De Berg is van Jan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Een beetje heel erg beangstigend is het wel, ja. Volgens zeggen vallen door die rook in Malmö de vogels van het dak en dat is toch een aardig eindje hiervandaan.

Trouwens; wie kan ik de rekening sturen voor het maaien van het gras? Is dat niet een taak van het bergbeheer? Ik heb hier al in geen tijden een grasmaaier gezien!

Ja, duh!

Mede gelet op dat hoekje, wat jullie zogezegd over zouden hebben nadat er zogenaamd twee fenneks wegbezuingd zouden zijn, staan er overal rondom het leutelpaleis deze bordjes:

558331_237494006373380_197491532_n.jpg

Voorts is er in overleg met Davy (vanwege het meer dan overmatige gebruik van de wasplaats van het leutelpaleis) al geruime tijd geleden besloten rondom het leutelpaleis kunstgras aan te leggen. Als ik het goed heb is het merk 'Bluegrass', maar dat moet je in het buitenbergse bij Bruno navragen om het zeker te weten.

EN DAN GA JIJ EEN GRASMAAIER LOSLATEN en mij een rekening in de maag splitsen???

Bekijk het effe. No way José (spreek uit Gosé). Toedeledokie met je factuurtje. Steek er maar de fik in, dan heb je nog wat meer rook!

Zoals een geliefd moderator voortdurend roept:
"Als er geen rook is, moet er vuur bij!"

Welaan, er is rook (volgens sommigen hier genoeg / meer dan genoeg, doorhalen wat niet van toepassing is) dus hoeft er geen vuur bij.
Wat weer gunstig is, want vuur is slecht voor het gras.
De gevolgen van vuur (as) zijn daarentegen wél weer gunstig voor gras, dus ik stel voor om de zwik lekker te laten fikken (is volgens mij toch in het Buitenbergse) en de as later over ons zo geliefde Queensgrass te pleuren.

Eens?
Oneens?
(Doorhalen wat niet van toepassing is en irritante/betuttelende toelichtingen onnodig)

Zoals een geliefd moderator voortdurend roept:
"Als er geen rook is, moet er vuur bij!"
Kunnen we even duidelijk zijn, naam!

En kunnen we ook meteen even duidelijk zijn, ipv een heel doorhaal festijn te posten, om gewoon je eigen mening te ventileren.

Alvast bedankt voor de toekomstige te nemen moeite.

Tjee zeg, doorhalen <zucht>.

Ik heb wat problemen met dat 'geliefd'. Kan daar niet gewoon 'bekend' o.i.d. komen te staan?

Iemand, die het presteert om ons prestigieuze Berg-epos voor een aantal uren van een slotje te voorzien (zogenaamd vanwege lawine-gevaar) krijgt misschien wat lachers op zijn hand vanwege de geslaagde grap, maar hij moet natuurlijk niet rekenen op de sympathie van de Berg-bewoners. Daarmee maak je je hier niet populair. Integendeel!

Via een andere, wél geliefde moderator kreeg ik te horen, dat er toen meteen nogal wat buiten-bergers klachten hebben ingediend 'ten onze(n*) faveure'. Kijk, zó kan het natuurlijk ook en zulke buiten-bergers zijn hier van harte welkom al zullen ze momenteel door al die rook het bos en de bomen niet van elkaar kunnen onderscheiden. Vooropgesteld natuurlijk, dat zo'n onderscheid wenselijk is.

* Ik twijfel of onze(n) nu mét of zonder "n" geschreven moet worden en eigenlijk kan mij dat ook geen hout schelen. Ik houd het dan ook facultatief voor dienenen, die graag wat te pietlutten hebben.

Om maar eens een dooddoener van stal te halen:
"Gebruik de zoekfunctie!"

(Alvast bedankt voor de te nemen moeite)
Die moeite heb ik alvast genomen, welk trefwoord moet ik dan invullen?

Want als ik "Als er geen rook is, moet er vuur bij!" op geef.
Kom ik zowaar in een draadje terecht wat er op wijst dat een iemand een rook dingetje in zijn bootje is vergeten uit te zetten.

vraag me even niet hoe ik dat netjes moet invoegen, ooit wel geweten.
[media=youtube]RIbBojyOBIg[/media]

Laatst bewerkt door een moderator:
Een waarschuwing voor al die mechanische en menselijke rookgeneratoren:

tegelgenerator.php

Jan: op jouw leeftijd heb je met wel meer dingen moeite.

Ik begrijp, dat je uit ervaring spreekt? Zo niet, dan l*l je uit je nek en weet je (nog) niet waar je over schrijft. In dat geval eén troost: over 10 jaar ben je net zo ver als ik nú ben en weet je dat wél.

Die moeite heb ik alvast genomen, welk trefwoord moet ik dan invullen?

Want als ik "Als er geen rook is, moet er vuur bij!" op geef.
Kom ik zowaar in een draadje terecht wat er op wijst dat een iemand een rook dingetje in zijn bootje is vergeten uit te zetten.

vraag me even niet hoe ik dat netjes moet invoegen, ooit wel geweten.
RIbBojyOBIg[/media] parallel aan regelaar - YouTube

Hint: scroll in dat draadje eens wat verder naar beneden dan dat (overigens bijzonder interessante) filmpje.

Ik begrijp, dat je uit ervaring spreekt? Zo niet, dan l*l je uit je nek en weet je (nog) niet waar je over schrijft. In dat geval eén troost: over 10 jaar ben je net zo ver als ik nú ben en weet je dat wél.

Anatomisch gezien is "uit je nek l*llen" een onmogelijkheid.
Overigens schijn je niet te beseffen dat ik, als jongste van 6 kinderen, bij mijn broers en zussen boven een bepaalde, niet nader te noemen leeftijd een zekere degeneratie van diverse fysieke- en psygische functies waarneem.

Laatst bewerkt door een moderator:
.....bladiebladiebla..... dat ik, als jongste van 6 kinderen, bij mijn broers en zussen boven een bepaalde, niet nader te noemen leeftijd een zekere degeneratie van diverse fysieke- en psygische functies waarneem.

Het zal dus in de familie zitten. Leuk vooruitzicht :(!

Hint: scroll in dat draadje eens wat verder naar beneden dan dat (overigens bijzonder interessante) filmpje.
Ja sorry hoor, in een draadje:confused:

Ik heb een partijtje van deze dingen onder op de grond gelegd, bij nog lager moeten ze naar de kelder.
Maar hoe ze vervolgens in het draadje gaan, snap er niks van.

scroll%20closed.jpg

Waar heb jij die boekrollen vandaan Hobbyist? Je bent toch hopelijk niet in de grotten bij de Dode Zee geweest?

Tja... bij mij vooruitzicht.
Bij jou harde, hedendaagse werkelijkheid.

Jij weet in deze blijkbaar meer. VERTEL!

Over enige lichamelijke ongemakken hoef je het niet te hebben, die horen er nu eenmaal bij als je de 40 bent gepasseerd. Wat er aan de psychische functies zou moeten schorten maakt mij (en vermoedelijk velen met mij) echter nieuwsgierig.

Wil jij je er even niet tegenaan bemoeien, ja? Ik heb even een conversatie met Dhr. R. v. Essen (de jongste van de zes dus) en daarbij kunnen we zeezoogdier-knuffelaars missen als p*nguins, *rca's, *lifanten en overig gespuis.

Heren, houden we het wel een beetje gezellig? Of zijn jullie vergeten dat jullie hebben toegezegd om as. weekend gezamelijk de jaarlijkse bergbbq te organiseren? Lijkt me niet het goede moment om te gaan zitten kissebissen.

Mag het wat vriendelijker ? Ja, ik ben ook niewsgierig, maar dat wist je blijkbaar al want ik ben een van de velen. Oudjes worden vaak wat bot maar niet minder scherp. Zo moest ik laatst de prullenbak pakken alvorens ik de kaboutertjes uit het venster ging verwijderen. Toch scherp dus !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back