De Berg is van Jan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
John, als je hier regelmatig leest, had je kunnen weten dat His Puffness elke dag voor 18:00 nogal ongenietbaar is. Zeker als hij z'n dagelijkse shot verdunde koffiebonen (minimaal 2 liter) nog niet compleet binnen heeft.
Bij normale stervelingen spreken we in zo'n geval over " ochtendhumeur", bij Puf is daar absoluut geen sprake van.
Meer van "middag/vroege avondhumeur", "humeur" of gewoon "Shit, 't is weer zover."

Het komt er gewoon op neer dat hij reageert als een vrouw die in haar maandelijkse periode zit: Alles doet au, wordt op zichzelf betrokken en als je een beetje aandringt gaat het van huilie-huilie. En hij heeft dat elke dag dus.
Verder is het een goed jong, hij moest alleen soms carbit lusten in plaats van whisk(e)y.

Ho, Hu, Halt er is er maar één met de reputatie van het hebben van een humeur, zo erg dat die het begint te projecteren op andere in zijn omgeving. (Trefwoorden: pot, ketel, zwart, zien). Maar okay, ik doe me best, al is mijn maandelijkse periode niet zo chronisch als de 24uurs variant van jouw. Oh byzeway lukt het allemaal met de electronica van je tankje?.....

Bemoeien jullie je er even niet tegenaan, ja? Dankuwelalstublieft.

His Puffness probeert eerst uit deze discussie een nieuwe BBQ-organisator tevoorschijn te toveren, dus laten we even afwachten of die brandstof aap daar intrapt. Stimulerende postings dienaangaande worden uiteraard wél op prijs gesteld.

Ga er gerust van uit, dat sommige daar niet eens aan denken........:)

Stand van zaken:

BBQ: wil wel maar kan niks....
Hobby: irritant zoemend spul...
Werk: heeft geen TomTom blijkbaar gezien de kilometers
Naam: Bokito....

Kortom werk aan de winkel voor de Berg Bokito, kortweg BB. Komt goed uit als het BPD is, of eigenlijk BBPD....

Je gaat een trukker niet lopen opzadelen met een paar weggelopen struisvogels, die geef je gewoon wat hij en wij nodig hebben.
Smokey-Goodness_BBQ_Catering_Rollende_Keukens_2014-1.jpg

Hoeft er ook niemand meer te lopen leggen klagen dat "ie" niet de middelen heeft.
Gewoon voor de hut op straat of in het plantsoentje aan de overzijde.
John kijkt niet op een paar kilometers en heeft alle tijd om deze taak tot in perfectie uit te voeren.

Jan first, Hobbyist second en Roel als eeuwige derde.

Jan first, Hobbyist second en Roel als eeuwige derde.

Ik zeg niks, maar Jan vergelijken met Trump, je durft, een buitenlander (Brabo) op de tweede plek, are you nuts? En wat heb je van Roel nodig dat je hem het derde wiel aan de rollator maakt? Straks gaat Jan een video maken met Paay.

Straks krijgen we afplas feestjes ipv BBQ..... zul je net zien denkt ie ineens wel na.......

Oeps sorry bagger.....

Sinds de post van Roel zit ik al aan de medicinale whisky........

Heb je deze al eens overwogen?
camelbak-dart-run-pack-1-5l-59.jpg

Ben je toch nog een beetje mobiel tijdens de behandeling/kuur.

Ho, Hu, Halt er is er maar één met de reputatie van het hebben van een humeur, zo erg dat die het begint te projecteren op andere in zijn omgeving. (Trefwoorden: pot, ketel, zwart, zien). Maar okay, ik doe me best, al is mijn maandelijkse periode niet zo chronisch als de 24uurs variant van jouw. Oh byzeway lukt het allemaal met de electronica van je tankje?.....

Nou nou... Bij gebrek aan Bagger (die zit waarschijnlijk nog te broeden op een antwoord in het Schipperscafé) zal ik hier de spellingshonneurs waarnemen. Duidelijk te zien dat je nog niet aan je tax zat qua koffie of al over je tax zat qua whisk(e)y... Sjongejongejonge zeg... En ja, elektronica lukt; stabilisatiesysteem werkt.
Nu nog wat nogal lompe Tamiyakabels dusdanig plooien dat de bovenkant van de koepel netjes op de onderkant past, dank voor de belangstelling.

En Jan met Paay op video? Haha, dat komt nooit door de screening van joetjoep. "Aanstootgevend" is het meest milde oordeel.

Willen jullie nu eens ophouden over die Paay? Allereerst val ik niet op oudere vrouwen. Die Paay is m.i. ver over de datum met haar 67 lentes of liever gezegd 67 herfsten. Verder heb ik een gruwelijke hekel aan facelifts of het liften van andere zaken, heb ik een aversie van siliconen en botox en heb ik een allergie voor plamuur omdat ik ooit zo nodig met sportauto's wilde rijden, die ik eigenlijk niet kon betalen.

Dus laat ik voor eens en altijd duidelijk maken, dat ik intens gelukkig ben met mijn duifje, fanatiek monogaam ben en dat ik niet naar andere vrouwen kijk als ze er bij is en al helemaal niet als de desbetreffende dames boven de 60 zijn. Behalve dan Tina Turner, maar dat terzijde.

Paay weet nu echt hoe J.piler smaakt
Ik heb medelijden aan haar autistische dochter.

Laatst bewerkt:
Okay je bent monogaam en kijkt niet naar andere vrouwen als duifje er niet bij is, dus wel in het schuurtje......... viespeuk!

Nou nou... Bij gebrek aan Bagger (die zit waarschijnlijk nog te broeden op een antwoord in het Schipperscafé) zal ik hier de spellingshonneurs waarnemen. Duidelijk te zien dat je nog niet aan je tax zat qua koffie of al over je tax zat qua whisk(e)y... Sjongejongejonge zeg... En ja, elektronica lukt; stabilisatiesysteem werkt.
Nu nog wat nogal lompe Tamiyakabels dusdanig plooien dat de bovenkant van de koepel netjes op de onderkant past, dank voor de belangstelling.

En Jan met Paay op video? Haha, dat komt nooit door de screening van joetjoep. "Aanstootgevend" is het meest milde oordeel.
De spelling checker vondt het goed, en met electronica in discussie gaan is zinloos, boeie!

Okay je bent monogaam en kijkt niet naar andere vrouwen als duifje er niet bij is, dus wel in het schuurtje......... viespeuk!

LEZEN wat ik schreef, bij voorkeur begrijpend en dus niet uit ongepast zelfinitiatief het woordje 'niet' invoegen als dat er niet staat (in deze zin staat het er overigens 2 ((twee)) keer, maar dat terzijde). Verder mis ik ook hier weer in het laatste deel van de zin ondertiteling.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back