De Berg is van Jan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
§534425373362628303838&722535473837q@223&7777

Beter?

Fijn beeldend ook weer,doe je expres hé?

?

Nog een leuke gezien vandaag.
0FC58F25-3A5C-476E-8D30-E9A4F35FAB24.png

Groet:https://www.scientias.nl/een-goede-vriend-krijgen-kost-je-ongeveer-200-uur/

Edit:
5DECED8B-C9D5-4D64-A923-B24976CFFDED.png

Lama is doof geboren.

Laatst bewerkt:
Tja, de hele dag achter struisvogels aan lopen doet natuurlijk wat met je geestelijke gezondheid, het is alleen wat erger dan ik had verwacht. Nu is het uitslaan van onbegrijpelijke wartaal niets vreemds op de MBF-Berg, maar onbegrijpelijke vragen stellen is net even van een andere orde.

Wat wil je eigenlijk weten Niek?

Ikke ikke wel hoor.

Heel simpel.

Men vult een envelop met fijnstoflobbyisten van de houtoven van Bagger,en stopt deze
op brievenbusformaat diep gevulde brievenbusformaat schuur houdende maatvormig voerende
Anarchist Coockbook recepturen naar dit fantastische Berg epos.

Groet:Nog ééntje dan.

Hou jij je wel aan je medicatie eigenlijk?
Over medicatie gesproken.
Sinds er meer levendigheid is, in tent Puff.
Is de omzet van de slijterij gekelderd.
Nu is de sterke drank best wel lang houdbaar, maar toch het is en blijft zonde dat het zolang in de fles blijft zitten.

https://www.nu.nl/carriere/5206322/helft-nederlanders-gaat-bij-korte-afstand-voet-werk.html

helft-nederlanders-gaat-bij-korte-afstand-voet-werk.jpg

Kijk, dit zijn nu de mensen waaraan jullie een voorbeeld kunnen nemen. Die gaan dus niet met de auto, op de motor of op de snorfiets naar hun werk, nee, die gaan gewoon lopen. Dat is goed voor het milieu en goed voor de gezondheid. Lekker frisse buitenlucht opsnuiven, de vogeltjes horen zingen, andere voetgangers goedemorgen wensen en aan het eind van de werkdag - als de route in omgekeerd volgorde wordt afgelegd - goedemiddag of goedenavond.

Ook ondergetekende doet dit. Elke dag. Ongeacht de weersomstandigheden. Door weer en wind. Het is alleen een tikkeltje jammer, dat er nogal wat lieden in Nederland houtkachels stoken. Daardoor snuif ik op mijn route een onnodige hoeveelheid fijnstof op. Niet zo prettig dus.

Laatst bewerkt:
Klopt niet. Je startpunt is verkeerd. Ik ga altijd via de achterdeur naar m'n werk, nooit via de voordeur. Tevens gebruik ik nooit de zuidelijke route, da's richting Maassluis waar allemaal Maassluizers wonen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back