Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Kunnen we even duidelijk zijn, naam!Zoals een geliefd moderator voortdurend roept:
"Als er geen rook is, moet er vuur bij!"
Ik heb wat problemen met dat 'geliefd'.
Nee. En zeker niet "gewoon".Corrien zei:Kan daar niet gewoon 'bekend' o.i.d. komen te staan?
Die moeite heb ik alvast genomen, welk trefwoord moet ik dan invullen?Om maar eens een dooddoener van stal te halen:
"Gebruik de zoekfunctie!"
(Alvast bedankt voor de te nemen moeite)
Jan: op jouw leeftijd heb je met wel meer dingen moeite.
Die moeite heb ik alvast genomen, welk trefwoord moet ik dan invullen?
Want als ik "Als er geen rook is, moet er vuur bij!" op geef.
Kom ik zowaar in een draadje terecht wat er op wijst dat een iemand een rook dingetje in zijn bootje is vergeten uit te zetten.
vraag me even niet hoe ik dat netjes moet invoegen, ooit wel geweten.
RIbBojyOBIg[/media] parallel aan regelaar - YouTube
Ik begrijp, dat je uit ervaring spreekt? Zo niet, dan l*l je uit je nek en weet je (nog) niet waar je over schrijft. In dat geval eén troost: over 10 jaar ben je net zo ver als ik nú ben en weet je dat wél.
.....bladiebladiebla..... dat ik, als jongste van 6 kinderen, bij mijn broers en zussen boven een bepaalde, niet nader te noemen leeftijd een zekere degeneratie van diverse fysieke- en psygische functies waarneem.
Ja sorry hoor, in een draadjeHint: scroll in dat draadje eens wat verder naar beneden dan dat (overigens bijzonder interessante) filmpje.
Tja... bij mij vooruitzicht.
Bij jou harde, hedendaagse werkelijkheid.
Wat jammer toch dat mijn praktijk gesloten is en ik me enkel nog met maritieme zeezoogdieren bezig hou.Wat er aan de psychische functies zou moeten schorten maakt mij (en vermoedelijk velen met mij) echter nieuwsgierig.