Nee hoor.... dat heet extrovert zijn: geïnteresseerd in wat anderen denken.Gebrek aan zelfkennis blijkbaar....
Wat ik zelf denk of vind, dat weet ik wel....
Oh?dat zou mij nou weer niet overkomen...

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Nee hoor.... dat heet extrovert zijn: geïnteresseerd in wat anderen denken.Gebrek aan zelfkennis blijkbaar....
Oh?dat zou mij nou weer niet overkomen...
Definieer "genoeg"...vraag is of het genoeg is.
Nee niet genoeg, dat was al langer bekend
Nee hoor.... dat heet extrovert zijn: geïnteresseerd in wat anderen denken.
Als dat zo is dan is genezing echt geen optie meer...s thee kje?
Zou dat zo zijn, Jan? dat ik een "volslagen foutieve" betekenis toeken aan dat woord?Om te demonstreren, dat het gebrek aan zelfkennis ernstige vormen aanneemt, is het tekenend, dat je aan het begrip 'extrovert' een volslagen foutieve betekenis toekent.
"geïnteresseerd zijn in wat anderen denken"..
Dat zeker, en voor jou in het bijzonder....Dat is best een uitdaging hier op de Berg
Wees gerust ik begin er niet eens aan, grote kans dat het te visueel wordt.Dat zeker, en voor jou in het bijzonder....
Zou dat zo zijn, Jan? dat ik een "volslagen foutieve" betekenis toeken aan dat woord?
Op de buitenwereld gericht zijn, omvat ook "geïnteresseerd zijn in wat anderen denken"...
Ik zou als ik jou was dat woordenboek maar wegkeilen, je kijkt er blijkbaar zelden in.