een motor in het vooronder? OMG
Wat is daar zo raar aan? Hoeveel electrische 1:1 sleepboten ken jij?
Toegegeven, een direct omkeerbare diesel op dit formaat was wat te hoog gegrepen....
Laatst bewerkt:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
een motor in het vooronder? OMG
brandstof niet toegestaan
0251 staat niet echt bekend als meedenkend.vaardag-pipo's
Dus in zo'n vergunning staat expliciet omschreven dat stoombootjes wel mogen en boten met zuiger motoren niet.Het is niet de snelheid die problemen geeft het is het lawaai en wellicht de stank. Daarom kan stoom wel en brandstof niet. Vaak vergunning als probleem etc etc
het is het lawaai en wellicht de stank
Dan zitten toch de juiste personen in het bestuur, niet zeuren hoor.Ze weten niet eens waar ze het over hebben....
Oh? Sinds wanneer is dat? Ik kan me niet herinneren dat hierover iets wordt gezegd in het reglement?Uhh kan dit buiten de Berg verder, ook hier mag zuiger-lawaai-stink dingen niet....
Sinds wanneer is dat?
In Den Haag hebben ze een hof vijver, hier hebben we een vaar vijver.Dat doen ze in Den Haag dagelijks. Maar om dan zomaar at random dingen te gaan verbieden?
En wanneer heeft de mijnheer van het Leutelpaleis dat reglement voor het laatst ingezien?Oh? Sinds wanneer is dat? Ik kan me niet herinneren dat hierover iets wordt gezegd in het reglement?