De Berg is van Jan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dit Berg epos zit inmiddels alweer op 100 pagina's, moeten we dat niet vieren? Kan wel wat drank beschikbaar stellen, heb zojuist een hele partij over.
Is niet zo gek, dat overjarige partijtje in de koeling.
Af en toe de koeling ontdooien, scheelt een klomp ijs die er nu, (geen idee wie dat gaat doen).
uitgebikt moet worden.

Ook hier op de Berg is de hulpvaardigheid bijzonder groot, maar is het resultaat vaak teleurstellend (trefwoorden: wal, sloot).

@Van Puffilen, ik ben net terug van een uitgebreide woksessie, dus ik zit even uit te buiken. Mag ik vriendelijk bedanken? wedden, dat-ie dat kratje J*piler beschikbaar stelt?

Teleurstelling is ook een emotie waarvan onze groen geverfde goeroe zou zeggen dat het uitschakelbaar is. Dus dan valt alles weer mee.

En nee dat kratje heb ik omgelabeld met andere etiketten en gewoon verkocht aan een Buitenberger, ook dat ene flesje met aparte inhoud. Nee een of andere wandelende struik heeft zijn bestelling niet opgehaald, voornamelijk ijskast spul.

Ondertiteling valt weg, klinkt als een virus, maar zeg ook proost! En we zitten op 101!

Nou, dan zal het niet zo lang duren tot onze alom geliefde forumbeheerder weer een nieuwe Berg zal moeten planten "omdat de server het niet aan kan" of een andere vage digitale smoes...

здоровые = gezondheid!

Zit nog te twijfelen wat het gaat worden, een whisky of 1 liter grand prestige van HJ.

Dat is ook mijn twijfel, ik moet vroeg op, die van 06.00 uur is geen probleem, maar die van 3. Heb dus maar een whisky genomen.

En is dat eigenlijk forum tijd, Roel zijn tijd, of de werkelijke tijd?? Moeilijk hoor!

Test: om exact 23.37 gepost.
Edit: staat op 23.44

Conclusie: Roel loopt achter op een vooruitlopend forum.

Zou Burpmans hier achter zitten, zo kan iedereen voorspellen?

здоровые = gezondheid!

Zit nog te twijfelen wat het gaat worden, een whisky of 1 liter grand prestige van HJ.

Nou... Prestige had je al niet, dus "grand prestige" kun je wel op je buik schrijven.

Dat is ook mijn twijfel, ik moet vroeg op, die van 06.00 uur is geen probleem, maar die van 3. Heb dus maar een whisky genomen.

En is dat eigenlijk forum tijd, Roel zijn tijd, of de werkelijke tijd?? Moeilijk hoor!

Test: om exact 23.37 gepost.
Edit: staat op 23.44

Conclusie: Roel loopt achter op een vooruitlopend forum.

Kortom: Roel is op tijd. Dus.

Nou... Prestige had je al niet, dus "grand prestige" kun je wel op je buik schrijven.

Kortom: Roel is op tijd. Dus.

Die 1 liter gooi ik morgen wel in mijn buik!

Op tijd? Ja dank zij het technisch wonder van de MBF klok misschien wel, maar meestal loop je achter de feiten aan. Maar troost je dat doen er meer hier.

Zullen we de draad maar weer oppakken?

Gewoon doen wat we kunnen.
En dat is:

mj0qzo3.jpg

Neem nu een voorbeeld aan Puffin.
Daar gaat de productie in ieder geval gewoon door.

Daar hoeft een paard geen Palm voor te drinken, het verschil proeven de hijniken drinkers toch niet, verkoop het wel natuurlijk dat weer wel.

DIENSTMEDEDELING!

Hedenavond is tegenover de Wokinn een vreemd lichtverschijnsel waargenomen. Voorbijgangera beweren dat het een UFO is, deskundologen beweren dat het een tent / Yurd / Ger* is, getooid met een primitieve vorm van kerst-jolijt.

Wil de initiator/eigenaar van dit lichtverschijnsel zich onmiddellijk melden in de Wok Inn, bij tafel 4, voor het alsnog voldoen van de verschuldigde precario-belasting?
En een beetje rap graag!

Voor de duidelijkheid: het gaat om dit verschijnsel:
1978769_1527681297494085_8299448139637506359_n.jpg

* naar keuze

Einde dienstmededeling

Vanzelf.
Paardezeik is paardezeik, daar kan zelfs Palm niets aan afdoen.

Ik doelde ook meer op "het afzeiken" algemeen.
Het leven gaat gewoon door!

Zo was ik bezig met het afzeiken van een kratje Jupiler.
Dat doe ik wel vaker.
Maar het is mij uitdrukkelijk verboden daar enige grafische voorstelling van te publiceren.
Volstrekt overbodig verbod; aangezien ik hiervan geen "selfie" oid van maak. Het idee, alleen al.

En hoe denk je dat de wokinn aan zijn drank komt? Op de Berg zijn geen rechten of belastingen, dat ondanks alles is nu net het voordeel van de Berg. Bovendien is er geen openbare straat, Berg, of andere verlichting. Als ik na het "dooie schaap" ben geweest kan ik mijn tent nauwelijks terugvinden. Zie geen fl*kker hier als het donker is. Dus een beetje verlichting kan geen kwaad.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back