Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
ook nog een soort cavia meegesmokkeld, roze met spikkels "" dollartekens"" dacht eerst dat it een soort reuzemuis was
Beste Jan. Ja, dat mag je. Niet dat ik iets met het vriendelijke verzoek doe, maar dat terzijde.@Dhr. van Essen,
Mag ik u namens de Zuid-Hollandse koe - en die van de gemeente Midden-Delfland in het bijzonder - vriendelijk verzoeken uw nodeloze en misplaatste denigrerende opmerkingen t.a.v. voornoemde huisdieren achterwege te laten?
Aangezien Clara 32 van slag is, zal ze voor het melkquotum van Parallelweg 17 weinig betekenis meer hebben; ik stel dan ook voor haar bilpartij vanavond op haar merites te beoordelen... Voor Burp met pittige saus, voor mij met ketjap en wat jij eroverheen gooit mag je helemaal zelf weten. Clara 32 zal het op dat moment waarschijnlijk aan haar voornoemde bilpartij roesten.Als er ergens stoere koeien rondlopen is het wel hier in de cittaslow hoofdstad van Nederland. Altijd de uier vol, altijd de blik gericht op de volgende grasspriet en altijd de bilpartij mals gehouden voor de laatste dienst, die ze de mensheid kunnen bewijzen (echt meer dan voortreffelijk om te wokken). En dan uitgemaakt worden voor watje? Met name Clara 32 van Parallelweg 17 is danig van slag door zo'n rotopmerking.
Dat is een kwestie van vaker je neus buiten je soldeer-atelier laten zien. Kort geleden maakte ik een rondvlucht in een DC-3 boven Rotterdam en Midden Delfland en wat zag ik op de weilanden? Niks, nada, noppes als het om koeien gaat.Kijk, dat er boeren zijn, die vanwege volkomen onduidelijke redenen de koeien nu al op stal zetten, zal wel waar zijn. Ik ben ze hier echter nog niet tegengekomen,
Zoals ik al zei: watjes. Zowel de boeren als de koeien. De boeren omdat ze het wellicht koud zouden krijgen als ze na 01-09-12 de koeien op stal jagen, de koeien omdat ze niet anders gewend zijn.dus ik vraag me af waar dhr. A. Los eigenlijk gevestigd is? Eigenlijk vraag ik me nog meer af hoe 't ie het in z'n hoofd kan halen om die lieve dieren nu al 'op stal' te zetten, maar dat terzijde.
Klopt. Medeleven is emotie. En emotie kun je uitschakelen.Bahbahbah en nog eens bah. Was gevoelloos en gespeend van enig medeleven...
"Boe" roepen doe je maar op de tribune van een willekeurige voetbalclub naar keuze. Niet over de weilanden. Daar hoort serene rust te heersen. Koeien in weilanden vind ik prima, maar ze moeten wel hun klep houden en gewoon (her-)kauwen. En 9.000 liter melk per jaar in de zakken van de bijhorende agrarier... met een excellente vertegenwoordigster van het ras Holstein-Friesian (EX94 was haar laatste puntenklassering en da's niet mis). Clara 32 van Parallelweg 17 is vier jaar en in de bloei van haar leven. Dat ze nu even in een dip zit wil nog niet zeggen, dat ze dan maar meteen naar de slager moet. Kom op, zeg! Nee, haar ferme boe-geroep mag hier nog vele jaren over de landerijen schallen en haar bovengemiddelde produktie van 9000 liter melk op jaarbasis zal de zakken van de bijbehorende agrariër nog wel een tijdje mogen spekken.
Overigens is het natuurlijk een uitermate slecht plan om hier voor het vertier met één of ander aftands vliegend tuig brandstofdampen uit te komen braken over het prachtige weidelandschap van Midden-Delfland. Doen wij ons uiterste best om het hier groen te houden (links of rechts maakt ons niet uit), komt een ander, die hier helemaal niet hoeft te zijn, even nodeloos rondwalmen. Zinloos gewalm zullen we maar zeggen. Dat je daarbij geen enkele koe hebt bespeurd is natuurlijk je eigen schuld. Allereerst zie je ze hier natuurlijk niet vliegen. Daar zijn ze nu eenmaal niet voor gebouwd. Als je koeien wil zien moet je dus naar beneden kijken als je in zo'n herriemakend en stankverspreidend vliegend geval zit. Voorts moet dan het correcte produkt van HansAnders/Pearl/Specsavers/* boven op de neus gedragen worden en moet je natuurlijk ook je ogen open doen. Nu is dat gevlieg best wel slaapverwekkend, zeker voor de iets minder jeugdige passagier, maar daaraan moet je je natuurlijk niet overgeven als je wat wil zien.
Ik snap trouwens al helemaal niet, waarom je hier vliegend rond komt kijken. Houd gewoon beide benen aan de grond of gebruik de fiets. Da's stukken gezonder en je ziet veeeel meer.
Misschien, dat jij dat kunt, maarre ikke nie(t)....En emotie kun je uitschakelen.
Naar ik mij heb laten informeren is dat uit de mode. Ook het 'hi ha hondensnikkel' en het refereren aan het beroep van de moeder van de scheids schijnen ze tegenwoordig niet meer leuk te vinden. Je moet tegenwoordig blijkbaar verwijzen naar de veronderstelde etnische achtergrond van de tegenpartij en uiteraard elkaar nare ziekten toewensen. Dat is de juiste sportbeleving."Boe" roepen doe je maar op de tribune van een willekeurige voetbalclub naar keuze.
Nou, hier niet hoor! Onze weidedieren mogen gewoon hun ge-boe, ge-bè, ge-kievie, ge-utto, ge-snater of ander ge-luid ten gehore brengen. Het zou ook wat moois worden als je overal iemand moet neerzetten om te roepen "koppen dicht, hier moet serene rust heersen".Niet over de weilanden. Daar hoort serene rust te heersen.
Ik ook!Koeien in weilanden vind ik prima,
Je weet zeker, dat je boven Midden-Delfland (mét koppelstreepje en zónder t) hebt gevlogen? Wij wonen hier ín vogelvlucht zo'n 10 km van de kust en onder de rook van het Westland. Zoals iedereen weet zijn tuinders uitermate milieubewuste ondernemers, die uitsluitend voor schone rook zorgen. Onze lucht is dus voor Nederlandse begrippen best wel aardig te noemen. Er wordt wel eens door boze tongen beweerd, dat wij hier ook onder de rook van de eerste en tweede Maasvlakte, Pernis, Den Haag, Rotterdam en nog wat buitengebieden leven, maar dat zijn smerige leugens. De rook, die daar vandaan komt, waait de Nederlandse binnenlanden in en daar hebben wij geen last van.Heeft overigens behoorlijk geholpen om de luchtvervuiling boven Midden Delftland enigszins te bestrijden.
Ja, enEn wellicht ten overvloede: ik heb mijn benen in de loop der jaren meer dan genoeg gebruikt. Meestal lopend en een deel fietsend.
Houden zo! Een goede gezondheid is je kostbaarste bezit.Vandaar dat ik nog bijzonder gezond ben voor mijn leeftijd.
Dat had ik gemerkt. Daar zijn overigens pilletjes voor.Misschien, dat jij dat kunt, maarre ikke nie(t).
Kun je nagaan hoe lang ik al niet meer op een voetbalveld ben geweest. Ik wil dat, bovenstaand lezende, graag zo houden.Naar ik mij heb laten informeren is dat uit de mode. Ook het 'hi ha hondensnikkel' en het refereren aan het beroep van de moeder van de scheids schijnen ze tegenwoordig niet meer leuk te vinden. Je moet tegenwoordig blijkbaar verwijzen naar de veronderstelde etnische achtergrond van de tegenpartij en uiteraard elkaar nare ziekten toewensen. Dat is de juiste sportbeleving.
Weer een bewijs dat het in het westen des lands een ongeregeld zootje is.Nou, hier niet hoor! Onze weidedieren mogen gewoon hun ge-boe, ge-bè, ge-kievie, ge-utto, ge-snater of ander ge-luid ten gehore brengen. Het zou ook wat moois worden als je overal iemand moet neerzetten om te roepen "koppen dicht, hier moet serene rust heersen".
Je weet zeker, dat je boven Midden-Delfland (mét koppelstreepje en zónder t) hebt gevlogen? Wij wonen hier ín vogelvlucht zo'n 10 km van de kust en onder de rook van het Westland. Zoals iedereen weet zijn tuinders uitermate milieubewuste ondernemers, die uitsluitend voor schone rook zorgen. Onze lucht is dus voor Nederlandse begrippen best wel aardig te noemen. Er wordt wel eens door boze tongen beweerd, dat wij hier ook onder de rook van de eerste en tweede Maasvlakte, Pernis, Den Haag, Rotterdam en nog wat buitengebieden leven, maar dat zijn smerige leugens. De rook, die daar vandaan komt, waait de Nederlandse binnenlanden in en daar hebben wij geen last van.
Niets. Ze zijn alleen na meer dan 50 jaar gesteggel de A4 aan het doortrekken van Delft naar Schiedam. Deze wordt dan - weliswaar verdiept -dwars door de drie weilanden aangelegd, die het gebied breed is en gaat er straks voor zorgen, dat de files een stukkie verderop ontstaan.Tevens weet ik zeker dat boven zowel Midden-Delfland (Wat wordt daar overigens gedolven??)
Yup, stug, hardwerkend en sympathiek. De ruggegraat van de Nederlandse economie..... Raar volk!)
Je wil dus beweren, dat ze de toiletten van zo'n DC3 gewoon boven ons hoofd legen? Of heeft deze "constatering" weer te maken met het ontbreken van het juiste produkt van HansAnders/Pearl/Specsavers/* op de neus. Waren het niet gewoon zondoorschoten wolken in het avondzwerk?Op 400 voet zie ze gewoon een bruine walm hangen.
:teacher: Zoiets noem je warenhuizen.kas-complexen