Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Filter werkt hier bijna helemaal prima.Weer storing met de ondertitels of Burpmans heeft zitten spelen met de filters.... waarschijnlijk beide..... Holy crap!
't Is dat het te ver vliegen is vanaf Calais, maar anders......Van dat dunnetjes overdoen van de tocht naar Chatham lees je niks meer, dus dat zal wel bluf zijn geweest.
Waar komt dat nu weer vandaan? Ik had al goed 53 uur niks gepost hier.....
![]()
Dus wist Jan hoe sacherijnig je was... Heeft 'ie je mooi een tijdje met rust gelaten.
By the way: weer steakloze zondag? Dan komt alles nog niet goed!
Wonderlijk hoe zoiets heldere inzichten boven water brengt.Erg duidelijk, koffiefilter!
Nu weet ik weer waarom ik koffie tubruk drink....
EEN TOUWTJE? Toch beter opletten. 2 x 3 draads 0.015" vertind pianodraad.Alle begrip hoor ! Ook dat je nog aan een touwtje vliegt hebben wij alle begrip voor.
................
Zelf lust ik bijvoorbeeld niet eens koffie............
Soms ja, maar niet alleen en altijd.THEEDRINKER!
Zie je wel Roel, je schrijft iets en er komt meteen weer een stekelige reactie, gelardeerd met rotsmoezen. Dat-ie nu een steak achter de kiezen heeft zal wel 'fake news' zijn. Tegenwoordig kom je dat overal tegen, dus ook de MBF-Berg zal daarvan niet gevrijwaard blijven.
Je weet wel wat Telur bumbu Bali is, maar je lust geen koffie?Zelf lust ik bijvoorbeeld niet eens koffie,