De Berg is van Jan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hou het in het vervolg maar weer bij zwaaien, je zit nu alweer op zes ho's en dat zijn er zes te veel. Trouwens 'een onvervalste Burp' is er ook al eentje te veel. Daarnaast het idee, dat iemand een vervalsing zou willen maken...

main-qimg-51c095710919d6c3a03c08a97d3ca3bc-c

Ik mis de scherpte hier op De Berg die er vroeger wel is geweest. Waar heeft dat mee te maken? Worden jullie lui?

Ten eerste, jij hebt de glazenbol, dus......

Ten tweede, men is hier redelijk gestopt met nadenken en men wil/kan elkaar niet begrijpen. Dat het één het gevolg is van het ander is te moeilijk.

je zit nu alweer op zes ho's en dat zijn er zes te veel.

Dat bedoel ik dus, de scherpte is weg. Het waren er namelijk al 7. Een is wel een beetje verborgen maar staat er wel degelijk. Zonder in mijn glazen bol te kijken vermoed ik dat het met leeftijd te maken heeft. Of een te lange opsluiting in labs/werkplaatsen/hobby schuurtjes (doorhalen hetgeen van toepassing is). Kijken hoee lang het duurt voordat dit wordt opgemerkt

Nee dat is bewust gedaan. Ik bedoel ook wat er staat. Ik moest even kijken hoe lang het duurde voordat het werd opgemerkt. Best wel een tijdje.... dat geeft meteen aan wat ik bedoelde. Scherpte is weg

Ah... Over hobby gesproken, hoe staat het met het bootje eigenlijk... een rondvaart met BBQ was het aanbod.
Nee dat is bewust gedaan. Ik bedoel ook wat er staat. Ik moest even kijken hoe lang het duurde voordat het werd opgemerkt. Best wel een tijdje.... dat geeft meteen aan wat ik bedoelde. Scherpte is weg
Bij jouw ook, wat een slap excuus............:bye:

Neen heer puffelmans, ik bedoelde echt wat er staat. Iedereen is hier tegendraads, met jou voorop. Dus als ik zou zeggen dat het onjuiste doorgestreept kon worden, had ik dan kunnen verwachten dat dat gedaan zou worden of dat het juist niet gedaan zou worden en het tegenover gestelde zou gebeuren, nou, nou, nou??

En zoals gezegd is de scherpte weg, het overduidelijkste bewijs is daarvoor al geleverd.

Manmanman, wat een rotsmoes, "ik heb dat bewust gedaan". Natuurlijk, dat geloven wij meteen. Ja toch, niet dan?

En dan maar blijven zanikpieren, dat het hier aan scherpte ontbreekt. Waar bemoei jij je eigenlijk tegenaan? Ga lekker in het buitenBergse iets modereren of opruimen of ga daar flink scherp of juist flink bot zijn, wat jij wil. Momenteel zitten wij MBF-Bergbewoners met heel andere perikelen.

Hier op de MBF-Berg zitten wij momenteel met het probleem, dat we elkaar allemaal niet begrijpen en daar wordt dan ook hard aan gewerkt heb ik begrepen. Het kan ook zijn, dat dat juist niet gebeurt, dan heb ik dat verkeerd begrepen. Vervolgens hebben een aantal lieden ernstige spellingproblemen met het woord Berg en dat is zorgwekkend, maar dat begrijpen ze blijkbaar niet. Of ze begrijpen het juist wel en doen net alsof ze een Burp zijn. Dan hebben wij ook nog een aantal denkers in ons midden, die zich vastgebeten hebben in de uiterst belangrijke levensvragen: 'wanneer zullen we BBQ-en en waar'. Die jongens moeten we de ruimte geven en niet gaan lastigvallen met flutvragen, zoals 'waar is de scherpte gebleven'. Bovendien interesseert dat niemand. Je kunt net zo goed gaan oefenen om met twee handen te zwaaien of het aantal ho's te gaan tellen in iemands postings, waarbij je dan scherp moet letten op een eventueel verborgen ho (het idee alleen al... :rolleyes: ).

had ik dan kunnen verwachten dat dat gedaan zou worden of dat het juist niet gedaan zou worden en het tegenover gestelde zou gebeuren, nou, nou, nou??

Ja jij hebt de glazenbol wij niet!

Als je toch eens kijkt in die bol, geef eens een update over het denk proces bij sommige, het seizoen nadert rap....

Wat een k*ntverhaal. Je moest "even" kijken hoe lang het duurde... Met andere woorden: je hebt 6 uren en 10 minuten naar je schermpje zitten staren om te kijken of "iemand" er op reageerde.
Heb je niks anders te doen? Mevrouw burp helpen met stofzuigen, de vaat doen of de vaatwasser in- of uitruimen, een bootje ein-de-lijk is dusdanig opknappen dat het zonder al teveel risico te water kan gaan, al dan niet met andere mods aan boord? Om maar even wat nuttige zaken op te noemen...
Maar nee, meneer zit 6 uur en 10 minuten naar z'n schermpje te kijken om vervolgens te kunnen blaten "dat de scherpte weg is".
Ik zeg: "Geniet van je overwinning." Ooit van ene Pyrrhus gehoord?

Dat bedoel ik dus, de scherpte is weg. Het waren er namelijk al 7. Een is wel een beetje verborgen maar staat er wel degelijk. Zonder in mijn glazen bol te kijken vermoed ik dat het met leeftijd te maken heeft. Of een te lange opsluiting in labs/werkplaatsen/hobby schuurtjes (doorhalen hetgeen van toepassing is). Kijken hoee lang het duurt voordat dit wordt opgemerkt

Ik zal mijn eigen post maar eens citeren. Als jullie scherp genoeg waren en je de tekst had geselecteerd hadden jullie kunnen constateren dat er nog iets achter stond.......

en daar wordt dan ook hard aan gewerkt heb ik begrepen
Ik werk er inderdaad heel hard aan om bepaalde mensen niet te begrijpen: ik wil dat namelijk vooral zo houden (zal wel remanente gereformeerdheid zijn: zalig de eenvoudigen van geest).

Ik zal mijn eigen post maar eens citeren. Als jullie scherp genoeg waren en je de tekst had geselecteerd hadden jullie kunnen constateren dat er nog iets achter stond.......
Dat werkt dus alleen bij aanslepen, niet bij gebruik van de "reageer-knop"

Ook mee is*.

Over scherp zijn gesproken... Als je niet eens weet hoe je eigen forum werkt... En jezelf citeert om dat duidelijk te maken... Niet zo snugger dus... Zal de leeftijd wel zijn... of het te lang doorwerken aan een opknapbootje...

*Schijnt nieuwe, Baggeriaanse spelling te zijn

Tip : gewoon overheen lezen. Net zoals je bij een computer-programma aanvinkt dat je alles begrepen hebt en verder kan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back