Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ja nieuw, niet wat ze met de 3e berg hebben gedaan.We zullen de Berg toch wat nieuw leven in moeten blazen
Ach gut, moet je iets van hem hebben? (te vriend houden is ook wel een goede reden, maar dit dan wel gehele terzijde).Ik denk er over na.
En dat zal mij vast minder moeite/tijd kosten dan degene wiens naam ik nu niet zal noemen.
En om een of andere reden zijn er tegenwoordig weinig "nieuwelingen" die nog het lef hebben om hier een functie te ambiëren. ...
De jeugd van tegenwoordig heeft daar blijkbaar weinig behoefte aan, of zit (laf!!) voor hun beeldscherm te "lurken"
Besloten groep?Het blijft op deze manier netjes een besloten groep die het druk heeft met verhaaltjes over thee.
Serieus??? Om een of andere reden?
Op het moment dat een vreemdeling een beetje rond de berg loopt en zijn of haar eerste stapjes op de berg zet en dan het hoofd voorbij het hekje steekt om er eens rond te kijken, wordt deze vakkundig door de portier weer terug gemept.
En dan verbaast zijn dat 'de laffe jeugd' daar niet op zit te wachten.
Nee jullie Bergbeleid werkt goed hoor.
Het blijft op deze manier netjes een besloten groep die het druk heeft met verhaaltjes over thee. [emoji1]