Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
En dan lees je er gewoon overheen dat ik het "in eens" over twee appels heb, terwijl het over 1 appel gaat.Ja, zo lust ik er nog wel eentje.
Wat je nu doet is appels met moes vergelijken.....![]()
![]()
Dat kun je vast wel uitleggen.....
De natuurkundige samenstelling echter niet....
Nee maar je eet ook geen koude rauwe frites en koude rauwe kroket.Pure appelmoes smaakt prima bij frites en een kroket.
Appels daarentegen weer niet.
Hoe kom je er op om je zoiets voor te kunnen stellen?Nee maar je eet ook geen koude rauwe frites en koude rauwe kroket.
Ja toch?
Appels en appelmoes, de één is de rouwe variant en de andere de gekookte.Hoe kom je er op om je zoiets voor te kunnen stellen?
Dat kun je vast wel uitleggen.
Bij deze het verzoek daar toe.![]()
Ja... maar als je dat doet, hoef je ook geen friet met kroket en appelmoes te eten, want de beleving is er dan toch niet. Gooi die friet, kroket en appel dan maar gelijk in de blender.... Dan kun je het drinken. Voor sommigen hier toch al de enige acceptabele methode om calorieën binnen te krijgen....Vreemd genoeg is de smaakbeleving ook anders.
Pure appelmoes smaakt prima bij frites en een kroket.
Appels daarentegen weer niet.
Maar ja, beleving is emotie en je weet wat je met emotie kan doen.
Yuck...
Curryketchup, ok. Maar die intens zure, alleen heel in de verte nog naar tomaat smakende smurrie?![]()
Ja... maar....
Eindelijk iemand die het snapt > Roel +3Enne... 'hercalibreren'???? 'Calibreren': oké, maar 'her'...
Dat zou inhouden dat Bruno het ooit fout heeft gedaan.
Kan ik me niet voorstellen.
Hier moet ik even bezwaar aantekenen wegens ernstig uit verband rukken van woorden....De woorden "Ja.. maar..." betekenen hetzelfde als "nee".
Ben jij nou een veiligheidsdeskundige van lik-me-vessie?Enne... 'hercalibreren'???? 'Calibreren': oké, maar 'her'...
Dat zou inhouden dat Bruno het ooit fout heeft gedaan.
Kan ik me niet voorstellen.
is een andere manier van zeggen "ik doe nooit iets"....Ik doe nooit iets fout
Hier moet ik even bezwaar aantekenen wegens ernstig uit verband rukken van woorden....
Ik zei niet "jamaar".... ik zei "JA!.... (pauze)…. (nog effe wachten....) maar...."
Geen uitroepteken, slecht 3 puntjes, niks geen pauze, laat staan nog effe wachten, spatie, gevolgd door 'maar'Ja... maar als je dat doet, hoef je ook geen friet ..... (wazig recept zonder mayo, ketchup en curry en/of uitjes dan wel pindasaus)
Nee.Ben jij nou een veiligheidsdeskundige van lik-me-vessie?
Hercalibreren heeft niks te maken met "ooit iets fout gedaan hebben", want calibraties kunnen ook gewoon van zichzelf verlopen. Maar ik geef grif toe dat "gewoon calibreren" waarschijnlijker is, ik denk niet dat die smaakpapillen überhaupt ooit gecalibreerd zijn geweest.
WANT:
is een andere manier van zeggen "ik doe nooit iets"....
Nee....Geef nou gewoon recht-voor-z'n raap toe dat je er weer eens naast zat.