Ja. Dat is nog wel een "dingetje".Besloten groep?
Ik ben ooit gewoon naar binnen kunnen glippen.
(om maar eens wat te noemen)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ja. Dat is nog wel een "dingetje".Besloten groep?
Ik ben ooit gewoon naar binnen kunnen glippen.
Eigenlijk wel ja.... dat is nu ook het punt.Tja, ik vaar nu eenmaal mijn eigen koers.
Had je iets anders verwacht dan?
De beide Laro's voldoen hier in prima. Ik zie jouw probleem (uiteraard) wederom niet.Nu ben je wel vaker van het pad af, maar dat terzijde, maar om dat "koers" te noemen is wel wat gewaagd vindt je niet?
Roel!!!!!!!!!!!!!!! Correctie graag....
Aub, svp, bvd, Please...............hurry!
Jullie wilde weten wat er nodig was om nieuwe bewoners te krijgen. Kijk de hele opzet van de berg snap ik heus wel en lange tenen kan je het beste onder stalen neuzen houden.
Maar voor de nieuwe nieuwkomers is dit toch soms net een stap te ver.
Net wat Vale Ouwe zegt: Geef zo iemand eens de tijd om rond te kijken en te laten vertellen waar zijn of haar skills liggen. In de brouwerij of de slagerij...of stel eens een lijst met vacatures op waar men op kan 'solliciteren'.
Ik vind het MBF een heel leuk platform waar ook wel eens bij hele serieuze bouwverslagen erg lomp gereageerd wordt. Terwijl je het wel in de Kroeg en op de Berg verwacht, maar niet bij iemand die daar niet echt om vraagt. Pas zag ik dat er een verslag werd schoongeveegd en een ban werd gegeven. Probeer die twee dingen uit elkaar te houden anders verziek je dit hele platform en dat zou zonde zijn.
Het concept om hier van elkaar te leren is een hele goede en laten we dat uitbuiten.
Zo ik wilde dit even met jullie delen en zal straks het poortje weer achter me dicht doen. [emoji6]
Een van de weinige Berg bezoekers die geen functie opgedrongen is.
Daar is een reden voor!Hoho... ik klop mijzelf ook op de borst dat ik hier geen-ene-flikker uitvoer....
Uit de redelijk (on)betrouwbare bron WikisageAls iemand, in dit draadje, lomp reageerd; dan is het ook zo bedoeld.
Maar dan wel enkel als scherts.
Geen idee, ik zie het wel af en toe voorbij komen bij het betreden en het verlaten van de Berg.Uhh is het hekje wel echt dicht?..... gewoon even zeker weten.....
Heb je daar een deeplinkje of zo iets van? Was, nee ben niet van plan om het hele forum door te spitten naar een Dennist.Maar ik had het niet over dit draadje, want hier verwacht je het. Maar het draadje van Dennist.
We doen niet aan preventief handelen, behalve voor ons zelf.Leon! Accut ingrijpen is noodzakelijk!
Gaat niet goed. Komt ook niet goed. Bied hulp om lijden te verlossen.
Uit de redelijk (on)betrouwbare bron Wikisage
Scherts: "Gekheid, een grappige beschouwing of opvatting, onschuldige spotternij".
Zit je nu nog steeds in de serieuze modus?
Geen idee, ik zie het wel af en toe voorbij komen bij het betreden en het verlaten van de Berg.
Boven onze best wel goed verborgen kruip onder en sluip door doorgang (je kunt er, mits niet te groot, gewoon rechtop in lopen). staan links naast de boom twee palen met een van prikkeldraad voorzien hekje.
De sukkel die dit zo bedacht heeft, geweldig.
Bekijk bijlage 247576
Of we moeten de kruipdoor-sluipdoor toegang zodanig ophogen dat hij weer achter het hek uitkomt natuurlijk....
Hoho... ik klop mijzelf ook op de borst dat ik hier geen-ene-flikker uitvoer....
Hallo, wil heer Brutus zijn taalgebruik even kuisen... Het is hier potverrrrdrie de fractievergadering van de PVV niet!Hoho... ik klop mijzelf ook op de borst dat ik hier geen-ene-flikker uitvoer....
Hallo, wil heer Brutus zijn taalgebruik even kuisen...