De Berg is van Jan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb je deze al?
w2-2015341976.jpg

Dit is niet om aan te zien.
Hoe je het met die "d" gaat doen maakt me niets uit, maar los het op.

Je blijft zelf behoorlijk achter met de slimme ideeën.

Het enige wat je kunt is andermans content kopiëren.
Om het te herpubliceren.

heb ik met zware therapie weten tegen te houden.... kwestie van willen
Je bedoeld de theedrinkgewoontes?

Je was er in een vroeg stadium al achter dat enkele thee soorten, ongeveer dezelfde kleur hebben als als whisky.
Om de vieze thee smaak te verzachten is het zeker voor iedereen raadzaam om eerst met voldoende whisky de smaak papillen te verdoven.
Gezien het redelijke whisky gebruik, zijn bij jou de smaak papillen nog niet voldoende verdoofd om thee qua smaak te verdragen.

Dat kan duiden dat je i.p.v. echte whisky een surrogaat of namaak whisky nuttigt, of dat de thee dusdanig goor is, dat het nuttigen van whisky het best denkbare alternatief is.

Wat een lang gel*l, Tuurlijk is thee zo goor dat whisky een alternatief is...... is niet zo moeilijk hoor.....

Raar eigenlijk, dat het beide van die uit zijn krachten gegroeide zandbank daar aan de overkant komt....
Uhh thee groeit hier niet.......dus.......ahh..... andere kant wereld bolletje dus.... het was wel een Engelsman die dat ging halen ooit, lozer!

Uhh thee groeit hier niet.......dus.......ahh..... andere kant wereld bolletje dus.... het was wel een Engelsman die dat ging halen ooit, lozer!
Ik zou me toch enigszins zorgen gaan maken. Schotten en Engelsen vertoeven op hetzelfde eiland.
Spreken ongeveer hetzelfde taaltje, of te wel ze kunnen elkaar verstaan.

De gedroogde blaadjes waar het aftreksel thee van gemaakt kan worden, was eerder op de markt dan whisky.

Dan hebben de Schotten het toch beter bekeken dan de Engelsen, die zijn blijven hangen bij de blaadjes en heet water en doen daar overdreven belangrijk over.... tja geen wonder dat de Schotten graag er van af willen, maar dat probleem is er al eeuwen.

De gedroogde blaadjes waar het aftreksel thee van gemaakt kan worden, was eerder op de markt dan whisky.

Dat betwijfel ik om eerlijk te zijn.... Ik denk dat men eerder methoden verzonnen had om alcohol te produceren, dan dat men een schip richting India liet varen...

Dat betwijfel ik om eerlijk te zijn.... Ik denk dat men eerder methoden verzonnen had om alcohol te produceren, dan dat men een schip richting India liet varen...

Tuurlijk maar whisky in zijn huidige smaak en vorm is pas sinds WW1 daarvoor was het bocht in de trend van wodka. De enorme vraag naar drank voor het moraal aan het front zorgde voor hogere productie en ging men bottelen in gebruikte vaten van andere dranken. Na de oorlog bleek de smaak beter en is men daarmee verder gegaan incl het laten rijpen op vat. Er waren al wat smaken voor WW1 maar dat was marginaal. De lompe techniek van blaadjes nat maken was dus van ver daarvoor. Overigens was het bocht dat de schotten maakten in het verleden nog altijd veel beter, maar dat terzijde.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back