De Berg is van Jan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
en die veganisten dan

Je weet ondertussen vast wel, dat ik schijt heb aan veganisten.... Maar die hebben geen deegrollers: Deeg bevat vast wel eieren of melk, of moet gebakken worden met boter gemaakt van koeieprut, of wat dan ook.... Of het is onethisch om misbruik te maken van die hard werkende plant (is ook een levend wezen)...

maar dat is ook heel erg vermoeiend.
Daar hebben ze dieselmotoren, bulldozers en graafmachines voor uitgevonden....
Door al die "zusatz" word ie toch niet wakker....

.... Maar die hebben geen deegrollers......

Je moet natuurlijk wél lezen! Ik heb een bladzijde terug geschreven, dat alle veganisten een deegroller hebben en dan ga jij nu beweren, dat ze die niet hebben. Dat schiet lekker op en is lekker verwarrend voor de meelezers. Op deze manier komen we geen steek verder. Wat mij betreft: einde discussie veganisten-met/zonder-deegrollers. We hebben het er niet meer over.

....
Daar hebben ze dieselmotoren, bulldozers en graafmachines voor uitgevonden....
Door al die "zusatz" word ie toch niet wakker....
O ja, als het maar rookt en stinkt, dan ben jij in je element.

Je verwacht toch niet dat ik het over mezelf ga hebben.
Dat doen jullie wel als ik er niet ben.
Vanzelfsprekend, anders gaat het toch alleen maar over veganisten-zonder-deegroller, wat een feitelijke onjuistheid is..

Zou een Pokke-drone met een lading stinkbommen en/of knalerwten wat zijn?
Het moet wel leuk blijven natuurlijk.
Klinkt beter dan dieselmotoren, bulldozers en graafmachines, maar ook van jou moet het weer stinken en/of herrie maken, hè?

Laatst bewerkt:
Zou een Pokke-drone met een lading stinkbommen en/of knalerwten wat zijn?
Het moet wel leuk blijven natuurlijk.
Als je technisch zo ver wilt gaan, dan kun je natuurlijk ook lui op de bank blijven hangen en de lokale brandweer ff met de spuit vroeg in de ochtend.
Vanaf de dijk, langs de schoorsteen naar binnen laten spuiten.
Als het bedje nog niet in een andere hoek is gezet, krijgt tie de volle lading, heerlijk koud helder water.

Nu is het in een hoek zetten van iets in een ronde tent, tamelijk lastig, dit natuurlijk geheel terzijde van of voor de letterlijke letter lezers.

bla bla brabo bla bla.
Kachel in het hart van een ronde tent, bed in een hoek. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Laatst bewerkt:
Ik heb een bladzijde terug geschreven, dat alle veganisten een deegroller hebben en dan ga jij nu beweren, dat ze die niet hebben.

Dat jij het zegt, wil niet zeggen dat het ook zo is....

O ja, als het maar rookt en stinkt, dan ben jij in je element.

Da's absoluut een feit.... Bij jou moet het eerst gerookt en gestonken hebben (magische rook en verbrand isolatiemateriaal) voordat je een beetje blij wordt....

Waarom al die vreselijk inspannende plannen?
Heel simpel: vlak nadat His Puffness slaapt (da's dus best vrij laat, maar ja, je moet er wat voor over hebben) eerst het hondebeest naar buiten lokken met een kluifje, en daarna Puf z'n kacheltje leeghalen. Na tien minuten is de temperatuur in de tent dramatisch gedaald, en meneer (met of zonder additieven) z'n humeur recht evenredig met de dalende temperatuur.
Geen deegrol die moeilijk doet en hondebeest al helemaal niet: die is je grootste vriend na dat kluifje.
Alleen uitkijken dat hij je niet doodkwispelt...

Waarom al die vreselijk inspannende plannen?
Heel simpel: vlak nadat His Puffness slaapt (da's dus best vrij laat, maar ja, je moet er wat voor over hebben) eerst het hondebeest naar buiten lokken met een kluifje, en daarna Puf z'n kacheltje leeghalen. Na tien minuten is de temperatuur in de tent dramatisch gedaald, en meneer (met of zonder additieven) z'n humeur recht evenredig met de dalende temperatuur.
Geen deegrol die moeilijk doet en hondebeest al helemaal niet: die is je grootste vriend na dat kluifje.
Alleen uitkijken dat hij je niet doodkwispelt...

Een tien voor originaliteit, een 1 voor kwaliteit....

A) denk je dat ik met brandend hout rond ga sjouwen?
B) "pas op hoor... ik ga iets heel erg gemeens doen"..... "wat ga je doen dan?".... "ik ga er voor zorgen dat het afkoelt in je.... ja, wat isd het eigenlijk?".... "Oooohhhh nu word ik helemaal bang... :rolleyes: "

Ja ja, omdat ik een keer wat post op een vroeg tijdstip met (te) weinig koffie gaat men massaal van het pad af, gaat men "nadenken" hoe en of het verstandig is om mij wakker te maken en vervolgens koffie te onthouden, ik zou zeggen probeer het uit.... neem wel ff zorgpas mee voor de zekerheid en iets van een adreskaartje, maar dat terzijde...

En dan het onzalige idee dat er water langs mijn schoorsteen kan, ingewijden weten hoe strak dat kreng door de siliconen manchet heen is geperst. Moet zelfs het raam verwijderen om de schoorsteen te demonteren.
Vorig weekend een enorme lading impregneer aangebracht en open hout delen geschuurd en een laag epoxy gegeven. Het enige water op de vloer is afkomstig van een min of meer milde vorm een dorstige labrador met snuit in drinkbak, ingewijden kennen dat tsunami achtige effect...

Moet zelfs het raam verwijderen om de schoorsteen te demonteren.
Je schiet wel erg in de verdediging, dus dit is wel degelijk een reële optie om je vroeg en lekker fris uit de veren te krijgen.
Er zit genoeg water in de Nederrijn, om een schoorsteen met manchet er uit te spuiten.

Je schiet wel erg in de verdediging, dus dit is wel degelijk een reële optie om je vroeg en lekker fris uit de veren te krijgen.
Er zit genoeg water in de Nederrijn, om een schoorsteen met manchet er uit te spuiten.
Nope....

Ja ja, omdat ik een keer wat post op een vroeg tijdstip

Vroeg tijdstip???? dat was half Tien, en dat is zelfs voor mij in mijn vrije tijd niet vroeg....

gaat men "nadenken" hoe en of het verstandig is om mij wakker te maken

Nee hoor.... wel over of dat LEUK zou zijn, en hoe het nóg leuker gemaakt zou kunnen worden.

en vervolgens koffie te onthouden

AB-SO-LUUT niet waar: we hadden vastgesteld dat het gebrek aan koffie geheel aan jezelf lag en dat je dan harder door moest slobberen!

En dan het onzalige idee dat er water langs mijn schoorsteen kan, ingewijden weten hoe strak dat kreng door de siliconen manchet heen is geperst. Moet zelfs het raam verwijderen om de schoorsteen te demonteren.

Vorige week een brandweercursus gedaan, en het hoeft niet LANGS je schoorsteen, het kan er gewoon dóór....

Vorig weekend een enorme lading impregneer aangebracht en open hout delen geschuurd en een laag epoxy gegeven.

Ah, gelukkig.... we kunnen dus zonder enige gewetenswroeging (nu hadden we die toch al niet) de 2-duims slang vol open zetten....

Ga je gang, zie eerst maar een pomp bij de Rijn te krijgen, daar heb je minimaal de ronkende laro voor nodig en een kleine 300 meter slang..... tegen die tijd ben ik wel wakker en heb dan de koffie wel op, ben ik ook wat zuiverder met de pijl en boog....

Nou... zie je wel? Je bent dan wakker, en wij zitten in een Laro waarvan de motor reeds loopt.... Die slang kan me gestolen worden (want dat heb ik zelf dan hoogstwaarschijnlijk ook even daarvoor gedaan :D), maar gezien de tijd die jij nodig hebt om die koffie naar binnen te werken, en je toch eerst drie bakkies nodig hebt, hebben we vast nog wel de tijd om die slang nog weer keurig op te rollen ook....

Geen centje pijn: ik krijg geen koppijn van het geluid van een Laro motor

Laatst bewerkt:
Sjongejonge, nog steeds bezig om op uiterst ingewikkelde wijze His Pufness op een onheuglijk tijdstip wakker te krijgen?

Dat kan veel eenvoudiger, hoor. Maak een geluidsopname van een brekende en leeglopende fles Schotse whisky (*) en speel deze af net naast de Ger. Je hebt dan kans, dat-ie heel even denkt, dat-ie een nachtmerrie heeft, maar dat duurt maximaal 0,01 sec. Daarna schrikt-ie wakker, is meteen uit bed en gaat op onderzoek uit, wat natuurlijk vruchteloos blijft. Dat kost 'm dan z'n humeur voor de rest van de dag. Van z'n buren heb je dan geen last, want die zijn zulke geluiden gewend.

Maar waarom zou je, zoals ik al eerder opmerkte. Laat dat joch lekker liggen zolang het nog nacht is. Ik weet niet tot hoe laat dat in Eck en Wiel is, maar alhier is dat tijdens werkdagen tot minimaal 08.30 uur en in het weekend tot nog iets later. Behalve dan komend weekend, maar dat is logisch als het dan zowel de Mack- en zwaartransportdag is en de F1 race van Japan wordt verreden.

* Er zullen natuurlijk wel weer wijsneuzen zijn, die gaan beweren, dat dat drankverspilling is, maar die hadden natuurlijk niet bedacht dat je weglopende Schotse whisky ook kunt opvangen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back