John, als je hier regelmatig leest, had je kunnen weten dat His Puffness elke dag voor 18:00 nogal ongenietbaar is. Zeker als hij z'n dagelijkse shot verdunde koffiebonen (minimaal 2 liter) nog niet compleet binnen heeft.
Bij normale stervelingen spreken we in zo'n geval over " ochtendhumeur", bij Puf is daar absoluut geen sprake van.
Meer van "middag/vroege avondhumeur", "humeur" of gewoon "Shit, 't is weer zover."
Het komt er gewoon op neer dat hij reageert als een vrouw die in haar maandelijkse periode zit: Alles doet au, wordt op zichzelf betrokken en als je een beetje aandringt gaat het van huilie-huilie. En hij heeft dat elke dag dus.
Verder is het een goed jong, hij moest alleen soms carbit lusten in plaats van whisk(e)y.
Ho, Hu, Halt er is er maar één met de reputatie van het hebben van een humeur, zo erg dat die het begint te projecteren op andere in zijn omgeving. (Trefwoorden: pot, ketel, zwart, zien). Maar okay, ik doe me best, al is mijn maandelijkse periode niet zo chronisch als de 24uurs variant van jouw. Oh byzeway lukt het allemaal met de electronica van je tankje?.....