Roel van Essen
Forum veteraan
Dat geloof ik graag, als een van de voormalig potentiële maar afgewezen dames uit het beruchte notitieboekje van Jan daar in de zomer rondliep in die outfit.Hihihi, die alm ken ik goed!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dat geloof ik graag, als een van de voormalig potentiële maar afgewezen dames uit het beruchte notitieboekje van Jan daar in de zomer rondliep in die outfit.Hihihi, die alm ken ik goed!
Ja dit is wat anders dan met je stick spelen.Nou, veel plezier dan met z'n drieën op de alm...
![]()
Nee in het lage land doen ze dat binnen, kunnen we tenminste de deur dicht maken, zo dat we er geen last van hebben.Als een toeter op de Berg (let op de hoofdletter) dus daar hoor ik nie bij.
Dubbel fout!
Hoho Hobby, (sorry, soms stotter ik even) ga niet beginnen over "trekken" tegen een eerzaam getrouwd man.Meneer Jan,
Kom je wel voldoende aan je trekken?
Handicaps heb je tijdens het golfen.Hobbyist zei:...Gaat elke discussie binnen de kortste tijd over jou handicap.
.............Gaat elke discussie binnen de kortste tijd over jouw handicap.
Welke niet?Eeeuh, je maakt me nieuwsgierig. Welke handicap word ik verondersteld te hebben in combinatie met een alm, een vizier en Oostenrijk?