Heb je deze al?
![]()
Dit is niet om aan te zien.
Hoe je het met die "d" gaat doen maakt me niets uit, maar los het op.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Heb je deze al?
![]()
Jij herpubliceert een plaatje.Zoek lekker zelf naar dat plaatje en ga bij de maker ervan klagen.
We rammelen in Brabant even met de vuilnisemmer en prompt springt tie er boven op.En?
Ik ga toch aan jou ook niet vragen of onderstaande plaatje hier gepost mag worden?
Bekijk bijlage 246470
Pfff.
vuilnisemmer
Nee, waarschijnlijk genetisch in jouw geval.Lui zijn is ook een gave.
Uhh dat gedeelte heb ik met zware therapie weten tegen te houden.... kwestie van willen.Laat mijn ouders er even buiten. Ik begin toch ook niet over jouw theedrinkgewoontes.
Je bedoeld de theedrinkgewoontes?heb ik met zware therapie weten tegen te houden.... kwestie van willen
Lui zijn is ook een gave.
Nee, waarschijnlijk genetisch in jouw geval.
Laat mijn ouders er even buiten. ...
Tuurlijk is thee zo goor dat whisky een alternatief is....
Uhh thee groeit hier niet.......dus.......ahh..... andere kant wereld bolletje dus.... het was wel een Engelsman die dat ging halen ooit, lozer!Raar eigenlijk, dat het beide van die uit zijn krachten gegroeide zandbank daar aan de overkant komt....
Ik zou me toch enigszins zorgen gaan maken. Schotten en Engelsen vertoeven op hetzelfde eiland.Uhh thee groeit hier niet.......dus.......ahh..... andere kant wereld bolletje dus.... het was wel een Engelsman die dat ging halen ooit, lozer!
De gedroogde blaadjes waar het aftreksel thee van gemaakt kan worden, was eerder op de markt dan whisky.
Dat betwijfel ik om eerlijk te zijn.... Ik denk dat men eerder methoden verzonnen had om alcohol te produceren, dan dat men een schip richting India liet varen...