De Berg is van Jan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zooooo jammer, die lieden, die nooit de moeite hebben genomen deel één van ons roemruchte MBF-Berg epos door te nemen.

Ook zoooooo jammer, dat lieden, die een jaar afwezig zijn geweest (zal wel in de bajes hebben gezeten) zich hier op de Berg terug denken te bluffen met klinkklare nonsens.

Zooooo jammer, die lieden, die nooit de moeite hebben genomen deel één van ons roemruchte MBF-Berg epos door te nemen.

Jeetje.... jij wilt zeker ook dat immigranten alles weten over hoe Balthasar Gerards een of andere andere pipo vermoordde en zo, he?

Nee hoor, ze mogen zelf weten of ze zich belachelijk willen maken door te leuteren over zaken, waarvan ze geen weet hebben.

Als ze maar wél weten, dat ze beter uit Friesland weg kunnen blijven. Die waarschuwing had bijvoorbeeld Bonefacius en zijn metgezellen een boel ellende bespaard.

Bonifatius is een heel ander verhaal. 2 Friezen waren het niet eens over het fries, is dat een taal of is het een dialect. Men besloot Bonifatius om raad te vragen en deze zei: Het is geen van beiden het is een spraakgebrek. Daarop werd men zo boos dat Bonifatius vermoord werd.

Riep iemand mij?
Sorry hoor, ik was met mijn directe collega's twee daagjes erop uit op het fraaie eilandje Texel.
Daardoor blijkbaar even wat gemist.
Wie krijgt er alternatieve kluifjes? Deezel?
Ja, kan ik me voorstellen....
De afval uit de Wok-Inn zou ik ook niet alle dagen naar binnen kunnen werken, zelfs niet als ik het af zou blussen met Puf z'n beste Whiskey.
(Er mogen lettertjes naar keuze uit het woord Whiskey worden weggelaten, als je je daartoe geroepen voelt.)

Gemeld!
Account van MP is gehacked!

MP weet absoluut over wie het gaat. En er is er maar één die net doet of hij niet weet over wie het gaat.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back