Het houd
Mij hoor je niet..........................
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Het houd
Wat een wartaal.Als je HJ nog niet onder de 15˚ is, drinkt het beter weg dan heeneuken of grolsch.
En een flesje in de vriezer is zo afgekoeld, je kan je dan beperken tot het nuttigen van 1 jup
Dat doe ik al jaren, nu heb ik om Bagger bezig te houden het taalpakket Brabantsespraaktaal er in zitten.Ik geef toe; ik vertrouw steeds meer op het gemak van de rode streepjes en lees steeds minder terug.
De S*kk*l heeft nog niet door dat het voor zo'n 99,92.% opzet is in het spel.
Absoluut, als je de handjes dan ook echt in de zakken houd en of onder het dienblad, is er meer bier voor de werkende en de toeschouwers.
Jij of U gaat er vanuit dat er meer dan één persoon aan het werk is?Voor de werkenden: ja, die hebben het dan ook verdiend.
Deze toeschouwer zorgt uitstekend voor zichzelf, kratje Hertog Jan mee nemen en dan moeilijk gaan doen.Voor de toeschouwers: nee, die blijven achter de hekjes.
Boekje dicht? Hij gaat dat hoogstwaarschijnlijk voor een ander doel gebruiken.Het schijnt dat Jan zijn boekje dicht kan doen.
... Maar ehm ligt eens toe, heeft de zo'n des huizes het nestje verlaten? Of is Jan nu opa geworden?
Eeeeuh mijnheer Van Essen, sinds wanneer wordt er hier informatie wereldkundig gemaakt, die afkomstig is uit een persoonlijk bericht, ook wel conversatie genoemd in het buitenBergse?
Corrien zei:Ik dacht ook, dat mijnheer daar zelf ernstige bezwaren tegen heeft?
Corrien zei:De inlichtingendienst van His Puffness heeft het bij het rechte eind. De zoon is aan de haak geslagen. Weliswaar door een jongedame uit Den Haag, maar dat is natuurlijk altijd nog beter dan uit Brabant. Het befaamde notitieboekje was ook zo ongeveer vol, dus het werd hoog tijd.
Als ik passief kom kijken heb ik zo wie zo een vol krat Hertog Jan in de voiteur staan.
Tenminste dat lijkt me ter compensatie wel redelijk.
Iets met schaapjes? ? ? ?Laarzen?
Jij moet eens ophouden met steeds aan je PIC te denken, veel te visueel, krijg 'm eerst maar werkend......Iets met schaapjes? ? ? ?