De Berg is van Jan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heel veel weekenden met late uurtjes doorgebracht in een (replica)kasteeltje in Floreffe.
Daar uiteraard de lokaal ter beschikking gestelde, uitstekende biertjes genuttigd waar de Belgen met recht trots op kunnen & mogen zijn.

Maar nooit een "Floreffe" kunnen bespeuren.
Je maakt me nieuwsgierig.
Wellicht een recente brouwerij?

Voor Roel.
Niet zo heel vreemd dat die "Gast" de Chouffejes niet heeft opgemerkt.
De brouwers zaten toen nog niet eens in de luiers.

..denk ik, dat His Puffness weinig aan me zal hebben....
Je moet je toegevoegde waarde niet onderschatten.
Er wordt alleen verlangd dat je je lichaam ter beschikking stelt.
Wat je leeftijd of conditie ook is, we bedenken wel een geschikte toepassing.

Je moet je toegevoegde waarde niet onderschatten. Er wordt alleen verlangd dat je je lichaam ter beschikking stelt.

Ahum... Ten eerste is Jan nog niet hemelen (los van het feit of hij door de ballotage-commissie komt) en ten tweede krijg ik niet echt een warm gevoel bij de suggestie dat Jan zijn lichaam aan ons ter beschikking stelt.
Needankuwelalstublieft. :eek:

Voor Roel.
Niet zo heel vreemd dat die "Gast" de Chouffejes niet heeft opgemerkt.
De brouwers zaten toen nog niet eens in de luiers.

Kun je nagaan. Niet eens een ambachtelijke brouwerij, met van grootvader op vader op zoon doorgegeven geheime lijstjes met ingrediënten Geen wonder dat die lui in 1944 meteen zijn doorgereden naar Bastogne. Daar maakten ze tenminste nog smakelijke koeken. Als ze de ingrediënten tenminste hadden.

Je moet je toegevoegde waarde niet onderschatten.

Uiteraard onderschat ik die niet. Ik sta dan ook bekend als het zonnetje in huis (als vrouw en kind de deur uit zijn).

Er wordt alleen verlangd dat je je lichaam ter beschikking stelt.

Ik zal m'n donorcodicil opzoeken. Welke delen herbruikt kunnen worden is de vraag. In ieder geval m'n hart, dat is zowel letterlijk als figuurlijk helemaal goed.

Wat je leeftijd of conditie ook is, we bedenken wel een geschikte toepassing.

Graag zittend.

Nou, als ik mag kiezen liever zoiets:

300_300_3_193_0_nl_zerostres_fotos_019.jpg

Uiteraard bedoel ik de stoel. Bij voorkeur ook nog een tafeltje en zo'n ding als hieronder erbij om aanwijzingen te kunnen geven:

omroeper01.gif

Ik denk dat het probleem voornamelijk tussen je oren zit.
En dan waarschijnlijk selectief moedwillig.
Al zou je maar een rondje wanden-soppen doen. Niets moeilijks, je kunt er vanuit je stoel bij, je moet je stoel alleen steeds een stukje verzetten.

De afstand Ger - Plasplek is ook voor jou uitermate comfortabel (heb ik onlangs geleerd).
Zoek de dichtstbijzijnde brandnetel en bewater deze.
Met een beetje mazzel vind je ze zelfs tegen de Ger.

Nou nou nou zeg, ook weer geschreven door een iemand met een heleboel onkunde.
Een verzorgings(te)huis, is geen gevangenis.

De afstand Ger - Plasplek is ook voor jou uitermate comfortabel (heb ik onlangs geleerd).
Zoek de dichtstbijzijnde brandnetel en bewater deze.
Met een beetje mazzel vind je ze zelfs tegen de Ger.

Het nadeel daarvan is, dat de volgende keer, als je reeds weet waar die brandnetel staat, hoef je hem niet te zoeken, maar loop je er rechtsstreeks naar toe: je staat dan echter wél tegen de binnenkant van die Ger te pissen. Daarna mag je vast niet meer aan de "ger-schrob-BBQ" meedoen....

Al zou je maar een rondje wanden-soppen doen. Niets moeilijks, je kunt er vanuit je stoel bij, je moet je stoel alleen steeds een stukje verzetten.
Oh alleen de verticale wandjes, ff de hogedrukspuit er op zetten met een chemisch wondermiddeltje er in en het tentdoek is nog nooit zo schoon geweest.
Ik verwacht dat er dan ook nog wel wat extra ventilatie gaatjes bij komen, gewoon gratis.
Dat is nog altijd goedkoper dan dat je ze er extra in laat maken.

De hogedruk-optie (niet zijnde het fysieke probleem van Jan) is reeds lang gepasseerd.
En gewezen van de hand.
We zullen het moeten doen met de handmatig bediende plante(n)spuit met verdund impregneermiddel.
De zegeningen van de moderne tijd zijn blijkbaar aan de Mongolen voorbij gegaan, anders hadden ze hun Ger's wel uitgerust met beter materiaal.

Nou, ze heten niet voor niets Mongolen, natuurlijk...
(Of ben ik nou weer politiek incorrect?)

He, Puff Khan is degene die gaat over het hoe, wat en waarom, of niet.
Zelf zou ik er een vat Chloor over (laten) kiepen tegen de alg en paar dagen later wat emmertjes spanlak om de boel weer strak te krijgen.
Nu schijnt spanlak tegenwoordig wel wat lastig te krijgen te zijn, dus wellicht beter enkel een BBQ organiseren.

Jan zou mooi vanuit het prieel de catering kunnen verzorgen anders heb ik nog wel een hobbywerkplaats waar het een en ander gedaan kan worden. De brandnetel is sinds een paar dagen een paar meter opgeschoven na een opruim actie en een laag houtsnippers tegen de modder. Het continu commentaar leveren op de wel werkende aanwezigen is nog wel een puntje van aandacht, moet geen Burpmanse proporties aan gaan nemen.

We zullen het moeten doen met de handmatig bediende plante(n)spuit met verdund impregneermiddel.

Dat is wel wat anders dan Gerschrobben en ja, een plantenspuit hanteren kan ik wel. Thuis mag dat niet omdat dan alles nat wordt, maar bij zo'n Ger is dat waarschijnlijk de bedoeling. Zet mij dus maar op de lijst van de BBQ-ers deelnemers.

Laatst bewerkt:
Correctie: er moet eerst geschrobt worden, daarna de plantenspuit, die is zelfs op batterijen voor de druk... Er moet nog wel iemand het dak op....

Mooi.

Waar blijft die Leutelaar met zijn wasstraat kennis?
Of die Hobbit?

..... Er moet nog wel iemand het dak op....
Tja.. wat mij betreft... Ik ben niet zo van het fysieke, maar een schop onder je kont kun je nog wel krijgen hoor.

Laatst bewerkt:
Baggeraar zou ergens over kunnen komen emmeren, Brutus iets kunnen komen uitproberen met benzine, Ramses, Burp en Rhelie kunnen ook vast wel iets nuttigs bedenken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back