Wie begon er over? Puf zelf toch zeker?
Uhh, wie merkte op dat ik een keer vroeg was en dat je er wat van vond?? Nou? Nou? Nou?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Wie begon er over? Puf zelf toch zeker?
wie merkte op dat ik een keer vroeg was en dat je er wat van vond??
Ja al vanaf 6 uur, en nee ik heb het niet bedacht....
Ik heb een echo in beeld..... is dat een teken des tijds?
Ik heb een echo in beeld.
Ik herhaal..... zal wel nodig zijn blijkbaar...De vergrijzing hier wordt met de dag erger!
Het ligt aan de frequentie van de signaal bron, of het nog waarneembaar is door het gehoor, om het akoestisch te noemen.Maar volgens mij is een echo audueel, niet visueel....
Tjongejonge, dat je dat allemaal weet. Je zou bijna zeggen dat je uit ervaring spreekt?Resultaat is dan dat je, weliswaar zonder hoofdpijn, binnen de kortst mogelijke in het dichtstbijzijnde politiebureau belandt. Dat zal vast wel niet in Eck en Wiel zijn, maar in een ander uitgestorven Betuws plaatsje. Rechercheurs, die moeten onderzoeken wat jij daar zondagochtend om 6 uur (in het donker en in de kou) liep uit te vreten beginnen hun werkzaamheden natuurlijk pas op maandag 09.00 uur. Al die tijd zit jij dan in een politiecel. Als dan maandagmiddag (het verhoor zal wel meer dan een paar uurtjes in beslag nemen) eindelijk proces-verbaal is opgemaakt mag je eindelijk weer weg. Enkele weken later krijg je vervolgens een dagvaarding thuisgestuurd om voor het gerecht te verklaren om welke reden jij huisvredebreuk dacht te plegen. Alle kans, dat dat resulteert in een taakstraf en dat je His Pufness smartengeld moet betalen.
Inderdaad dat heeft hij ooit nog eens van mij gehad met een geheugen!Jan zal wel een kastje hebben waar dat mee zichtbaar is te maken.
Even voor de goede orde H. Puller: jij veronderstelt dus, dat ik ooit een mislukte poging heb gewaagd om op een zondagochtend om zes uur His Pufness wakker te maken?Tjongejonge, dat je dat allemaal weet. Je zou bijna zeggen dat je uit ervaring spreekt?
Inderdaad dat heeft hij ooit nog eens van mij gehad met een geheugen!
Even voor de goede orde H. Puller: jij veronderstelt dus, dat ik ooit een mislukte poging heb gewaagd om op een zondagochtend om zes uur His Pufness wakker te maken?
Vergeet zelf niet eens na een aanbieding te kijken....Tsja... hij komt op een leeftijd waarop een reservegeheugen soms best handig kan zijn....
Vergeet zelf niet eens na een aanbieding te kijken....
Dat ben je dus vergeten, dat is dus niet mijn probleem......héZo? wat heb jij op mijn geheugen aan te merken?
Wie zegt dat ik dat veronderstel? Ik kan me voorstellen dat Puff door al die consternatie (deegrollerzwaaiende veganisten, politiesirenes, een zeer waarschijnlijk luid protesterende Jan/Corrien), best wel eens uit zijn roes kan zijn opgeschrokken...Even voor de goede orde H. Puller: jij veronderstelt dus, dat ik ooit een mislukte poging heb gewaagd om op een zondagochtend om zes uur His Pufness wakker te maken?
Nee niet echt.....Wie zegt dat ik dat veronderstel? Ik kan me voorstellen dat Puff door al die consternatie (deegrollerzwaaiende veganisten, politiesirenes, een zeer waarschijnlijk luid protesterende Jan/Corrien), best wel eens uit zijn roes kan zijn opgeschrokken...
Ja.... volgens mij veronderstelt hij dat....