Nou voor wat betreft buitenspelen in de avonduren wel hoor. Hier is het nu nog des avonds gewoon TE koud buiten....Gezelligheid kent geen tijd.
Maar met een maandje of twee zal dat beslist beter worden.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Nou voor wat betreft buitenspelen in de avonduren wel hoor. Hier is het nu nog des avonds gewoon TE koud buiten....Gezelligheid kent geen tijd.
Pluisje, eergisteren was ik nog in mijn t-shirt buiten aan het werk.Nou voor wat betreft buitenspelen in de avonduren wel hoor. Hier is het nu nog des avonds gewoon TE koud buiten.
Maar met een maandje of twee zal dat beslist beter worden.
Aan de tip van een molenwiek vastbinden met je voeten richting de as, tijdens windkracht 5.radbraken
Aan de tip van een molenwiek vastbinden met je voeten richting de as, tijdens windkracht 5.
Daarna kotsen tot je niet meer kan?
Ja dit is wel een beetje te, vergelijkbaar met orgels en draailieren.....We kunnen hem ook de Horlepiep laten dansen.
Ik geef toe, het gaat wel wat ver.
Nou, ik ben op, vraag niet hoe, ernstig koffie aan het downloaden. Bovendien rare apen die lawaai maken, dan wordt Jan onrustig, logisch dat dan de rust in de ochtend naar de haaien is.Zo Puf, je bent vroeg op voor jouw doen!
Sorry hoor.
Ik wist niet dat mijn inbreng ongewenst was.![]()