Ervaring?Die zijn vast wel te temmen met eikels en brandnetels.
Eikels voor de koffie en brandnetels voor hun thee.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ervaring?Die zijn vast wel te temmen met eikels en brandnetels.
Eikels voor de koffie en brandnetels voor hun thee.
en die veganisten dan
Daar hebben ze dieselmotoren, bulldozers en graafmachines voor uitgevonden....maar dat is ook heel erg vermoeiend.
Je verwacht toch niet dat ik het over mezelf ga hebben.Ervaring?
...
Iemand anders nog een soortgelijk plan? Of een heel ander plan? Of überhaupt een plan? Laat maar horen...
Wat je zegt. Die Bonoficus (oid) was ook al niet zuiver op de graat..... misbruik te maken van die hard werkende plant (is ook een levend wezen).......
.... Maar die hebben geen deegrollers......
O ja, als het maar rookt en stinkt, dan ben jij in je element.....
Daar hebben ze dieselmotoren, bulldozers en graafmachines voor uitgevonden....
Door al die "zusatz" word ie toch niet wakker....
Vanzelfsprekend, anders gaat het toch alleen maar over veganisten-zonder-deegroller, wat een feitelijke onjuistheid is..Je verwacht toch niet dat ik het over mezelf ga hebben.
Dat doen jullie wel als ik er niet ben.
Klinkt beter dan dieselmotoren, bulldozers en graafmachines, maar ook van jou moet het weer stinken en/of herrie maken, hè?Zou een Pokke-drone met een lading stinkbommen en/of knalerwten wat zijn?
Het moet wel leuk blijven natuurlijk.
Als je technisch zo ver wilt gaan, dan kun je natuurlijk ook lui op de bank blijven hangen en de lokale brandweer ff met de spuit vroeg in de ochtend.Zou een Pokke-drone met een lading stinkbommen en/of knalerwten wat zijn?
Het moet wel leuk blijven natuurlijk.
Ik heb een bladzijde terug geschreven, dat alle veganisten een deegroller hebben en dan ga jij nu beweren, dat ze die niet hebben.
O ja, als het maar rookt en stinkt, dan ben jij in je element.
Alles klinkt beter met diesel......
Klinkt beter dan dieselmotoren....
Waarom al die vreselijk inspannende plannen?
Heel simpel: vlak nadat His Puffness slaapt (da's dus best vrij laat, maar ja, je moet er wat voor over hebben) eerst het hondebeest naar buiten lokken met een kluifje, en daarna Puf z'n kacheltje leeghalen. Na tien minuten is de temperatuur in de tent dramatisch gedaald, en meneer (met of zonder additieven) z'n humeur recht evenredig met de dalende temperatuur.
Geen deegrol die moeilijk doet en hondebeest al helemaal niet: die is je grootste vriend na dat kluifje.
Alleen uitkijken dat hij je niet doodkwispelt...
Je schiet wel erg in de verdediging, dus dit is wel degelijk een reële optie om je vroeg en lekker fris uit de veren te krijgen.Moet zelfs het raam verwijderen om de schoorsteen te demonteren.
Nope....Je schiet wel erg in de verdediging, dus dit is wel degelijk een reële optie om je vroeg en lekker fris uit de veren te krijgen.
Er zit genoeg water in de Nederrijn, om een schoorsteen met manchet er uit te spuiten.
Ja ja, omdat ik een keer wat post op een vroeg tijdstip
gaat men "nadenken" hoe en of het verstandig is om mij wakker te maken
en vervolgens koffie te onthouden
En dan het onzalige idee dat er water langs mijn schoorsteen kan, ingewijden weten hoe strak dat kreng door de siliconen manchet heen is geperst. Moet zelfs het raam verwijderen om de schoorsteen te demonteren.
Vorig weekend een enorme lading impregneer aangebracht en open hout delen geschuurd en een laag epoxy gegeven.
Wel van het gezever van de eigenaar continu, maar dat terzijdeGeen centje pijn: ik krijg geen koppijn van het geluid van een Laro motor