De Berg is van Jan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb je deze al?
w2-2015341976.jpg

En je denkt dat de schotten gezien hun klimaat daar niet aan gedacht hebben? Think again!

Bovendien de uitvinders van whisky...

Met zoveel whiskey in je systeem is geen enkel mens meer zindelijk...

Slimme gasten die Schotten: pas je kleding aan op je drinkgedrag, niet andersom: want als je je drinkgedrag aanpast aan je kleding, ben je nuchter en besef je hoe belachelijk zo'n Kilt staat....

Met zoveel whiskey in je systeem is geen enkel mens meer zindelijk...

Slimme gasten die Schotten: pas je kleding aan op je drinkgedrag, niet andersom: want als je je drinkgedrag aanpast aan je kleding, ben je nuchter en besef je hoe belachelijk zo'n Kilt staat....
Of juist niet, met kilt aan is drinken wel handig, niet dat ik het verschil merk....

Of juist niet, met kilt aan is drinken wel handig, niet dat ik het verschil merk....
Met of zonder Whisky achter de kiezen, het taaltje wat de Schotten brabbelen. Aaarrrgggg.
Zou een ideale locatie zijn voor Baggeraar, met zijn spelingverbeteringverslaving.

Met of zonder Whisky achter de kiezen, het taaltje wat de Schotten brabbelen. Aaarrrgggg.
Zou een ideale locatie zijn voor Baggeraar, met zijn spelingverbeteringverslaving.
Niks mis met het taaltje, kan het prima verstaan, begrijpen wordt lastig naarmate de inname.....

Niks mis met het taaltje, kan het prima verstaan, begrijpen wordt lastig naarmate de inname.....
Als je de Engelse taal beter beheerst dan het Scottisch, kun je ze natuurlijk vragen of ze Engels willen spreken.

Heb je niet een directe broeder band met die gasten, kan ik je wel vertellen dat je een dergelijke vraag het beste telefonisch vanaf grote afstand kunt stellen.

Klinkt als Franstalige Belgen. Vertikken het om NL te gebruiken, totdat zij wat van je nodig hebben.
Musselkanalers lijken me meer "het gewoon niet te kunnen", als je die vraagt ABN te spreken.

Als je het heel lief vraagt wil ik best over een krat heineuken of amstel heen stappen hoor.

Vandaag strafwerk gehad:

G766-5u0w9EAMLtRmfFmYsO7p1_Vr9cRh62W1WpJqICU6CPJJwBFiWuDh64d4PsVeuJ6NJBcQJkRLMLAJSBHH_0NFJfdclHOOODwBOPGgEv5L1UuMH_uFW1pt2Olu9Zl0m77ZqRHZrBkJHDH43DSaHFUc3yKFGeL-Rp2bqMX11rIj8SFak-nwaW5fNuzW9YF6SRzK575pwWV9XdMwAzpG8Be5cIw8l-Mo-p-qBvreR996rKlB_AXkSBF4bvP37j1ZSym0BUeC2fJ4Cx7ptl4gf9_AbmU_l2N_dMkJ-qdm2R1hcW_ldmZQVhWoM51FbH9b4v3xG7YGB1kBA-0P3HxmiNWDZmC8aQrgt1vg5ix5uFwRdM4SiB526yLpWF9d5mXwqPhnvx6doFwOTj8QnrB1svlfZydxEgzPdSE1uDoFRldrzLercr0W0GESHswLge7YDmDalNlH9rdVPy0o79pSfaVvnF5kR4E6SrchE3oFNRLXcyh6oKKiMlNcbO3I2sDKvnMIDzNAWDZn0kswCRgLqPXKg1gUa6SDrqYO_kbW2HSWe19AWNuzHsAu19wdhJZZ7MeKSMgsxrMu7xDjhljU4OGOtbgAbX1-RFPuxKdkLk_KAYg6twq=w800-h600-no

Laatst bewerkt:
Best jammer dat Puff die gouden muntjes niet even zelf heeft weten te verzamelen. (loop afstand!)
Nee liever een rokje aan laten meten dan de poten in de klei steken?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back