De Berg is van Jan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
vraag is of het genoeg is.
Definieer "genoeg"...

Ik kan me wat voorstellen bij "genoeg goud vinden" (of te weinig), maar ik kan me slecht wat voorstellen bij "genoeg van jezelf vinden"... het is niet zo dat ik ontploft ben en nu her en der de stukjes opraap, hopen dat het genoeg is...

Nee niet genoeg, dat was al langer bekend maar ik ben optimistisch... Uhh sorry.... was.

Wat leuter je er nu weer raar in om? Ik vraag om een definitie van "genoeg" en jij komt met:

Nee niet genoeg, dat was al langer bekend

En dan mummel je nog iets door over optimistisch of zo....

Wazige gasten die tentbewoners....

Nee hoor.... dat heet extrovert zijn: geïnteresseerd in wat anderen denken.
Wat ik zelf denk of vind, dat weet ik wel....

Zoals iemand al eerder schreef: als je wat vindt moet je dat bij de politie brengen.

Om te demonstreren, dat het gebrek aan zelfkennis ernstige vormen aanneemt, is het tekenend, dat je aan het begrip 'extrovert' een volslagen foutieve betekenis toekent.

Dat steakje los syndroom is wel een blijvertje, ik denk niet dat we enige verbetering kunnen verwachten.... het zei zo.....

Om te demonstreren, dat het gebrek aan zelfkennis ernstige vormen aanneemt, is het tekenend, dat je aan het begrip 'extrovert' een volslagen foutieve betekenis toekent.
Zou dat zo zijn, Jan? dat ik een "volslagen foutieve" betekenis toeken aan dat woord?
Op de buitenwereld gericht zijn, omvat ook "geïnteresseerd zijn in wat anderen denken"...

Ik zou als ik jou was dat woordenboek maar wegkeilen, je kijkt er blijkbaar zelden in.

Laatst bewerkt:
Zou dat zo zijn, Jan? dat ik een "volslagen foutieve" betekenis toeken aan dat woord?
Op de buitenwereld gericht zijn, omvat ook "geïnteresseerd zijn in wat anderen denken"...

Ik zou als ik jou was dat woordenboek maar wegkeilen, je kijkt er blijkbaar zelden in.

Het niet willen inzien dat je iets fout omschrijft (en dat ook nog bij herhaling!) is ook zoiets. Persoonstypologieën (3 x woordwaarde) moet je overigens niet in een woordenboek zoeken, maar in een psychologieboek. Daarmee ben ik zelf in mijn studietijd al veel te veel verveeld, dus zoek zelf maar in welk schrijfsel van Carl Jung de correcte en complete beschrijving staat van de introverte en extroverte persoonlijkheidstypen.

Overigens zou ik de ongezonde belangstelling over wat anderen denken hier op de MBF-Berg maar achterwege laten als ik jou was. Daarover hebben de MBFB-Bewoners namelijk zo hun gedachten, maar dat terzijde.

Ik denk, dat-ie beter eerst eens neuzen kan gaan tellen. Volgens mij zijn dat er niet zo veel. Ik ben er dan in ieder geval niet vanwege vakantie.

Als ik kan, ben ik er bij, maar ik heb zo lang vooruit nog geen zicht op mijn vaarschema.
Hoogstwaarschijnlijk 8 feb aan boord, 8 april weer thuis, 8 juni aan boord, 8 augustus weer thuis, MAAR met iedere datum neemt de onzekerheid met ongeveer 1 week toe. Dus 8 april betekent "ergens tussen 1 en 15 april" , 8 juni betekent "ergens tussen 25 Mei en 22 Juni" enzovoorts enzovoorts.

Mmm als het de 22ste nog is kom ik met 5 personen, maar die Vale is ernstig stil....

Da's goed!
Waarschijnlijk is hij het vlees aan 't marineren.
Heb je alle aandacht voor nodig!

edit: Overigens vandaag om 16:45 nog gesignaleerd op 't forum;
laatste post echter 29 november.
MBF-celibaat?
Sabbatical?
Een paar weekjes uit met de stichting?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back