De Berg is van Jan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zonder redeneren valt er niets te (be)rekenen.

Jouw redenatie:
Wat eerder twee appels konden zijn, wordt het nu appelmoes :rofl: in plaats van 1 appel.

Dat kan prima.
De scheikundige samenstelling is hetzelfde.
De natuurkundige samenstelling echter niet.

Vreemd genoeg is de smaakbeleving ook anders.
Pure appelmoes smaakt prima bij frites en een kroket.
Appels daarentegen weer niet.

Maar ja, beleving is emotie en je weet wat je met emotie kan doen.

Vreemd genoeg is de smaakbeleving ook anders.
Pure appelmoes smaakt prima bij frites en een kroket.
Appels daarentegen weer niet.

Maar ja, beleving is emotie en je weet wat je met emotie kan doen.
Ja... maar als je dat doet, hoef je ook geen friet met kroket en appelmoes te eten, want de beleving is er dan toch niet. Gooi die friet, kroket en appel dan maar gelijk in de blender.... Dan kun je het drinken. Voor sommigen hier toch al de enige acceptabele methode om calorieën binnen te krijgen....

:confused: Yuck...
Curryketchup, ok. Maar die intens zure, alleen heel in de verte nog naar tomaat smakende smurrie? :bye:

:confused: Yuck...
Curryketchup, ok. Maar die intens zure, alleen heel in de verte nog naar tomaat smakende smurrie? :bye:

Wat laat je je weer kennen! Gewoon even je smaakpapillen hercalibreren met een paar flessen Schiedamse landwijn en die tomatenzooi gaat er opeens in als koek...

Ja... maar....

De woorden "Ja.. maar..." betekenen hetzelfde als "nee".
Zeg dat dan gewoon, in plaats van dat semi-parlementaire gedoe.

Enne... 'hercalibreren'???? 'Calibreren': oké, maar 'her'...
Dat zou inhouden dat Bruno het ooit fout heeft gedaan.
Kan ik me niet voorstellen.

De woorden "Ja.. maar..." betekenen hetzelfde als "nee".
Hier moet ik even bezwaar aantekenen wegens ernstig uit verband rukken van woorden....

Ik zei niet "jamaar".... ik zei "JA!.... (pauze)…. (nog effe wachten....) maar...."

Enne... 'hercalibreren'???? 'Calibreren': oké, maar 'her'...
Dat zou inhouden dat Bruno het ooit fout heeft gedaan.
Kan ik me niet voorstellen.
Ben jij nou een veiligheidsdeskundige van lik-me-vessie?

Hercalibreren heeft niks te maken met "ooit iets fout gedaan hebben", want calibraties kunnen ook gewoon van zichzelf verlopen. Maar ik geef grif toe dat "gewoon calibreren" waarschijnlijker is, ik denk niet dat die smaakpapillen überhaupt ooit gecalibreerd zijn geweest.
WANT:
Ik doe nooit iets fout
is een andere manier van zeggen "ik doe nooit iets"....

Laatst bewerkt:
Laat ik nou een getuige hebben die het tegendeel heeft waargenomen....

Komt uit Friesland en ontwikkelt zich zo langzamerhand tot autoriteit op het gebied van naar benzinestook omgebouwde methanolmotoren.....:rolleyes:

Hier moet ik even bezwaar aantekenen wegens ernstig uit verband rukken van woorden....

Ik zei niet "jamaar".... ik zei "JA!.... (pauze)…. (nog effe wachten....) maar...."

Je zei helemaal niks, je typte iets op je computer. Maar dat terzijde.
En je typte letterlijk:
Ja... maar als je dat doet, hoef je ook geen friet ..... (wazig recept zonder mayo, ketchup en curry en/of uitjes dan wel pindasaus)
Geen uitroepteken, slecht 3 puntjes, niks geen pauze, laat staan nog effe wachten, spatie, gevolgd door 'maar'
Da's dus gewoon 'Nee'.

Ben jij nou een veiligheidsdeskundige van lik-me-vessie?
Nee.

Hercalibreren heeft niks te maken met "ooit iets fout gedaan hebben", want calibraties kunnen ook gewoon van zichzelf verlopen. Maar ik geef grif toe dat "gewoon calibreren" waarschijnlijker is, ik denk niet dat die smaakpapillen überhaupt ooit gecalibreerd zijn geweest.
WANT:

is een andere manier van zeggen "ik doe nooit iets"....

Geef nou gewoon recht-voor-z'n raap toe dat je er weer eens naast zat.
Je lijkt verdorie wel lid van de 2e Kamer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back