Volgens mij heb jij ooit van je rij-instructeur geleerd om in je spiegels te kijken, toch?
Je hebt zeker nog nooit deelgenomen in of aan het verkeer met een winkelwagentje?
Alleen bij verkeershandelingen waarmee de openbare weg verlaten wordt, worden de spiegels even gebruik.
Dus ook toen ik bij jou achteruit de oprit / annex groenstrook op reed is er even gespiegeld.
Je hebt al lastige buren en als ik dan ook nog eens de heg een meter of zo ga verplaatsen........
Nou, Berg afwaarts zal het nog wel meevallen zijn, maar de terugreis zal ongetwijfeld een grote schare aanhangers tot gevolg hebben gehad.
Ja de heenweg, was een lange afdaling richting de (wadden)zee.
Wist je trouwens, dat volgafstand van voertuigen minimaal de helft van de snelheid moet zijn + 10%.
Dus bij 120km/h is dat 66 meter.
Als je aan het verkeer deelneemt met een winkelwagentje, dan tel je t.o.v. de grotere vervoersmiddelen niet echt mee en meters zijn dan cm geworden.
Dus ja ik spiegel niet op de snelweg.
a. de binnenspiegel zit alleen de grill van de auto achter mij.
b. de linker buitenspiegel, ziet alleen de linker koplamp van de auto achter mij
c. de rechter buitenspiegel, ziet alleen de rechter koplamp van de auto achter mij.