Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
met een 2e ijs- en ijskoude drankje in de hand
Nee, zeewater dat gaat nog wel.![]()
Ik dacht ook al,wat smaakt het zeewater toch apart.
Dat zijn gewoon arbeidsvitaminen Bert. Die mag je gewoon nemen wanneer het uitkomt.
En wat mankeert daaraan, mijnheer de MBFB-Hoofd-Beveiliger?Dat is gewoon exact wat het is: een beetje lamballen op een terrasje onderaan de piste.
Naar ik aanneem
dat het uiterst gezond is
en een vakantie een stuk aangenamer maakt.
Ik was vorige week, niet geheel toevallig in Oostenrijk, maar het kruidendrankje of wat het ook wezen mag.een kruidendrankje, dat men Leibwächter noemt
Conclusie: verkeerde winkel.Ik was vorige week, niet geheel toevallig in Oostenrijk, maar het kruidendrankje of wat het ook wezen mag.
Dat was in geen schap van de winkel te vinden.
Hoezo niet? Of je nu 2 of 3 flessen achterover slaat, hoofdpijn krijg je toch...Hobbyist zei:Nu stond er wel een ander kruidachtig bitters op een pallet, 2 flessen en de 3e gratis.
Ik heb dat maar laten staan, 2,5 liter bocht, voor 15 euri, dat kan nooit goed zijn.
Das macht ja kein Flauss aus....Hobbyist zei:Wat blijkt nu, Leibwächter is helemaal geen Oostenrijks drankje, het komt uit Duitsland.
Nou, verklaar dan....Hobbyist zei:Dat verklaart meteen het één en heel veel het andere.
Wat blijkt nu, Leibwächter is helemaal geen Oostenrijks drankje, het komt uit Duitsland.
Dat verklaart meteen het één en heel veel het andere.
Slappehap..... de.... ik herhaal DE plaats van de zetel van de man des huizes (of yurt) wordt bepaald door de man des huizes...... punt!
Ja we zijn nu eenmaal niet allemaal zo professioneel om op een schuurdeurtje werkplaats te zetten en denken dat het daar een elektronica lab is.AMATEUR!!!