoog te houden. "Huphuphup, bravo, goed gedaan, ga door" kan ik uitstekend roepen en het ronddelen van pinda's en biertjes behoort zelfs tot mij talenten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back