De Berg is van Jan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nou, veel plezier dan met z'n drieën op de alm...

Ricola.jpg

Beste Hobby, leg mij (en wellicht andere meelezers) even in klip en klaar Nederlands uit WAAROM jij mij (en wellicht andere meelezers) "trakteert" op dit stukje "earpollution" uit, of all places, Dronten, provincie Flevoland, Theater De Nieuwe Meerpaal, gelegen op exact 4,10 meter beneden NAP?
Lieden die dus, vanwege hun afkomst ABSOLUUT geen lor begrijpen van de kunst van het hoornblazen?
Is dat:
a) PP (Pure Pesterij)
b) UPH (Uit Pure Hufterigheid)
c) DVMT (Demonstratie Vermeend Muzikaal Talent)
d) BH (Brabantse Humor)
(Dit is een meerkeuzevraag. Slechts één antwoord is goed. Dit antwoord omcirkelen.
Antwoord d staat er wel bij, maar natuurlijk sowieso fout, want Brabantse humor is natuurlijk, ondanks dat Guus Meeuwis ons anders wil doen geloven, een absolute onmogelijkheid.

Meneer van Essen,

U hebt uw ongenoegen, geheel aan u zelf te wijten.

Zonder de begeleidende tekst gelezen te hebben.
Waarin nota bene gehoorbescherming beschikbaar wordt gesteld.

Hebt u met open deur het filmpje gestart.

Conclusie van deze beveiligings check is dat u gewoon kunt aanblijven als Berg beveiliging.

Immers een goed lek in de organisatie.
Opent grote perspectieven voor de toekomst.

Ga zo door!

Laatst bewerkt:
Hobbyist, het zal wel aan mij liggen, maar als ik iemand een filmpje zie posten van het duo 'Jodeli met hun alpenhoorns' vraag ik me heel serieus af waar 't ie zo'n filmpje is tegengekomen. Zeker als Roel ook nog eens begint over het 'alpenhoorn blazen'.

Was jij soms op zoek naar Tiroler sexfilmpjes? Als ik namelijk op Wikipedia titels tegenkom als 'kom met je waldhorn tussen mijn alpen' en 'beim Jodeln juckt die Lederhose' zit ik ongeveer in het zelfde genre.

Meneer Jan,

Kom je wel voldoende aan je trekken?
Elke keer als het over een Alm gaat, Oostenrijk in het vizier komt.

Gaat elke discussie binnen de kortste tijd over jou handicap.

Overigens kan inmiddels mijn status van single naar bezet....

Kortom volledig ontoerekeningsvatbaar, maar dat verschil merken jullie toch niet.

Dat doe je sneller dan het nageslacht van Jan, maar dat terzijde.
Proficiat voor jou en veel sterkte voor diegene waarmee je je tent deelt, niet zijnde Bowie.

By the way:
vanaf morgenmiddag ben ik een paar dagen uit de verbinding wegens emigratie/immigratie.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back