Sedert wanneeer spreek jij voor alle MBF-Bergbewoners? De laatste keer dat ik zwaaide zag ik dat een ieder zich prima zelf kon vertegenwoordigen.
Weet iemand hoeveel lieden er in een privé conversatie kunnen?
Ja.
@hobbyist,
een privé conversatie, die door een 'vriend van modelbouwforum' wordt gestart kan meer deelnemers tellen dan dat er MBF-Bergbewoners zijn. Een niet-vriend van modelbouwforum kan een conversatie met slechts 5 deelnemers starten.
Het enige juiste antwoord staat hier boven, niet uitwijden over hoeveel het er danwel zijn voor niet MBF vrienden, wie er meer (hoeveel dan?) toe kunnen voegen en andere onbelangrijke vragen. Zal met de leeftijd te maken hebben. Als
@hobbyist wil weten hoeveel het er daadwerkelijk zijn vraagt hij dat wel. Voor nu weet hij dat iemand dat weet.
Om dan toch maar even terug te komen op jouw onduidelijke vragen, wat wil je precies weten? Een 'Dus' met puntjes en een vraagteken daar achter is geen vraag. Geef dan aan wat je specifiek wilt weten. Mijn meningen zijn mijn meningen. Die laten, nogmaals lezend, weinig ruimte over om vragen over te stellen.
Ik ga een poging doen om ze te interpreteren, ik hoop dat ze aan jouw verwachtingen voldoen, zoniet dan duidelijke vragen stellen of liever, ze achterwege te laten.
Dus.........................?
Een ervaren iemand aan de BBQ geeft betere tips dan de eerder gegeven, mts daar behoefte aan is.
Neem een koud biertje als je aan het BBQ'en bent, lijkt me logisch.
Betekent dat niet dat mijn vessie vies is zoals eerder werd gedacht maar het nivo van de tips is gewoon beneden maats.
Dat is mijn mening, zijn tips zijn waardeloos, tenzij je echt helemaal niets van BBQ'en weet.
Mogen we dan aannemen, dat we* hiervoor bewijs krijgen aangeleverd?
Dat mag je aannemen, aannemen staat vrij maar ik ga het niet leveren.
Oftewel, mogen we* dan nu locatie/datum/tijdstip vernemen?
Nee, zeker niet omdat er dan mogelijk ongenode gasten verschijnen die ik daar niet graag wil zien. Als je er toch op staat laten we dan aankomende zaterdag om 14:00u afspreken op Slot de Houvelaan 30, 3155 VT Maasland
Nou, laat maar horen dan.
Dat is lastig op een forum. Een filmpje maken en op bv youtube zetten met een gesproken verhaal vind ik wat ver gaan, daar het ik de (priori)tijd niet voor.