De Berg is van Jan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
A: ik heb de lat niet hoog gelegd
B: het is het zwaarste probleem op aarde
C: iets vergeten is zelfmoord
D: wat je niet vergeten bent kan ook zelfmoord zijn
E: en dan is er altijd toch nog wat....

Dus "pleur op" wat tegenwoordig ABN is....

Bert kan makkelijker onder een lat door dan jij of ik, maar dat terzijde...

Dus "pleur op" wat tegenwoordig ABN is....

Ik begrijp dat je verkering hebt?

Als zij (of hij) thee drinkt kan er vast nog wel iets moois ontstaan

Onmogelijk, zowel "hij" als dat "brouwsel" en zeker de logische combi zijn een duidelijke "nee", als jij je er prettig bij voelt ga je gang. Of er in jouw geval iets moois ontstaat is vrijwel onmogelijk maar dat terzijde.

Nee waar heb ik anders een (digitaal) notitieboekje voor nodig? Het is een app maar dat zegt jouw waarschijnlijk erg weinig.
Jij hebt nog helemaal geen notitieboekje nodig. Jouw zoon is nog helemaal niet in de "verkerings-gerechtigde" leeftijd.
Als je wanhopig bent voor jezelf, kun je natuurlijk overwegen om het befaamde notitieboekje van Jan over te nemen. Tegen een gepaste vergoeding uiteraard.
Niet zozeer om potentieel a.s. schoondochters te scoren, maar wellicht staat er ergens een hopeloos type in waar jij gezellig een beschuitje mee wilt eten dan wel een koppie th** mee zou kunnen drinken.
Een plaats in Jan z'n notitieboekje is al een mooie opmaat voor een plekje in een Ger.

En een "app" zegt mij inderdaad bitter weinig. Over bitter gesproken: het is bijna 23:00. Tijd voor:
schippers_bitter.jpg

Een notitieboekje, niet het notitieboekje, bovendien enige twijfel over de selectie criteria van Jan, maar dat terzijde. Vandaag een kandidaat keurig ondervraagt over BBQ en koffie... 2x check! Whisky had geen voorkeur ook een veilige gedachte. Het geheel duurde 11 uur, geen halve maatregelen hier.

Ben nou eens een keer duidelijk dan weer in gebarentaal met cryptische omschrijvingen de frustraties er neer te kliederen.

Het is een app maar dat zegt jouw waarschijnlijk erg weinig.

Mr. Genius, laat ons raden: je hebt de kamergotchi van Lubach gedownload en je hebt Geert gekregen. Tja, daar zul je wel dag- en nachtwerk aan hebben.

Laatst bewerkt:
Ben nou eens een keer duidelijk dan weer in gebarentaal met cryptische omschrijvingen de frustraties er neer te kliederen.

Ikke? Waar heb je het over?

Nou, bijvoorbeeld over de eerste geciteerde tekst.
Ik begrijp dat in de week voor
Kar-na-val.jpg

de alcoholdampen al door je aderen gieren, maar het lijkt me zelfs voor een Brabo van enige wellevendheid getuigen om de eerst geciteerde tekst van ondertiteling te voorzien.
Bij gebrek aan Google translate dan maar via Roel translate: (rekening volgt!!)
"He, prutser! Ja, jij daar aan de Rijnbandijk in je Ger. Wees nu eens één keer duidelijk, in plaats van al je frustraties in gebarentaal, met cryptische beschrijvingen op het Internet te plempen."

Oei, ons nieuwbakken genie zal de bewoording 'prutser' wel niet erg kunnen waarderen. Maar ja, momenteel heeft-ie geen tijd om te reageren want hij is bezig met het zwaarste probleem op aarde . Zal wel iets zijn met lood en oud ijzer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back