De Berg is van Jan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben er vrij zeker van, dat ik jou wakker kan maken, op elk tijdstip van de dag, zonder daar hoofdpijn aan over te houden....

Wat een onzalige ideeën houden sommige lieden er toch op na. Waarom zou je in vredesnaam His Puffness wakker willen maken? Om te bewijzen, dat je daar geen hoofdpijn van krijgt? Nou, prettige wedstrijd zou ik zo zeggen, maar wedden dat dat wel gebeurt?

Ik krijg al hoofdpijn van de gedachte alleen al. Hij had het over 6 uur 's ochtends. Dat is in het holst van de nacht. Zelf moet ik dan om 5 uur van huis vertrekken om er op tijd te zijn. Rond die tijd is het donker. En koud. Als je daar aankomt zijn alle Ger-bewoners natuurlijk meteen wakker, behalve His Pufness. Die bewoners zijn zo'n beetje allemaal veganisten als ik His Puffness mag geloven en dat mag ik. Die hebben allemaal een deegroller. Als je geen vlees eet heb je een deegroller, dat kan niet missen. Je hebt dan grote kans, dat je His Pufness niet eens bereikt en wordt tegengehouden door een woedende, met deegrollers zwaaiende meute. Als dat je wel lukt kom je natuurlijk niet meer weg, want diezelfde met deegrollers zwaaiende meute houdt je dan vanzelfsprekend tegen en bellen geheid de politie. Resultaat is dan dat je, weliswaar zonder hoofdpijn, binnen de kortst mogelijke in het dichtstbijzijnde politiebureau belandt. Dat zal vast wel niet in Eck en Wiel zijn, maar in een ander uitgestorven Betuws plaatsje. Rechercheurs, die moeten onderzoeken wat jij daar zondagochtend om 6 uur (in het donker en in de kou) liep uit te vreten beginnen hun werkzaamheden natuurlijk pas op maandag 09.00 uur. Al die tijd zit jij dan in een politiecel. Als dan maandagmiddag (het verhoor zal wel meer dan een paar uurtjes in beslag nemen) eindelijk proces-verbaal is opgemaakt mag je eindelijk weer weg. Enkele weken later krijg je vervolgens een dagvaarding thuisgestuurd om voor het gerecht te verklaren om welke reden jij huisvredebreuk dacht te plegen. Alle kans, dat dat resulteert in een taakstraf en dat je His Pufness smartengeld moet betalen. Daar krijg je natuurlijk wel degelijk hoofdpijn van.

Dus........laat dat joch lekker liggen.

Oh... ik had geen enkele intentie het jochie wakker te gaan maken, ik zeg alleen maar dat ik mijzelf heel goed in staat acht, het joch wakker te krijgen, ZONDER hoofdpijn op te lopenj.... Bovengeschetst scenario is er nl eentje van uitermate fantasieloze aanpak... dat kan anders, beter, handiger veiliger en vooral minder tijdrovend....

Huis vrede breuk.. in een Tent ????

Jan zijn (haar) vingers waren soepel vannacht.. staaltje doemdenken

Nee... JIJ zou het niet proberen....

Ik mag daarentegen graag onbewandelde paden betreden..... :D

Oh... ik had geen enkele intentie het jochie wakker te gaan maken...
Waarom begin je er dan over? Er zijn toch wel betere gespreksonderwerpen te verzinnen?

....ik zeg alleen maar dat ik mijzelf heel goed in staat acht...

Nu je weet waar Abraham de mosterd haalt begin je ook maar gelijk aan schromelijke zelfoverschatting?

..........lopenj....

Hoe dik zijn jouw vingers?

Bovengeschetst scenario is er nl eentje van uitermate fantasieloze aanpak... dat kan anders, beter, handiger veiliger en vooral minder tijdrovend....

Ja,ja, natuurlijk. Iemand op een fantasierijke manier wakker maken. Lamenielachuh.

Heren, na een korte afwezigheid, heb ik nog iets gemist?
Naast dat een iemand met dikke vingers te lui is om Duke Puff in de vroege ochtend wakker te maken, dit natuurlijk dan wel weer geheel ter zijde.

Waarom begin je er dan over? Er zijn toch wel betere gespreksonderwerpen te verzinnen?

Wie begon er over? Puf zelf toch zeker?

waar Abraham de mosterd haalt begin je ook maar

Beginnen? Wie had het over beginnen?

Hoe dik zijn jouw vingers?

Niet zo dik als jouw duim... Maar vraag me niet naar de dikte van mijn vingers, vraag me naar de afmetingen van mijn toetsenbord....

Iemand op een fantasierijke manier wakker maken. Lamenielachuh.

En je Duifje heeft daar ook nog nooit op gehint?

PS: wat een multikwoots weer.... Van mezelf ben ik niet zeker, maar weet jij wel zeker dat je Henri niet bent?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back