Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dat zou bij andere (incidentele) Bergbewoners, die vroeger nog wel eens een poging deden om iets op te ruimen, reden zijn om onmiddellijk Stichting Correlatie, een willekeurig Blijf-van-m'n-lijf-huis, 112 of een andere hulpverleningsinstantie te bellen; Bij die Vage Ouwe niet.Misschien is ie z`n stem kwijt ?
Daar is weinig tot niets uitgekomen na en tijdens het denkproces.
"STAAN uithijgen'? Bedoel je dat je er vanuit gaat dan nog steeds niet te liggen?Men moet zoeken naar de man in een paars ski-jack en een paarse ski-muts, die elke keer na circa 5 bochten in vloeiende stijl te hebben gemaakt, uitgebreid gaat staan uithijgen.
Een KruiDvat steek je niet aan. Daar steek je de lonD in.....Een Kruidvat steek je aan.... dat terzijde maar hier in het buitengebied durven ze dat niet aan.
Een KruiDvat steek je niet aan. Daar steek je de lonD in.....![]()
Als ik het vertel geloven ze het toch niet, dus dat is wel safe....Hé maak ze nou niet wijzer dan ze zijn, zo komen we er nooit vanaf....
Dat 'liggen' zie ik niet zo 'zitten'. Het probleem is namelijk, dat je dan ook weer overeind moet zien te komen. De techniek om dat inclusief de lange latten te doen is er nog wel, de wil ook, maar de longetjes willen niet meer meewerken, dus dat kan nog wel eens een flinke tijd gaan duren. Als het eenmaal is gelukt ben ik natuurlijk meteen weer buiten adem, waarna me de onbedwingbare neiging bekruipt om te gaan liggen. Dat levert een vicieuze cirkel, waardoor ik nooit meer op het terrasje terechtkom voor het innemen van de volgende Obstler. Dat angstvisioen hou ik scherp voor ogen, dus ik blijf zeer beslist STAAN."STAAN uithijgen'? Bedoel je dat je er vanuit gaat dan nog steeds niet te liggen?![]()