Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik mis de scherpte hier op De Berg die er vroeger wel is geweest. Waar heeft dat mee te maken? Worden jullie lui?
je zit nu alweer op zes ho's en dat zijn er zes te veel.
(doorhalen hetgeen van toepassing is).
Bij jouw ook, wat een slap excuus............Nee dat is bewust gedaan. Ik bedoel ook wat er staat. Ik moest even kijken hoe lang het duurde voordat het werd opgemerkt. Best wel een tijdje.... dat geeft meteen aan wat ik bedoelde. Scherpte is weg
had ik dan kunnen verwachten dat dat gedaan zou worden of dat het juist niet gedaan zou worden en het tegenover gestelde zou gebeuren, nou, nou, nou??
Nee dat is bewust gedaan. Ik bedoel ook wat er staat. Ik moest even kijken hoe lang het duurde voordat het werd opgemerkt. Best wel een tijdje.... dat geeft meteen aan wat ik bedoelde. Scherpte is weg
Dat bedoel ik dus, de scherpte is weg. Het waren er namelijk al 7. Een is wel een beetje verborgen maar staat er wel degelijk. Zonder in mijn glazen bol te kijken vermoed ik dat het met leeftijd te maken heeft. Of een te lange opsluiting in labs/werkplaatsen/hobby schuurtjes (doorhalen hetgeen van toepassing is). Kijken hoee lang het duurt voordat dit wordt opgemerkt
Ik werk er inderdaad heel hard aan om bepaalde mensen niet te begrijpen: ik wil dat namelijk vooral zo houden (zal wel remanente gereformeerdheid zijn: zalig de eenvoudigen van geest).en daar wordt dan ook hard aan gewerkt heb ik begrepen
Dat werkt dus alleen bij aanslepen, niet bij gebruik van de "reageer-knop"Ik zal mijn eigen post maar eens citeren. Als jullie scherp genoeg waren en je de tekst had geselecteerd hadden jullie kunnen constateren dat er nog iets achter stond.......
Ik ben niet begonnen.Ook mee is*.
*Schijnt nieuwe, Baggeriaanse spelling te zijn
een bootje ein-de-lijk is dusdanig opknappen dat het zonder al teveel risico te water kan gaan