Moet je niet doen.ik maak me zorgen
Je gaat toch niet om 4 uur in de ochtend naar een strontfabriek zitten kijken die naar een bak water zit te staren, word eens wakker.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Moet je niet doen.ik maak me zorgen
Vrienden... (En als ik schrijf "vrienden" is dat een militaire afkorting: Vuns, Rat, Imbeciel, Eikel, Nietsnut, Dummy En Nono)
Moet je niet doen.
Je gaat toch niet om 4 uur in de ochtend naar een strontfabriek zitten kijken die naar een bak water zit te staren, word eens wakker.
Eeeeeuh, ik had het over Roel. Staat Deesel er ook? Zorg er dan maar voor, dat Roel niet als eerste wordt geholpen want dan is de inhoud van de MBFB-slijterij-verbanddoos gegarandeerd niet toereikend.
als ik schrijf "vrienden" is dat een militaire afkorting: Vuns, Rat, Imbeciel, Eikel, Nietsnut, Dummy En Nono
Jij ook nog de beste wensen voor 2018, hè.....
Hèhè, eindelijk iemand op wie je kunt rekenen.In dat zelfde kader,beste Bergers, de beste verwensingen voor 2018!
DEESEL, FLES IS HIERRRRRR.
Zo, die is weg. Zoek zelf maar uit hoe je dat met Roel voor elkaar krijgt.
Getver, doe mij een bakkie. Slijmjurkerij van de bovenste plank.Hèhè, eindelijk iemand op wie je kunt rekenen.
Dank je wel, Niek ............
Met 16 dozen oude meuk is het aardig gestoord.#Hetmoetnietveelgekkerwordenhier